کد خبر: ۱۷۵۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - 2017November 30
دیدار با رییس‌جمهور در روز 16 آذر که احتمالا در یکی از دانشگاه‌های خارج از تهران برگزار می‌شود، از برنامه‌های این معاونت خواهد بود
شفا آنلاین>اجتماعی>معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: در خصوص نحوه برگزاری مراسم 16 آذر دستورالعملی به تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور صادر شده است تا با سعه صدر و تحمل بیشتری با دانشجویان برخورد کنند و بتوانیم گردهمایی‌ها، همایش‌ها و جلسات مختلفی داشته باشیم.

به گزارش شفا آنلاین،دکتر فراهانی در خصوص ارزیابی از فعالیت‌های معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت در دولت یازدهم اظهار کرد: ما نمی‌توانیم نتیجه ارزیابی خودمان را از خود اعلام کنیم و دانشجویان باید در این رابطه میزان رضایتمندی خود را از فعالیت‌های ما در سال‌های اخیر اعلام کنند.

وی ادامه داد: بهترین ارزیابی را از فعالیت‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت دانشجویانی می‌توانند داشته باشند که در دولت دهم در دانشگاه‌ها وارد شده‌اند و در دولت یازدهم نیز مشغول به تحصیل بوده‌اند و اکنون در آستانه فارغ‌التحصیلی هستند. باید از آن‌ها پرسید که در این 4 سال ارزیابی آن‌ها از کارهایی که در وزارت بهداشت انجام داده‌ایم، به چه صورت بوده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت افزود: در دوره جدید در دولت دوازدهم تمرکز انرژی را روی دانشگاه‌ها می‌گذاریم و در حال حاضر نیز بازدیدهای دوره‌ای از دانشگاه‌ها را که آغاز کرده‌ایم و ادامه می‌دهیم تا موجی که از وزارتخانه ایجاد شده است، در دانشگاه‌ها نیز جاری شود.

وی تاکید کرد: عمیق‌تر کردن فعالیت‌ها در حوزه‌های فرهنگی، دانشجویی، کاهش آسیب‌های دانشجویی، مشاوره، تربیت بدنی، تغذیه، خوابگاه‌ها و فعالیت‌های هنری از جمله برنامه‌های این معاونت در دولت دوازدهم است.

فراهانی در پایان در خصوص برنامه‌های معاونت دانشجویی وزارت بهداشت گفت: دیدار با رییس‌جمهور در روز 16 آذر که احتمالا در یکی از دانشگاه‌های خارج از تهران برگزار می‌شود، از برنامه‌های این معاونت خواهد بود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: