کد خبر: ۱۶۹۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۲ - ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - 2017October 07
شفاآنلاین :جراح و متخصص مغز و اعصاب ایرانی ، که پس از سال ها طبابت در یک کشور اروپائی گرفتار بیماری مغزی،شده بود سرانجام در بیمارستان مرکزی لوبلیانا- پایتخت اسلوونی- با زندگی وداع کرد.

به گزارش شفاآنلاین دکتر سید یوسف اردبیلی، از حدود ۵ سال قبل مبتلا به تومور مغزی شد و پس از انجام چندین عمل جراحی توسط استادش پروفسور وینکو دولِنتس، سرانجام در این مبارزه دشوار، شکست خورد و تسلیم مرگ شد.

پیکر این پزشک ایرانی روز جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ به زادگاه وی در شهر بوشهر منتقل و امروز( شنبه)در این شهرستان به خاک سپرده شد.

 شامگاه پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ مجلس ترحیمی با حضور پرشور ایرانیان، دانشجویان، اعضای سفارت و خانواده‌های آنان و همچنین برخی از شهروندان اسلوونیایی و خارجی علاقمند به این متخصص و جراح ایرانی در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در لوبلیانا پایتخت اسلوونی، برگزار شد.
 

 درگذشت دکتر سید یوسف اردبیلی،  بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های گروهی اسلوونی داشت.

دکتر سید یوسف اردبیلی، در شهرستان بوشهر متولد شد و پس از سپری کردن دوران کودکی، به همراه خانواده‌اش عازم کویت شد و در آن کشور اقامت کرد. وی پس از پایان دوران تحصیلات متوسطه ، برای ادامه تحصیل در پزشکی عمومی عازم کرواسی شد و پس از پایان این دوره در ، جهت ادامه تحصیلات خود از حدود ۲۲ سال قبل به اسلوونی سفر کرد و پس از اخذ مدرک فوق تخصصی مغز و اعصاب در اسلوونی، در کلینیک تخصصی بیمارستان مرکزی لوبلیانا مشغول به کار شد.این جراح ایرانی طی این مدت، هزاران عمل جراحی بر روی مغز و ستون فقرات بیماران خود انجام داد.اما سرانجام تسلیم دست سرنوشت شد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دکتر سهرابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
0
0
متخصصين بيهوشی کشوردر اعتراض به كاهش ناعادلانه، غیرکارشناسانه و سلیقه ای ٥٠ درصدی تعرفه های بيهوشی در سال ٩٦ در تاريخ يكشنبه ١٦ مهر ماه از ساعت ١٣-١١ مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع آرامی را برگزار خواهند كرد.
حضور حضرتعالی در جمع پزشكان مقابل مجلس موجب دلگرمی ما ميباشد.

منتظر حضور گرم جنابعالی در ميان پزشكان هستيم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار