کد خبر: ۱۷۸۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۰۲ دی ۱۳۹۶ - 2017December 23
رئیس سنجش پزشکی از تغییر زمان برگزاری آزمون علوم پایه و پیش کارورزی دانشجویان پزشکی اسفند ۹۶ خبر داد.
شفا آنلاین>سلامت>رئیس سنجش پزشکی از تغییر زمان برگزاری آزمون علوم پایه و پیش کارورزی دانشجویان پزشکی اسفند ۹۶ خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین،محمدحسین پورکاظمی رئیس سنجش پزشکی از تغییر زمان برگزاری آزمون علوم پایه و پیش کارورزی دانشجویان پزشکی خبر داد و گفت: پیش از این قرار بود این آزمون در روز سوم اسفندماه ۹۶ برگزار شود اما براساس دستور وزیربهداشت تصمیم گرفته شد تا زمان امتحان تغییر کند.

وی ادامه داد: آزمون علوم پایه و پیش کارورزی دانشجویان پزشکی روز ۱۷ اسفند ۹۶ برگزار خواهد شد، زیرا وزیربهداشت تاکید داشتند تا دانشجویان پس از اتمام امتحان های دانشگاه فرصتی برای مطالعه جهت آمادگی در آزمون پیدا کنند.

پورکاظمی عنوان کرد: آزمون علوم پایه و پیش کارورزی دانشجویان پزشکی، دانشگاهی است اما در سراسر کشور همزمان برگزار می شود.

برگزاری آزمون دانشجویان داروسازی و دندانپزشکی همزمان با رشته پزشکی

رئیس سنجش پزشکی با اشاره به برگزاری آزمون پیش کارورزی برای دانشجویان داروسازی عنوان کرد: پیش از این دانشجویان داروسازی نیز امتحان مشابهی داشتند که به سال های آخر تحصیل دانشجویان موکول شد اما هنوز برخی گروه ها هستند که در سال آخر تحصیل هستند و مشمول این قانون نمی شود و این آزمون برای این دسته از دانشجویان امسال همزمان با آزمون علوم پایه و پیش کارورزی دانشجویان پزشکی برگزار می شود.

وی یادآور شد: دانشجویان دندانپزشکی با شرایط مشابه داروسازی نیز همزمان با آزمون علوم پایه و پیش کارورزی دانشجویان پزشکی در روز ۱۷ اسفند ۹۶ آزمون خواهند داد.


برچسب ها: آزمون ، پزشکی ، سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: