کد خبر: ۱۸۳۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - 2018January 29
کار شما در جهاد دانشگاهی یک کار خیر، نو و اساسی است و توانسته‌اید نشان بدهید که در حوزه‌های مختلف ازجمله در بحث درمان ناباروری در استان قزوین کارهای اساسی صورت گرفته است
شفا آنلاین>سلامت>فرماندار قزوین گفت: کشور ما امروز به کارهای جهادی در حوزه پژوهش و فناوری احتیاج فراوانی دارد و جهاد دانشگاهی نیز توانسته نشان بدهد که در حوزه‌های مختلف ازجمله در بحث درمان ناباروری در استان قزوین کارهای اساسی صورت گرفته است.

به گزارش شفا آنلاین،سید علی موسوی موینی فرماندار قزوین امروز در دیدار با سرپرست، معاون فرهنگی و برخی مدیران جهاد دانشگاهی اظهار کرد: کار شما در جهاد دانشگاهی یک کار خیر، نو و اساسی است و توانسته‌اید نشان بدهید که در حوزه‌های مختلف ازجمله در بحث درمان ناباروری(sterility) در استان قزوین کارهای اساسی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: این یک نمونه از کارهای اساسی و مفید جهاد دانشگاهی در استان قزوین بوده و در حل دغدغه‌های جمعیتی موردنظر مقام معظم رهبری و دولت محترم اثرگذار است و ما اکنون در استان به این دست کارها احتیاج داریم.

فرماندار قزوین با اشاره به کارهای کلان جهاد دانشگاهی در حوزه‌های پژوهشی در سطح کشور عنوان کرد: پژوهشگاه رویان هم امروز یک کار بزرگ و قابل افتخار است که با پیشرفت‌های روزآمد دنیا نیز برابری می‌کند و کشور ما امروز به این طیف کارهای جهادی در حوزه پژوهش و فناوری احتیاج وافر دارد و این جز با کار جهادی و خالصانه برای مردم حاصل نمی‌شود.

وی ادامه داد: رمز موفقیت در کارها این است که انسان با هر تفکری که از نوع جریان‌های سیاسی دارد، نیت و کارش برای پیشرفت و توسعه پایدار کشور باشد.

موسوی به اعتبارات سالیانه شهرستان قزوین اشاره کرد و گفت: امسال چیزی حدود ۶۰ میلیارد تومان اعتبارات شهرستان در قالب پروژه‌های مختلف عمرانی، پزشکی، زیربنایی، پژوهشی و غیره در نظر گرفته شده و جهاد دانشگاهی نیز می‌تواند با انجام بررسی‌های لازم سهم خود را در پیشبرد این پروژه‌ها به دست بیاورد.

فرماندار قزوین در پایان این نشست در جهت احداث ساختمان جهاد دانشگاهی و اختصاص کمک مالی برای این پروژه در سال ۹۷ و همچنین اعطای پروژه‌های قابل‌اجرا توسط جهاد دانشگاهی قول مساعد داد.
 
می‌توانیم دانش فنی موردنیاز در هر حوزه‌ای را وارد استان قزوین کنیم
همچنین در این دیدار فرشاد پیله‌چی سرپرست جهاد دانشگاهی ضمن بیان گزارشی از دستاوردهای جهاد دانشگاهی در طول فعالیت خود در استان قزوین به ظرفیت‌های گوناگون این مجموعه در حوزه‌های پژوهش و درمان، آموزش و فرهنگی اشاره کرد و افزود: باوجود انجام کارهای بزرگ در دوره‌های مختلف، به دنبال مأموریت‌های جدید هستیم و می‌خواهیم در استان قزوین یکی از بال‌های دولت و کمک‌حال آن در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی باشیم.

فرشاد پیله‌چی ضمن تأکید بر سراسری بودن دانش فنی در جهاد دانشگاهی افزود: ما می‌توانیم هر حوزه تخصصی که نیاز باشد در استان قزوین ورود کنیم و دانش فنی موجود در جهاد دانشگاهی را به‌سادگی در استان قزوین وارد نماییم و با این ویژگی مطمئن هستیم امکان ایجاد شرایط مطلوب به‌ویژه در حوزه‌های درمانی و پژوهشی در استان قزوین وجود دارد.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان قزوین، وی در ادامه عنوان کرد: دولت می‌تواند در استان قزوین از این پتانسیل ویژه جهاد دانشگاهی بیشتر استفاده کند، چراکه همکاری‌هایی که امروز با دانشگاه علوم پزشکی و سایر نهادها درزمینه‌ی ایجاد مرکز جامع طب تسکینی، مرکز جامع درمان سرطان پستان(Breast Cancer)، مرکز توان‌بخشی و غیره در استان قزوین شکل‌گرفته به‌زودی شاهد رخدادهای خوبی در استان خواهیم بود که هم مشکلات مردم را مرتفع می‌کند و هم می‌تواند ایجاد اشتغال نماید.

سرپرست جهاد دانشگاهی استان قزوین در پایان از فرماندار قزوین جهت بازدید از دستاوردهای جهاد دانشگاهی دعوت کرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار