کد خبر: ۱۶۸۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - 2017October 03
بعد از آنکه سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرده بود که مردم تا پایان شهریورماه سال ۹۶ فرصت دارند تا در صورت تمایل، موجودی خود را تا سقف یک میلیون تومان در سهام عدالت تکمیل کنند؛ اکنون دوباره این مهلت برای یک ماه دیگر تمدید شده است
شفا آنلاین>بیمه و بانک>سازمان خصوصی‌سازی با ارسال پیامکی به مشمولان سهام عدالت که هنوز موجودی خود را تا سقف یک میلیون تومان تکمیل نکرده اند، اعلام کرد که تا پایان مهر مهلت دارند.

به گزارش شفا آنلاین، بعد از آنکه سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرده بود که مردم تا پایان شهریورماه سال ۹۶ فرصت دارند تا در صورت تمایل، موجودی خود را تا سقف یک میلیون تومان در سهام عدالت تکمیل کنند؛ اکنون دوباره این مهلت برای یک ماه دیگر تمدید شده است.

آنگونه که سازمان خصوصی سازی با ارسال پیامکی به مشمولان سهام عدالت اعلام کرده است، آنها تا پایان مهرماه فرصت دارند تا در صورت تمایل، نسبت به تامین مابه التفاوت وجوه سهام عدالت تا سقف یک میلیون تومان اقدام نمایند.

بررسی ها نشان می دهد که این پیامک برای آن دسته از مشمولانی ارسال شده که تاکنون، علیرغم دریافت صورتحساب، هنوز نسبت به تکمیل موجودی خود اقدام نکرده اند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: