کد خبر: ۱۸۱۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۰ - ۲۴ دی ۱۳۹۶ - 2018January 14
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: کمیسیون بهداشت تصمیم دارد تا روی مصوبات طرح تحول سلامت، پرونده‌های الکترونیک، سیستم ارجاع، راهنماهای بالینی و... متمرکز شود تا طرح تحول سلامت به طور کامل اجرایی شود.

شفا آنلاین>سلامت>سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: کمیسیون بهداشت تصمیم دارد تا روی مصوبات طرح تحول سلامت، پرونده‌های الکترونیک، سیستم ارجاع، راهنماهای بالینی و... متمرکز شود تا طرح تحول سلامت به طور کامل اجرایی شود.

به گزارش شفا آنلاین،احمد همتی با تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: در این جلسه موضوعات مرتبط با طرح تحول سلامت مورد رسیدگی قرار گرفت به ویژه این که هزینه ها بالا رفته و سیستم های مرتبط پرداخت ها را به موقع انجام نمی دهند.

وی تصریح کرد: در این شرایط هم تولیدکنندگان دارو و تجهیزات و هم پزشکان و پیراپزشکان با معضل جدی مواجه هستند و این مساله در روند درمان تاثیر منفی خواهد داشت.

نماینده مردم سمنان در مجلس همچنین بیان کرد: تصمیم کمیسیون بهداشت این است که بر روی مصوبات طرح تحول سلامت، پرونده های الکترونیک،  راهنماهای بالینی، سیستم ارجاع و بسته های خدمات سلامت متمرکز شود، همه اینها مصوباتی است که باید اجرایی شود تا طرح تحول سلامت را کامل کنیم.

برچسب ها: کمیسیون ، بهداشت ، درمان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: