کد خبر: ۱۷۸۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - 2017December 19
ششمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی از 29 آذر تا یکم دی ماه 96 در مرکز همایش‌های رازی برگزار می‌شود
شفا آنلاین>سلامت>چگونگی راه های استفاده از فناوری های نوین در زمینه درمان بیماری های اعصاب و نیز ایجاد پل ارتباطی میان اساتید، متخصصان و دست اندرکاران علوم اعصاب، از اهداف برپایی ششمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی در تهران اعلام شد.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر 'محمدتقی جغتایی' رییس انجمن علوم اعصاب ایران اظهار داشت: این کنگره علمی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی و توسط مرکز تحقیقات سلولی و مولکولی دانشگاه علوم پزشکی ایران، انجمن علوم اعصاب ایران و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران، انستیتو روانپزشکی(Psychiatry) تهران، ‌دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ،آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز و برخی دیگر از مراکز علمی و تحقیقاتی به مدت سه روز از 29 آذر در مرکز همایش های بین المللی رازی در تهران برگزار می شود.

وی افزود: این کنگره با حضور بیش از 1000 تن از متخصصان، اساتید و پژوهشگران حوزه علوم اعصاب و با شرکت پنج تن از محققان برجسته بین المللی گشایش می یابد.

وی اضافه کرد: نتایج و دستآوردهای علمی این کنگره برای متخصصان رشته های نورولوژی، جراحان مغز و اعصاب، روانپزشکان، متخصصان علوم اعصاب، فیزیولوژی آناتومی، نورورادیولوژی، رادیولوژی، ایمونولوژی، روانشناسان و متخصصان حوزه های مرتبط با رشته های مهندسی از جمله برق، مکانیک، مهندسی پزشکی و فیزیک قابل استفاده است.

رییس ششمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی همچنین افزود: در جریان برگزاری این کنگره علمی، نشست های دانش آموزی، دانشجویی و دستیاری از بخش های جانبی کنگره است که به ترتیب توسط دانش آموزان خلاق در حوزه علوم اعصاب(Neuroscience)، دانشجویان علوم پزشکی و دستیاران نورولوژی و روانپزشکی برگزار می شود.

وی گفت: امسال برای دومین بار، بخش های جشنواره عکس و فیلم، و تقدیر از برترین مقاله و پایان نامه در حوزه علوم اعصاب به کنگره افزوده شده و انجمن علوم اعصاب ایران با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در نظر دارد دراین کنگره از تعدادی از پژوهشگران جوان حوزه های علوم اعصاب (زیر 35 سال) با اهدای جوایزی تقدیر نماید.

ششمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی از 29 آذر تا یکم دی ماه 96 در مرکز همایش‌های رازی برگزار می‌شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: