کد خبر: ۱۶۸۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - 2017September 27
اگر زنان در ابتدای مواجهه با این عفونت توجه لازم و کافی را داشته باشند می‌توانند با روش ساده زیر این عفونت را درمان کنند
شفاآتلاین>سلامت جنسی> یک حبه سیر می‌تواند به راحتی عفونت ناشی از مخمرها را از بین ببرد. اگر عفونت در مراحل اولیه باشد راحت‌تر درمان می‌شود.

به گزارش شفاآنلاین، زنانی که اغلب به عفونت‌های مخمری دچار می‌شوند با حسی که در ابتدای ابتلا دچار می‌شوند به خوبی آشنا هستند. در روز اول، فقط کمی قلقلک و خارش احساس می‌شود که می‌آید و می‌رود. روز بعد، یا گاهی دو یا سه روز بعد، ترشحات واژنی به سفیدی می‌گراید و بافتی لنفی مانند پنیر پیدا می‌کند. در این هنگام است که فرد به عفونت واژنی دچار شده است و لبه‌های واژن سرخ می‌شوند و شروع به سوزش می‌کند.

اگر زنان در ابتدای مواجهه با این عفونت توجه لازم و کافی را داشته باشند می‌توانند با روش ساده زیر این عفونت را درمان کنند. یک حبه سیر تازه بردارید و پوسته رویی آن‌را بگیرید و هنگام خواب، حبه سیر را در واژن قرار دهید. صبح وقتی بیدار می‌شوید سیر را در آورید و دور بی‌اندازید. سیر باعث می‌شود که ترشحات واژنی رقیق‌تر و آبکی‌تر شود.

اغلب، انجام این روش برای یک شب، کافی است و عفونت(Infection) را کامل برطرف می‌کند ولی گاهی باید این کار را یک شب دیگر هم تکرار کرد؛ تا جایی‌که دیگر خارش و سوزش کاملا از بین می‌رود. دلیل این‌که این روش درمانی در هنگام خواب انجام می‌گیرد این است که بین واژن و دهان رابطه است. این امر سبب می‌شود تا با قرار گرفتن حبه سیر در واژن، مزه سیر در دهان جریان پیدا کند. برای بیشتر مردم، تحمل این بوی تند بسیار سخت است به همین دلیل توصیه می‌شود که این اقدام درمانی در هنگام خواب انجام گیرد.

اگر عفونت پیشروی کرده و ترشحات خیلی سفید باشند و لبه واژن سوزش داشته باشد، باز هم می‌توان از این روش برای درمان عفونت استفاده کرد ولی باید دوز مصرف سیر را بالا برد. با یک دستمال تمیز و خشک، ترشحات را پاک کنید. یک حبه سیر را به دونیم تقسیم کنید. هنگام خواب آن‌ها را در واژن قرار دهید و این کار را چند شب تکرار کنید. اگر بهبودی مشاهده نشد در آن‌صورت فرد باید به‌جای استفاده از روش‌های سنتی به پزشک مراجعه کند. به خاطر داشته باشید که زنان (Women)نباید هنگام ابتلا به عفونت واژنی دوش بگیرند. مخمرها به آب علاقه دارند و آب باعث تسریع رشد و تکثیر آن‌ها می‌شود.

ایجاد هرگونه برش در حبه سیر، فعالیت و تاثیر آن را افزایش می‌دهد. بنابراین اگر بدن در تماس با بخش داخلی سیر باشد همانند این است که دوز مصرف سیر افزایش یافته است. دوز مصرفی سیر بسته به میزان عفونت باری هرکس متفاوت است و باید از کمترین میزان، یعنی حبه کامل، سپس حبه با چند برش جزئی و در نهایت حبه نصف شده استفاده کرد.

اگر میزان بالای سیر، یعنی حبه دو نیم شده، در واژن سالم وارد شود، باعث سوزش پوست می‌شود. اما زمانی‌که فرد از عفونت واژینال رنج می‌برد، پوستش از همان ابتدا سوزش دارد و سیر با کشتن مخمرها باعث بهبود سوزش و عفونت می‌شود. سپس پوست مجددا خود را بازسازی و ترمیم می‌کند. شایان ذکر است که دامپزشک‌ها در طول سال‌های متمادی از سیر برای درمان عفونت چهارپایان بهره برده‌اند. خلاصه این‌که اگر شرکت‌های داروسازی می‌توانستند حق امتیاز سیر را بدست آورند، آن‌را همه جا تبلیغ می‌کردند و پول هنگفتی از تاثیرات شفابخش آن بدست می‌آوردند! در شرایط آزمایشگاهی به اثبات رسیده است که سیر خاصیت ضدمیکروبی (آنتی باکتریال) قوی دارد.

درمان عفونت واژینال با استفاده از سیر
در تحقیقات مهمی که در چین انجام گرفته سیر، رشد تمام میکروارگانیسم‌های زیر را متوقف ساخته است: اشریشیا کولی، سالمونلا تیفیموریوم، ویبریو پارامولیتیکوس، سودوموناس آروگینوزا، پروتئوس وولگاریس، استافیلوکوکوس آئوروس، میکوباکتریوم فلئی، استرپتوکوکوس فاسالیس، (باسیلوس سرئوس) و (میکروکوکوس لوتئوس).

تحقیقات حاکی از آن هستند که سیر، بعد از 20 دقیقه جوشانده شدن در آب 100 درجه، خاصیت ضدمیکروبی خود را از دست می‌دهد. در مرکز آزمایشگاهی مطالعه بیماری‌های عفونی، محققان تاثیر سیر را برعفونت گوش مورد بررسی قرار دادند. نتایج به‌دست آمده نشان داد که سیر خام و تازه خاصیت ضدمیکروبی دارد و حتی باکتری خطرناک (استرپتوکوکوس آگالاکتیا) را نیز از بین می‌برد اما در مواجهه با حرارت یا اسید ناپایدار است و درنتیجه هنگام پخت یا مصرف خوراکی خام، خاصیت خود را از دست می‌دهد.

استرپتوکوکی‌های گروه (GBS) یا گروه B می‌توانند منجر به مرگ نوزادانی شوند که زودتر از موعد به دنیا آمده‌اند. از آنجایی‌که عفونت استرپتوکوکی در نوزادان افزایش یافته است، در پروتکل‌های اخیر از زنان خواسته شده است تا در دوران بارداری آزمایش مخصوص استرپتوکوکی‌های گروه B را بدهند تا از سرایت این عفونت به نوزادان جلوگیری شود.

حدود 15 تا 30 درصد زنان حامل باکتری بتا- استرپتوکوکی هستند و این آمار در حالی ارائه شده است که اکثر این زنان هیچ‌گونه نشانه‌ای از ابتلا به این عفونت نداشته و تنها دو مورد به صورت رسمی گزارش شده است. خطر همکشی (ابتلا) جنین به GBS بسته به میزان وجود این باکتری در مجرای تولد جنین، افزایش پیدا میکند. از هر 1000 نوزاد، بین یک تا سه نفر بعد از تولد به عفونت‌های بتا- استرپتوکوکی دچار می‌شوند. بسیاری از این موارد ممکن است پزشک‌زاد باشند یعنی از طریق پزشک، کارکنان یا محیط بیمارستان به نوزاد منتقل شوند. باکتری میله‌ای استرپ در مقعد تولید می‌شود. زمانی‌که غشاها در این ناحیه پاره می‌شود مایع از واژن بیرون می‌ریزد و این وضع ادامه دارد تا زمانی‌که دهانه رحم معاینه شود. هر بار که دهانه رحم معاینه می‌شود، آزمایش‌گر ممکن است میزانی GBS را روی نوک انگشت خود داشته و در دهانه رحم قرار دهد.

داخل کردن الکترودهای کوچک برای مشاهده و آزمایش درون رحم یا استفاده از سوندهای مثانه نیز می‌توانند راهی برای ورود باکتری به بدن به شمار آیند. هر یک از این پیشبینی‌ها می‌تواند دلیل خوبی برای ارتباط موجود میان دوره زمانی پس از تخریب و پارگی غشاها و میزان عفونت باشد. در خصوص مقایسه زنانی که معاینات داخلی واژن در آنها صورت نمی‌گیرد و زنانی که معمولا چنین معایناتی را را دارند هیچ تحقیق خاصی انجام نگرفته است. تزریق وریدی آنتیبیوتیک برای پیشگیری در دوران بارداری، از روش‌های جدید مورد بررسی است ولی کارایی و میزان خطر احتمالی این روش هنوز نیاز بحث و بررسی دارد.

استفاده از ضدعفونی کننده کلروهگزادین (enidixehrolhC) واژن، در زنان مبتلا به عفونت می‌تواند تا حدودی از رشد و تکثیر SBG ممانعت به عمل آورد. کلروهگزادین، ترکیبی خاص دارد که جلوی رشد پلاک‌های باکتریایی را می‌گیرد و تنها با نسخه پزشک می‌توان آن‌را تهیه کرد. اثرات جانبی آن، زرد شدن دندان‌ها، احساس مزه‌ا‌ی تلخ در دهان یا خشکی دهان و گاهی ایجاد زخمهای دهانی است.
قرار دادن یک حبه سیر در واژن و تکرار این کار برای دو شب، تا حد زیادی از تجمع GBS ها در واژن جلوگیری می‌کند و غیر از اینکه دهان بوی سیر می‌گیرد، عوارض جانبی دیگری در پی ندارد. با این حال هیچ یک از شرکت‌های داروسازی و دفاتر سرمایه‌گذاری به حمایت از تحقیقاتی که در این مورد صورت می‌گیرد تمایلی ندارند و این بیشتر به این خاطر است که نمی‌توانند امتیاز دارویی سیر را به نام خود ثبت کنند. ژلهای کلروهگزادین (chlorhexidine) هم که مخصوص شستشوی واژن هستند از تجمع GBS در این ناحیه جلوگیری می‌کنند. بنابراین به‌کار‌گیری روش‌های موضعی خیلی هم افراطی محسوب نمی‌شود. به دلیل استانداردهای تصویبی CDC، به کار گیری آزمایشی این روش‌های موضعی در آمریکا تقریبا غیرممکن می‌نماید. بنابراین استفاده از سیر برای برطرف نمودن GBS باید حتما در جایی خارج از آمریکا صورت گیرد.

نکات مهم در خصوص استفاده از سیر
- یک حبه سیر را از بوته جدا کنید و پوسته رویی آن‌را بگیرید. آن‌را به دونیم تقسیم کنید. از داخل آن یک نخ رد کنید تا بتوانید بعدا به راحتی آن‌را بیرون بی‌آورید.
- یک نیمه آن‌را شب، هنگام خواب در واژن قرار دهید. اغلب زنان به محض انجام این کار در دهان خود مزه سیر را احساس می‌کنند به همین دلیل توصیه می‌شود که این اقدام در هنگام روز و بیداری صورت نگیرد.
- سیر ممکن است با مدفوع صبح دفع شود ولی اگر این اتفاق نیافتد اکثر خانم‌ها راحت‌تر هستند که انگشت خود را در دهانه واژن بچرخانند و سیر را خارج کنند. به یاد داشته باشید که سیر هیچ وقت از دهانه رحم وارد رحم نمی‌شود؛ گم هم نمی‌شود. فقط ممکن است بین دهانه رحم و لبه واژن برود.
- بیشتر وقت‌ها تا زمانی‌که سیر در واژن است همواره مزه سیر در دهان احساس می‌شود. پس اگر هنوز هم مزه آن را احساس می‌کنید به این معنی است که هنوز آن را کامل از واژن خارج نکرده اید. برای بیشتر زنان، اولین مرتبه انجام این کار و خارج کردن سیر دشوار است.
- برای راحت خارج نمودن سیر، قبل از قرار دادن آن در واژن، کمی نخ از درون حبه رد کنید. شما که دل‌تان نمی‌خواهد خود را اذیت کنید! پس به آرامی و با ملایمت این کار را انجام دهید و حواس‌تان باشد تا ناخن‌های بلند در بدن ایجاد خراش نکنند.
برچسب ها: سلامت جنسی ، سیر ، عفونت
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
0
2
سلام.اگر سير خارج نشود.مشكلي پيش مي آيد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
0
من چهارم آبان بانامزدم رابطه داشتم ودهم آبان پریودشدم ولی این ماه پریود نشدم دکتررفتم و۳تاسوزن پروژسترون زدم امابازهم پریود نشدم آیاممکنه حامله شده باشم البته ماه پیش دخولی صورت نگرفته بود توراخدا راهنماییم کنید ک خیلی نگرانم
مدیر پایگاه احتمال بارداری همزمان با پرید بسیار ضعیف است ولی برای اطمینان یک تست بارداری انجام شود ممکن است عدم قاعدگی شما به دلیل وجود کیست یا اختلالات هورمونی هم باشد توصیه میشود از این لحاظ هم بررسی صورت گیرد تا در صورت نیاز با مصرف دارو قاعدگی شما منظم شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۲
0
0
سلام اگر سیر داخل واژن بماندمضراست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۲
0
0
من دو شب پیش سیر گذاشتم توی واژنم ولی متوجه بیرون آمدنش نشدم مشکل پیش میاد راهنمایی کنید ممنون میشم
نگین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
0
0
سلام من عفونت دارم دکترم رفتم ادارم خیلی به زیر دلم فشار میاره شوهرمم انزال زود راس داره اصلا انگار کاری نکرده باشیم 18 سالمه نمیدونم باید چکار کنم
مدیر پایگاه باسلام
شما باید تحت نظرمتخصص کلیه یا ارولوژیست باشید وهمسرتان هم برای درمان زودانزالی تحت نظرارولوژیست یا رفتارشناس جنسی باشند
سمانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
0
0
سلام اگر سیر از بدن خارج نشود مشکلی پیش می آید؟ سیر را چطوری خارج کنیم از بدن؟ تو رو خدا راهنمایی کنید؟
مدیر پایگاه از نظر متخصصان این راه راه اشتباهی است و برای تشخیص اینکه  سیر باقی مانده یا خارج شده فقط با مراجعه به متخصص و معاینه این کار امکانپذیر خواهد بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
0
سلام اگر سیر در واژن بماند ،چه میشود ؟
مدیر پایگاه به متخصص مراجعه کنید تا معاینه شوید باید خارج شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
0
سلام اگر سیر در واژن بماند ،چه میشود ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
0
0
سلام من زیر دلم وکمرم خیلی درد دارم میخواستم بدونم اگه از سیر استفاده کنم عفونتم برطرف میشه یا نه
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
0
0
سلام ببخشید من ورزش میکنم مدتی که دچار بوی بد ترشحات واژینال شدم
بعد تو اینترنت خوندم شاید مال کبد باشه,آزمایش کبد دادم خوب بودم. اما هنوز نزدیک یک ماهه بوی بد رو احساس میکنم خیلیم ترشحاتم زیاده و رنگی هستن.الان از سیر استفاده کنم خوبه؟یا که باید برم دکتر, لطفا راهنمایی کنید
مدیر پایگاه بهتر است توسط متخصص زنان معاینه شوید تا نوع عفونت و قارچ شما مشخص و طبق آن دارو هی موضعی و در صورت نیاز داروی خوراکی مصرف کنید استفاده ازسیر توصیه کارشناسان ما نیست
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
0
0
سلام ببخشید من ورزش میکنم مدتی که دچار بوی بد ترشحات واژینال شدم
بعد تو اینترنت خوندم شاید مال کبد باشه,آزمایش کبد دادم خوب بودم. اما هنوز نزدیک یک ماهه بوی بد رو احساس میکنم خیلیم ترشحاتم زیاده و رنگی هستن.الان از سیر استفاده کنم خوبه؟یا که باید برم دکتر, لطفا راهنمایی کنید
مدیر پایگاه باسلام
بهتراست ابتدا به متخصص  زنان مراجعه نمایید
اسرین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۶
0
0
من حامله بودم سیر گذاشتم تورحمم وداروگیاهی زیادی مصرف کردم تابچم بمیرد امانیفتادم خونریزی این داروها روی بچه تاثیرگذاشته چکار کنم خیلی میترسم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
0
0
وقتی یک حبه سیر را بزارم داخل خوب تافل نمیزنم که
نگین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
0
0
سلام وقت بخیر ببخشید من تو رحمم ضخم دارم ایا از سیر استفاده کنم برطرف میشه
مدیر پایگاه باسلام
بهتراست ابتدا به متخصص زنان مراجعه و معاینه شوید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
0
0
من سیروبزارم درمون میشم لطفاراهنمایی کنیدممنون میشم
maryam
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
0
0
من از عفونت پنیری رنج میبردم و هرچه دکتر رفتم و پماد برای داخل واژن و قرص استفاده کردم فایده ای نداشت تا سیر گذاشتم و الان ترشحات من آبکی شده و حس خیلی خوبی دارم و سیر را هم برش دادم و با نخی که از دروتش رد کرده بودم داخل واژن گذاشتم و نه سوزشی داشت ونه اذیت شدم و الان خیلی راضیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
0
0
بنظربنده‌راه‌حل‌بسیارساده‌وکم‌هزینه‌میاد‌ولی‌بنده‌برای‌درمان‌عفونتم‌روزی‌یک‌حبه‌سیر‌میخورم‌البته‌سعی‌میکنم‌فاصله‌رعایت‌کنم‌تا‌باعث‌ازاردیگران‌نشوم‌
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
0
0
سير را بايد کجا بزاريم
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
0
0
سلام من سیر داخل واژن گذاشتم متوجه بیرون آمدنش نشدم ممکنه داخل رحمم شده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
0
0
سلام . همسرم ۱۵ الا ۲۰ روزه که شبا تبو لرز داره بدن کلا کوفته شده تمام استخوناش درد داره تا حالا سه بارم رفته دکتر. ولی بهتر نشده رفت ازمایشم داد ولی نشون دکتر نداده هنوز راه حل سیر خوبه ضر که نداره
مدیر پایگاه
با سلام
حتما باید با متخصص داخلی یا زنان مشورت نمایند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
0
0
سلام ببخشید من زیاد ترشحات واژن دارم آیا از سیر استفاده کنم
مدیر پایگاه بهتراست برای درمان قطعی ومنطقی به متخصص زنان مراجعه نمایید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
0
0
سلام دخترهاهم میتوانند از سیر استفدکنن از واژن
بهار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
0
0
سلام من خیلی عفونت میگیرم بیش ازاندازه هم بهداشت رو رعایت میکنم دکتربهم گفته بود ازرابطه ی زیاده.اولین بار که به عفونت قارچی مبتلا شدم عنبرنسا استفاده کردم جواب داد ولی دفعات بعدی نه.عنبرنسا فقط برای خانومایی که اولین باره میخوان استفاده کنن جواب میده.سری دوم ژل پوویدون آیداین یا همون بتادین واژینال استفاده کردم خوب بود فقط خیلی سوزش داره و بعد سریع خوب میکنه.اما الان هرچی قرص و ژل و دارو بود استفاده کردم خوب نشدم الان سیرگذاشتم خیلی سوزش دارم امیدوارم جواب بده
ساره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۵
0
0
من خیلی خوشم میاد نزدیکی داشته باشم چکار کنم کمتر بشه ممنونم از راهنمایتون
ندا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
0
0
سلام چند مرحله سیر بزاریم کافیه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
0
0
اینکه خوشتان میاد که خیلی خوب هست خوش بحالتان اگر چندبار بزاری شهوت مرتب بیاد درست میشه
زینب
|
Canada
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
0
0
سلام من خیلی ترشحات بدبو دارم ازواژنم به نظر شما سیر بزارم خوب میشه اگه بمونه توواژن ضرر داره؟؟
مدیر پایگاه توصیه کارشناسان ما مراجعه به متخصص و انجام معاینه برای تشخیص نوع عفونت است تا تحت درمان دارویی اصولی قرار بگیرید
سمیرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
0
0
من الان پریودم میشه سیر بزارم لطفا ج میخوام ممنون
مدیر پایگاه خیر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
1
سلام من الان 4 ماه هست پریودنشدم عقدبسته هستم ترشحات سفیدمیبینم
مدیر پایگاه
باسلام
ممکن است دچارعفونت باشید که باید برای بررسی به متخصص زنان مراجعه نمایید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
0
0
بسلام.من.کمردرددارم.دردش.مثلدردزایمانه.دلیلش.عفونته
ناشناس
|
United Kingdom
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
0
سلام من خیلی درد دارم عفونت گرفته بدنمو خیلی هم سچزش دارم. راهنمایی لطفا
ناشناس
|
Turkey
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
0
0
من الان یک ماه از معقد رنج میبرم میخواره انقد زخم شده همش اول برا همورویود رفتم دکتر اما بدتر شد به نظرم خارش مال عفونت واژینال باشه از سیر استفاده کنم یا نه لطفان جواب
لیلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۷
0
0
سلام من سیر گذاشتم داخل واژنم الات واژنم بوی سیر میده چه جوری برطرف کنم لطفا راهنمایی کنید
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
0
0
ببخشید من قبلا برا عفونتم سیر گذاشتم جواب داد میخواستم بدونم اگه بار دار باشم برارم ضرر نداره
مدیر پایگاه توصیه کارشناسان ما مصرف سیر نیست
نوشین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
0
0
سلام من چند ماهی هست ک واژنم خشکه و اصلن هیچ مخاط وترشحی ندارم براهمین موقع نزدیکی خیلی اذییت میشم درحدی ک ورودی واژنم زخم وقرمزمیشه..من مدامم عفونت ندارم سوزش های خفیفو یکسره،دکترهم فراوون رفتم ولی هیچکدومشون نتونستن خوبم کنن خسته شدم..توروخدا راهنماییم کنین
مدیر پایگاه
باسلام
شما می توانید قبل ازنزدیکی ازژل های مخصوص رفع خسکی واژن استفاده کنید
نوشین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
0
0
سلام من چند ماهی هست ک واژنم خشکه و اصلن هیچ مخاط وترشحی ندارم براهمین موقع نزدیکی خیلی اذییت میشم درحدی ک ورودی واژنم زخم وقرمزمیشه..من مدامم عفونت ندارم سوزش های خفیفو یکسره،دکترهم فراوون رفتم ولی هیچکدومشون نتونستن خوبم کنن خسته شدم..توروخدا راهنماییم کنین
مدیر پایگاه

ا توصیه کارشناسان ما این  است:سترستان را کم کنید این مساله کاملا می تواند روحی باشد

سعی
کنید در طی روز به اندازه کافی آب بنوشید و از تشنگی زیاد جلوگیری کنید.
به اندازه کافی به استراحت و خواب شبانگاهی تان توجه کرده و ورزش منظم را
فراموش نکنیداز مصرف مواد شیمیایی تا حد ممکن خودداری کنیدسویا
را حتما در رژیم غذایی خود قرار دهید استفاده مناسب و به اندازه سویا در
رژیم غذایی در رفع این مشکل بسیار موثر است. همچنین سعی کنید از میوه جات و
سبزیجات تازه استفاده کرده و از خوردن غذاهای سرخ کرده و یا بسیار چرب
خودداری کنید. .

سیده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
0
0
استفاده گیاهان سنتی خوبه اما در شرایطی که بیماری حاد نباشه و اول راه باشه.عفونت و قارچ رحمی شوخی بردار نیست و باید به متخصص مراجعه شود بعضی مواد سنتی و گیاهی ن تنها خوب نمیکنه بلکه بدتر هم میشود.اگر موقع ارتباط با همسرتان نکات بهداشتی را رعایت کنید خیلی ب ندرت دچار عفونت می شوید.البته بهداشت دو جانبه هست.
سمیرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
0
0
سلام‌من‌۱۹‌سالمه‌هفت‌ساله‌عفونت‌شدیدرحم
دارم‌هنوزعروسی‌نکردم‌‌واسه‌عفونت‌چند
بارقرص‌آزیترومایسین‌وسفالکسین‌مصرف
کردم‌خوب‌شدم‌بعدازدوسه‌هفته‌دوباره‌
عفونتم‌شروع‌شدلطفا‌راهنماییم‌کنید
چی‌مصرف‌کنم‌تاخوبشوم‌باتشکر
مدیر پایگاه در مورد عفونت بدون معاینه نمی توان دارویی تجویز کرد ممکن است در برخی موارد نیاز به فریز باشد حتما مجدد به متخصص مراجعه کنید
سمیرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
1
0
سلام آیا برای درمان ناباروری استفاده سیر موثر هست یا نه ؟
مدیر پایگاه پایه علمی ندارد
ایدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
0
0
سلام دخترهام میتونن استفاده کنن زودجواب بدیدممنون
لیلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
0
0
سلام . بمحض استفاده از سیر سوزش و خارشم رفع شدو ترشحاتم شیری نیستن دیگه چندباردیگه باید تکرار کنم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
0
0
سلام .دخترهام ... میتونن از سیر استفاده کنن
فرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۹
0
1
بنظر من سیر خوبه اما بهتره دکتر برید
ناشناس
|
United States
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
0
0
سلام من ترشحات بدبوی دارم سیر واسم خوبه ممنون وشوهرم زودارزاه میشه راه حلی هست
مدیر پایگاه حتما به متخصص مراجعه کنید نوع عفونت مشخص شود در باره همسرتان هم ایشان باید به اورولوژیست مراجعه شوند تا مساله بررسی شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۶
0
0
سلام .من دکتر رفتم واژینال هم استفاده کردم دارو هام هم خوردم ولی خارشی ک داشتم خوب نشد.سیر بزارم خوب میشم؟
حسنه ام البن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
0
0
سلام .. آیا استفاده از پماد سیر در بالداری مشکلی ک ایجاد نمیکنه ضرری ک نداره رو جنین ..
مدیر پایگاه استفاده از هیچ پمادی بدون مشورت با پزشک متخصص در دوران بارداری توصیه نمی شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
0
0
سلام من عفونت دارم خیلی شدیده دکتررفتم خوب نشدم سیریکبارگذاشتم خوب بودولی بعدازچندروزدوباره شروع شدچیکارکنم
مدیر پایگاه دوست عزیز عفونت  واژن از مواردی است که بدون معاینه نمی توان در رابطه با آن دارویی تجویز کرد توصیه ما مراجعه مجدد به متخصص و معاینه دقیق و استفاده از داروهای مناسب با نوع عفونت است و دوره درمان هم هم نکمیل شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
0
0
سلام من دکتررفتم وگفت که واژن من قارچ داره دوره درمان روتکمیل کردم ولی خوب نشدم والان عفونت پنیری شکل دارم چیکارکنم
مدیر پایگاه
اگر زیاد دچار عفونت پنیری می شوید امکان دارد مشکلی مانند دیابت داشته باشید. با پزشک خود صحبت کنید و آزمایشات لازم را انجام دهیدتشخیص   این بیماریها بدون معاینه دقیق امکانپذیر نیست ولی چند روش به شما توصیه میشود

    از محصولات واژینال به هیچ عنوان استفاده نکنید.
    لباس زیر پنبه ای و شلوارهای گشاد بپوشید.
    لباس های خیس را به سرعت عوض کنید.
    آنتی بیوتیک را فقط پس از تجویز پزشک استفاده کنید.
   
مصرف روزانه یک فنجان ماست احتمال عفونت پنیری واژن را کاهش می دهد. اما
به یاد داشته باشید که مصرف ماست به تنهایی از عفونت پنیری واژن جلوگیری
نمی کند. اگر آنتی بیوتیک مصرف می کنید و عفونت پنیری دارید، با پزشک صحبت
کنید تا کرم های ضد مخمر یا قرص برای شما تجویز کند.
نشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
0
0
سلام من زخم دارم خیلی درد دارم باسیر خوب میشه یا نه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
0
0
خوب بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
0
0
با سلام وقت بخير ببخشيد من عفونت واژن زياد دارم.عفونتم هم ابكي هست.هر چه دكتر رفتم خوب نشدم. البته نكات بهداشتي را ريز به ريز رعايت ميكنم .بنظرتان سير استفاده كنم خوب ميشوم.خواهش جواب بدهيد چون ديگه خسته شدم
مدیر پایگاه کارشناسان ما در خصوص عفونت های واژن  بدون معاینه و بررسی نوع عفونت و یا قارچ دارویی تجویز نمی کنند چون معتقدند عفونت انواع مختلفی دارد و بسته به نوع آن باید داروهای خوراکی یا پمادهای مخصوص داده شود و گاهی هم این عفونت ها از همسر منتقل می شود که باید بررسی انجام شود  و دوره درمان کامل شود درباره سیر هم اظهار دارند این موضوع از لحاظ علمی تایید شده نیست
با سلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
0
0
من 46 سال دارم این ساله هر هفته پریودم چه کار کنم سنو م دادم گفت مشکل زیادی ندارید چه بکنم
مدیر پایگاه شما باید از لحاظ ضخامت رحم بررسی انجام دهید پیشنهاد میشود به متخصص مراجعه کنید و مساله را کاملا بررسی کنید اینکه هر  هفته قاعده هستید اصلا مساله عادی نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
0
0
سلام من دیشب ی حبه سیرکوچک برش زدم وداخل رحمم گذاشتم وشب خیلی اذیت شدم بعدازدوساعت نیم رفتم دسشوری فکرکردم سیراخودشون میان بیرون نیومدن ومنم خودم باانگشت ازرحمم کشیدم بیرون ولی تاالان ک ساعت چهاربعدازظهرهست ی حسی اذیت دردداشتم والانم خون ازرحمم بیرون اومد.فکزکنم ک الانم وقت پریودیم نباشه .خاستم ببینم میشه ازسیرامونده باشه تورحمم ایاسیرباعث خون ریزی هم میشه.خاهشن راهنمای کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
0
0
با سلام
من هم از عفونت رحم رنج میبردم تا اینکه یه حبه سیر گذاشتم
عالی بود
نفس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
0
0
من عمل زیبایی انجام دادم بعد از اون با تمام رعایتی ک میکنم بازم ترشح دارم
بارها ب پزشک مراجعه کردم ولی باز....آیا سیر تاثیری در درمان من داره؟؟؟
مرمت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
0
0
سلام
قبل از سیر گذاشتن اول مطالعه کنید بعد انجام بدید نخو دولا کنید و اندازشو بلند بگیرید اگر استرس داخل موندن سیر را دارید تا راحت بعد سیرو بیرون بکشید بعد از سوزن رد کنید و دو سر نخو گیره بدید که یکیش به سیر گره میخوره که خارج نشه البته قبل از اینکه نخ و سوزن را از سیر رد کنید با الکل ضدعفونی کنید بزارید نخ و سوزن یه هوا بخوره الکلش خشک بشه بعد وارد واژن کنید شب بنظرم دو ساعتم کافیه تکرار شب بعد وووو حتما خوب میشید عالیه
Nazanin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
0
0
من سیر داخل واژنم گذاشتم الان خون ریزی دارم باید چیکار کنم ؟
مدیر پایگاه م.اصلا ارتباطی به سیر ندارد ولطفا این کاررودیگه تکرار نکنید که مسبب عفونتهای رحمی میشود.ممکن هست بدلیل وجود سیر دربدن دچار عفونت وبدنبالش خونریزی نامرتب داشته ایددراسرع وقت به پزشک مراجعه کنید
عسل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
0
0
من عفونت شديددارم
مدیر پایگاه برای تشخیص نوع عفونت و درمان صحیح حتما باید توسط متخصص معاینه انجام شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
0
0
عالب
دنیز
|
Turkey
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
0
0
سلام...من ۴روزه ک پریودم و همراه پریودیم تکرار ادرار زیاد و سوزش دارم ..الانم ترکیه زندگی میکنم و دکترم رفتم و هیچ نتیجه ای نگرفتم توروخدا کمکم کنید چیکارکنم ک خوب بشه
مدیر پایگاه احتمالا دچار عفونت شدید بدون معاینه و دیدن نتایح آزمایش نمی توان نظری داد یا دارویی تجویز کرد باید مشخص شود عفونت شما مربوط به چیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
0
0
سلام ببخشیدسیربرای کسایی ک لکه بینی بعدازپریودی دارندخوب هست میتونند برا لکه بینی واسه اینکه توقف کنه ازسیر استفاده کنندالبته لکه بینی بعدازپریودی هنوزتموم نشده؟!!!
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
0
0
واقعا فکر نمیکردم سیر در عرض یه روز جواب بده من خیلی دکتر رفتم جواب نداد ممنون ومتشکرم
سمیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
0
0
من سیر رو رنده کردم داخل واژن گذاشتم حالا چطور خارج میشه
رها
|
United States
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
0
0
سلام وخسته نباشيد ببخشيد من عفونت ندارم ولى سوزش و خارش دارم سير استفاده كنم Okميشم يا نه
مدیر پایگاه پیشنهاد کارشناسان ما مراجعه به متخصص و معاینه است نوع قارچها باهم متفاوت هستند و درمانهای مختلف دارند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
0
0
دخترهامیتونن سیررابه صورت ناشتابخورن البته اگه فشارشون پایین نباشه
عسل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
0
0
با عرض سلام..ببخشید من یه حبه سیر گذاشتم تو واژنم وصبح بیرون نیومد با انگشت هم هر کاری کردم نیومد ..مطمعنم که رفته داخل واژنم خواهش میکنم راهنمایی کنید چیکار کنم دربیاد واگه در نیاد چی میشه...؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
0
0
سلام من چند ماه که پشت سرهم ترشحات پنیری همراه با سوزش دارم ۲بار پماد کلوتریمازول استفاده کردم موقت خوب شدم دوباره ماه بعدی همین حالت ها و ترشحات سفید و زرد تکرار شد از سیر استفاده کردم احساس میکنم دارم بهتر میشم.من سیر را در دهانه واژن قرار میدم به طور کامل داخل بدن نمی گذارم ایا این کار باعث میشه خوب درمان نشدم ایا حتما باید کاملا داخل واژن بره؟
مدیر پایگاه دوست عزیز توصیه کارشناسان ما مراجعه به متخصص است تا طبق نوع عفونت و قارچ شما درمان ااساسی انجام شوداین نوع عفونتها و قارچها انواع مختلف و درمانهای متفاوت دارند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
0
0
با سلام .من عفونت قارچی دارم هر چی هم دکتر رفتم فایده نداشته .انواع قرص و پمادهم مصرف کردم .ولی بی فایده.از سوزش رنج میبرم .لطفا راهنماییم کنید.
Shishi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
0
0
سلام
من قبلا 2 بار رابطه داشتم که خیلی نگرانم کرده نکنه ایذز گرفته باشم، 6 ماه بعد ازمایش دادم منفی بود اما هنوز نگرانم
و الان که لفونت قارچی گرفتم میترسم بخاطر این باشه ک ایدز داره سیستم ایمنی بدنمو پایین میاره
قبلا یبار اینجوری شده بودم
ممکنه بحاطر ایدز باشه؟
لطفا راهنماییم کنید...
مدیر پایگاه بهتر است آزمایشو تکرار کنید تا خیالتون راحت شه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
0
0
ممکن است سیر داخل رحم شود و بماند چجوری بیرون میاد نیاز به جراحی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
0
0
سلام من عفونت قارچی دارم دکتر دارو داده هم زمان بادارو دکتر سیر له شده به مدت ۷روز استفاده کردم ترشح اول ابکی بود الان سبز شده البته از وقتی کهسیر استفاده کردم سبز شده علتش چیه
مدیر پایگاه نظر کارشناسان ما بر این است که فقط از روش پزشکتان استفاده کنید و سر خود درمان انجام ندهید عفونت فقط با معاینه قابل تشخیص است و شفاهی نمی توان نظری داد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
0
0
سلام ببخشید به من گفتن سیر همراه با شیر باید ناشتا خورد تا عفونت خوب بشه ایا این راهه حلم خوبه؟
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
0
0
من حاملم ۶ماهه عفونت ندارم اما یه کیست داره واژنم ایت سیر بزارم
مدیر پایگاه توصیه کارشناسان  ما مراجعه به متخصص است با توجه به اینکه باردار هم هستید درمان خود سرانه انجام ندهید 
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
0
0
من خارش واژنی دارم و ترشحاتم پنیری و زرد رنگ ‌
کمک کنید چ کنم
خیلی میخاره.
دخترم و ۲۳ سالم
مدیر پایگاه
بهتر است به متخصص مراجعه کنید تا معاینه انجام شود


ولی می توانید از پماد کلوتریمازول 
که از داروهای ضدقارچ
است که به منظور درمان بیماری‌های قارچی همچون کچلی بدن، استفاده می‌شود.
این دارو، برای درمان عفونت‌های دستگاه تناسلی زنان نیز تجویز می‌شود و با
برطرف کردن عفونت، خارش واژن را رفع می‌کند.
گلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
0
0
سلام.ببخشید من خارش و ترشحات پنیری شکل دارم.خیلی تلاش کردم که این روش سیر رو امتحان کنم با اینکه سیر رو بُرِش دادم و کوچک کردم کامل نمیره داخل واژنم.به زور هم کمی فرو کردم.همش در میاد بیرون.چیکار کنم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
0
0
من سیرو پوست میکنم ازش نخ رد میکنم داخل واژن قرار میدم چند شب پشت سر هم تا جایی که دیگه ترشح نداشته باشم خیلی راضیم
یلدا
|
United Arab Emirates
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
0
0
ببخشید من خارش خیلی شدیدی توناحیه بیرونی واژن و اطراف مقعدم دارم سه تامتخصص رفتم خوب نشدم پاپ اسمیرهم رفتم سالمم دوشبم هم سیراستفاده کردم ولی هیچ فرقی نکرده توروخدا کمکم کنین
مدیر پایگاه درباره عفونت و خارش بدون معاینه نمی توان نظری داد چون انواع مختلفی دارد و درمانها متفاوت است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
0
0
سلام من خیلی جوش میزنم ایا ممکن از عفونت رحمی باشه یا مشکل هومونی داشته باشم؟
Zahra
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
0
0
سلام خانمهااکیدا توصیه میکنم ازسیربرای واژنتون استفاده نکنید ..بازم میگم سیر رحم رومیسوزونه وعقیم میشین .دچارخونریزی میشین.یکی ازفامیلای ما خونریزی کرده سیررحمشو سوزونده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
0
0
سلام من ازپارسال که بچم بدنیااومدعفونت لگنی دارم هرچقددکترمیرم فقط واژینال میده اینقداستفاده کردم دیگه متنفرم ازواژینال خسته شدم ازدکتررفتن یه تخمدان چپمم کیت ۲۴سانتی دارم خواهش میکنم راهنماییم کنیدمچکرن
مهرانه
|
France
|
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
0
0
سلام دیشب بخاطرعفونت یک حبه سیرداخل واژنم گذاشتم صبح هرچ کردم بیرون نیومدالان شکم درددارم چکارکنم خواهشارانمایی میخوام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
0
0
سلام من سوزش وترشحات دارم جيكار كنم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
0
0
من هیچ سوزش ودردی ندارم فقط ترشحات سفید وبدبو چه جورعفونتیه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
0
0
سلام من چند ساله ده روز مونده به پریودم خونریزیم شروع میشه خیلی هم دکتر رفتم خوب نشدم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۱
0
0
سللام من درد تو مچ وا دس داریم و رحمم خسته سدم دیشب یک حبه ییر گذاشتم کل استخون پرد رحم تا صب اروم بودم هم صب برداشتم دردا مبحکمی باز برگشت چ کنم خول شم
مدیر پایگاه دوست عزیز اولا اونقدر غلط تایپی دارید که سوالتون غیر واضحه ولی درباره گذاشتن سیر در واژن این مساله را کارشناسان ما تایید نمیکنند  و حتما برای رفع عفونت  باید به متخصص مراجعه کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
0
0
سلام‌سیر‌در‌واژن‌برای‌عفونت‌عالی‌اصلا‌
سوزشی‌ندارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
0
0
سلام من خودم عفونت خارش هیچ مشکل ندارم دکتر هم رفتم فقط گفته کیست ریز کمی داری ولی همسرم میگه تو عفونت داری به خاطر همین نزدیکی نداریم حالا اگه سیر استفاده کنم مشکلم حل میشه
مدیر پایگاه اگر عفونت شما باعث شده که واژنتون بوی بد بگیره حتما باید درمان شود توصیه به روش خودسرانه نمی شود
مینا
|
United States
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
0
0
من ۳۱ ساله هستم.سالها عفونت داشتم و بهترین متخصصهای زنان میرفتم دارو نصرف میکردم اما دوباره بعد از ۲ یا ۳ ماه برمیگشت.
بار آخر رفتم طب سنتی و عفونتم کامل خوب شد
البته ۳ ماه کامل داروهارو مصرف کردم
یکیش رنده کردن سیر داخل شیر هست که دو دقیق میجوشونم و صبح ناشتا میخورم
نه سرما خوردم کل زمستون
نه عفونت داشتم.از سیر غافل نشید
محلا
|
United Arab Emirates
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
0
0
با سلام من دو روز که خارش شدید دارم سیر رو استفاده کردن ولی اصلا دهنم بوی سیر ندادامکان داره عفونتم زیاد باشه واینکه تو واژنم پنیرک های سفید زیادن ،ینی با سیر میشه درمان کرد
مدیر پایگاه نظر کارشناسان ما مراجعه به متخصص و درمان از طریق متخصص است و این روشها مورد قبول نیست عفونت و قارچ انواع مختلف دارد و برای هر یک روش درمان متفاوتی وجود دارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
0
0
سلام من 16سالمه تازه عروسی کردم میرم دستشویی بعد فکرم میکنم بتزم دستشویی دارم میرم نمياد ميشه يه رهنمایی کنین برام مهنون
مدیر پایگاه
باسلام
آیا مشکل مجاری ادرار ندارید؟
سابقه این مشکل را قبلا هم داشته اید؟
ناشناس
|
Sweden
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
0
0
سلام دخترا هم میتونن از سیر استفاده کنن؟؟ و اینکه خودمم در قسمت رحم‌ کمی خارش و سوزش دارم و ۲۰ سالمه
توروخدا جواب بدین ممنون
ناشناس
|
Sweden
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
0
0
برای دخترا مناسب هستن گذاشتن سیر؟ جواب بدین من ۲۰ سالمه خواهش میکنم
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
0
0
سلام ایودی داشته باشی سیر مشکلی نداره تو واژن بزاری لطفا جواب بدین ممنون
رقیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
0
0
سلام همسرم الان چند ساله عفونت و قارچ رحم داره عادت ماهانه هم میشه ولی منظم نیست گاهی اوقات دوبار وبعضی اوقات که یک بار مریض میشه مدت قاعدگی بیشتر از 8 روز میرسه دکتر متخصص هم خودم مرتب میبرمش بهداشت فردی رو هم خیلی رعایت میکنیم اما دیگه هردومون بخدا خسته شدیم لطفا اگه کسی میتونه کمک مون کنه با تشکر
مدیر پایگاه
پاسخ به سوالات زنانه مخاطبان شفاآنلاین:
شفا آنلاین:دکتر فرشته دانشمند متخصص زنان ،زایمان و درمان ناباروری به سوالات مطرح شده کاربران شفا آنلاین پاسخ داد.

من ۲۰ سالمه،برای اولین بار نزدیکی بدون دخول
داشتم و دقیقا روزی که قرار بود پریود شوم این نزدیکی رخ داد الان ۱۰ روزه
از پریودی میگذره دلیلش چیه؟ایا امکان داره پرده بکارت پاره شده باشه؟

 حتی اگر پرده ‌پاره نشده باشد امکان بارداری وجود دارد بنابراین تست بارداری انجام دهید

سلام
خسته نباشید. من ۲۵سالمه و کیست درموئید داشتم که ۳۸ روز است که عمل کردم.
بعد از سی روز نزدیکی داشتیم به نظرتون مشکلی نداره؟ترشحاتی از پستانم
دارم؟

 پس از ۳۰ روز از عمل، نزدیکی ایرادی ندارد و ترشح شیر از پستان می تواندعلل دیگری به جز حاملگی داشته باشد

با
سلام من 37سالمه یک پسر دارم و پنج ساله مشکل نازایی دارم مشکل ازشوهرمه
همیشه پریودیم منظم بوده ولی الان دوازده روز است که پریودم قطع نشده‌است
ببینم مشکل خاصی است

بهتر است سونوگرافی از رحم و‌تخمدانها و تست حاملگی انجام دهید

سلام
خسته نباشین‌؛من‌۲۸ سالمه‌و‌ پریودی‌های‌ نامنظمی دارم این ماه ۱۴ روزه
پریود شدم و الان ۱۵ روز است که ادامه دارد؛البته با خونریزی کم. ۱۴ روز
قبل ازاینکه پریود شوم رابطه بدون دخول داشتم که سریع پاک‌ کردم قرص هم
استفاده‌نکردم ...نگرانم ایا ممکنه‌من‌باردار شده باشم؟؟

بهتر است تست حاملگی بدهید در صورت منفی بودن از امشب قرص ضد بارداری برای کنترل خونریزی شبی یک عدد یک بسته کامل را بخورید

سلام
من ۲۷اسفند عادت بودم سوم فروردین تمام شد. ۵اسفند باهمسرم نزدیکی داشتم
چون قرص جلوگیری نداشتم دو عدد قرص ال‌دی خوردم. آزمایش خون برای بارداری
دادم منفی بود الان خیلی میترسم.

حتما باید مجددا تست حاملگی بدهید 

با
سلام، من از ۱۰ آذر شروع به مصرف قرص ال‌دی برای تنظیم قاعدگی کردم، روز
۲۷ آذر نزدیکی محافظت نشده داشتم و فردا قرص اورژانسی خوردم،روز ۱ دی دوره
مصرف قرص های ال دی تموم شد و روز ۴ دی درد خفیف و خونریزی کمی داشتم به
مدت سه روز، دوباره از ۹ دی دوره دوم ال دی رو شروع کردم تا ۱ بهمن و مجدد ۳
بهمن درد نداشتم و فقط دو روز خونریزی خیلی خفیف داشتم، دوباره از ۱۰ بهمن
سری سوم قرص رو شروع کردم تا ۱ اسفند و مجدد ۲ اسفند خونریزی خیلی خفیف دو
روزه داشتم و کمی درد... الان امکان بارداری وجود داره؟

 البته
قرص ضد بارداری خونریزی را کم می کند ولی بهتر است تست حاملگی انجام دهید و
همراه با قرص ضد بارداری نیازی به استفاده قرص اورژانسی نیست البته به
شرطی که مرتب فرق را خورده باشید

باسلام
دختری ۱۸ساله و مجرد هستم از ۱۱سالگی پریود شده‌ام و  به طور منظم پریود
میشدم. به جز امسال؛ زمانی که پدربزرگم فوت شد که یک ماه پریود نشدم و از
آذر ماه است که پریودم منظم نیست ۲۰روز است که تغییر می‌کند خیلی نگران
هستم علت چیست؟

 شوک‌های
روحی مثل از دست دادن پدر بزرگتان و استرس کنکور می تواند سبب اختلال
قاعدگی شود ولی اگر ادامه داشت حتما سونوگرافی رحم و تخمدانها انجام دهید

سحر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
0
0
سلام من 2 سال ازدواج کردم ولی باردار نشدم به پزشکم مراجع کردم مشکی نداشِتم چه کنم باردار بشم ممنون
مدیر پایگاه
باسلام
آیا همسرشما هم بررسی تخصصی شده است؟
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
0
0
مصرف سیر قطعا از دید پزشکان منفی ست همانگونه که طب سنتی وگیاهی منفي ست ،ولی مصرف سیر برای عفونت معمولی خیلی خوبه هم خودم مصرف کردم هم دوستانم ،همه راضی بودن ،شب موقع خواب سیر رو به دونیم کرده از نخ رد میکنید داخل واژن ميفرستيد بطوری که نخ بیرون بماند ،فرداش نخ رو بکشید بیرون باسير میاد بیرون ،دوسه شبی تکرار کنيد
شیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
سلام من خیلی وقته عفونت دارم ترشحات زرد و بوی بد چندین بار هم دکتر رفتم اما قرص هایی که دادن خوردم خوب نشدم دیگه نا امید شدم باکره هستم نمی دونم چیکار کنم آیا آب سیر بریزم خوب میشم ؟؟
مریم
|
Ukraine
|
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
0
0
سلام من الان 2هفته س سوزش شدید دارم قبلا خیلی کم بود سوزشم جدا از اون سوزش رحم دارم دهانه رحمم انگار میخواد در بیاد علتش چیه دکتر رفتم پماد و کلی دارو داده اصلا اثر نداره موندم چکار کنم
ریحانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
0
سلام من ۷ماه پیش شده ک از سیر استفاده کردم دکتر هم رفتم دکتر ندیده سیر رو میدونم ک در هم نیومده الان باید چ کنم لطفا راهنماییم کنید
نفس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
0
0
سلاببخشید من چندروزکه خیلی زیردلم باکمردردمیکنه یکم ک مایعات گرم میخورم اروم میشم بعدبازم دردمیکنه عفونت هم دارم من دیشب سیرداخل واژنم کرده بودم هیچ مزده داخل دهنم احساس نکردم چی کارکنم خیلی دردمیکشم ممنون میشم اگ جواب بدین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
0
سلام من 38 سالم بیشتر وقتها عفونت دارم خیلی سوزش دارم دکتر هم رفتم تا وقتی دارو مصرف می کنم خوبه یک هفته بعد دوباره سوزش دارم لطفا راهنمایی کنید ممنون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
0
0
سلام اگر سیر از واژن بیرون نیاید مشکلی دارد؟
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
0
0
سلام من پریودیهام ۲۸ روزه هست اما این ماه ۱۱روزه از پریودیم گذشته اما هنوز پریود نشدم تست بارداری هم انجام دادم منفی بود کمر درد با درد زیر دلم با کلیه درد وسردرد خفیف بعضی وقتا دارم الان دو روزه لکه بینی قرمز هم دارم اما هنوز پریود نشدم بنظرتون چه مشکلی دارم .چیکار کنم که پریود بشم.ممنون میشم اگه کمکم کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
0
0
سلام دختر ها هم میتونن سیر بزارن
آرزو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
0
0
سلام من عفونت دارم یک ساله ازدواج کردم نمیتونم بچه دار بشم چه کار کنم حامله بمانم خیلی عوفونت دارم
مدیر پایگاه
سلام
برای درمان باید ابتدا توسط متخصص زنان معاینه شوید و دارو دریافت کنید
آرزو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
0
0
سلام من عفونت دارم یک ساله ازدواج کردم نمیتونم بچه دار بشم چه کار کنم حامله بمانم خیلی عوفونت دارم
مدیر پایگاه
باسلام
برای درمان عفونت بهتراست به متخصص زنان مراجعه نمایید تا چکاب شوید و دارو دریافت کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
0
0
سلام من ۷ماهه حامله ام سوزش ندارم ولی ترحشهاتم بو میده وپنیری هستش اگه سیر بذارم خوبه؟واسه بچم بد نیست؟
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
0
0
سلام باردارم ۷ماهه عفونت دارم سیر بذارم واسه بچم ضرری نداره
کوثر
|
United Arab Emirates
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
بنده مجردم. دائما ترشح. خارش وسوزش دارم. حالت تهوع دردزیرشکمخجالت میکشم به دکترمراجعه کنم وشرح حال دهم. ازتون خواهش میکنم راهنمایی کنید.
مدیر پایگاه دوست عزیز علائمی که شما گفتید نشانه های عفونت و قارچ هست که با ید نوع آن مشخص شود و به شما دارو تجویز شود نگران نباشید چون شما مجرد هستید معاینه داخلی انجام نمی شود و پمادهای موضعی به شما تجویز خواهد شد ممکن است نیاز به به مصرف آنتی بیوتیک هم داشته باشید بدون نگرانی به یک پزشک مراجعه کنید و تحت درمان قرار گیرید 
سما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
0
0
سلام من چند وقته یک ماه درمیون پریود میشم الان یک هفته هست یک دونه داخل رحمم زده خیلی کوچک ولی خیلی درد دارم درناحیه زیر شکمم به نظر شما چکار کنم ؟لطفا راهنمایی کنید.
با تشکر
مدیر پایگاه
دکتر فرشته دانشمند متخصص زنان،زایمان و درمان ناباروری:
 
سلام بهتر است به پزشک متخصص زنان مراجعه کنید گاهی آپسه می باشد و بایستی انتی بیوتیک استفاده کنید
سمانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
0
0
سلام من یک سال پیش پریودیم نامنظم شد رفتم دکتر وگفت که کیست ریز دارم با دارورفع شد ولی الآن حدود چهار ماه است که دوباره پریودیم نا منظم شده هیچ سوزش وخارشی هم ندارم‌ فقط یه وقتایی مایه ابکی از بدنم‌خارج میشه و الان یک هفته میشه که یه دونه از داخل رحمم زده که درد در ناحیه زیرشکمم زیاده به نظر شما چکار کنم .؟
لطفا راهنمایی کنید.
با تشکر
مدیر پایگاه
دکتر فرشته دانشمند متخصص زنان،زایمان و درمان ناباروری:
 
سلام بایستی سونوگرافی از رحم و‌تخمدان انجام دهید ببینید مجددا کیست نداشته باشید
پری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
0
سلام ببخشید من الان یه ماه میشه افونت دارم یه هفته سیر خوردم صبح ها یه دونه مثل قرص میخوردم الان ام میاد چیکارکنم خسته شدم حرروز لباس زیزمو عوض میکنم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
0
0
چرا دکترها هیج وقت قبول ندارند طب سنتی وفقط میکن با شمیایی درمان بشید ومن حرف این دکترها رو قبول ندارم ولی خود من طب سنای بیشتر از این دکترها قبول دارم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
0
0
سلام من دخترم ازدواج نکردم ۱۴سالمه خیلی واژنم خیلی بوی بدی میده ایا از سیر استفاده کنم خوب میشم
مدیر پایگاه
باسلام
فعلا درصورت تمایل استفاده کنید اما بهتراست درنهایت متخصص زنان شما را ویزیت کند
ساناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
0
من الان چهارماه از بارداری میگذره عفونت دارم می رم دستشویی میگم آوار شدید دارم ولی ندارم دیشب سیر گذاشتم شکنم درد گرفت دراوردم
ارزو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
0
سیر زاشتم وای سوزش میده اشکال نداره
فرزانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
ايا دختراهم ميتونن از سير استفاده كنن
الهام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
0
0
سلام خانم دکتر من خیلی عفونت داشتم سیر گذاشتم بیرون نمیاد چکار کنم دارم میمیرند از جوش
مدیر پایگاه
مرجان محبوب کارشناس باسابقه مامایی:
 
 
 
سلام.دراسرع وقت به پزشک زنان مراجعه کنید تا بامعاینه واژینال ،وگذاشتن اسپکولوم ،سیرراخارج کند
هرگز ازاین روش ها استفاده نکنید
 
 
 
 
 
:آدرس پیج اینستا گرام مرجان محبوب کارشناس باسابقه ماماییmidwifery_mahboob

دلبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
0
0
سلام من خیلی واژنم بو میده و چیزهایی مثل پنیری شکل میاد بیرون اگه هر روز با دست تمیزش نکنم بوش خیلی بد میشه از ماریانا سبزم استفاده کردم ولی اصلا جواب نداد چیکار کنم تو رو خدا راهنمایی کنید
مدیر پایگاه باسلام
شما دچار عفونت واژن هستید و بهتراست به متخصص زنان مراجعه کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
0
0
سلام من عفونت قارچی دارم این چهارروزه که احساس سوزش وخارش دارم تووان سرکه وجوش شیرین نشستم ولی جواب نداد بعد
مدیر پایگاه سلام با این شرایط حتما به متخصص زنان مراجعه کنید تا دارو تجویزکند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
0
0
سلام من همیشه رحمم آب داره یعنی همیشه خیسم شوهرم خوشش نمیاد چکارکنم راهنمایی کنید لطفا
مدیر پایگاه
باسلام
شما چند ساله هستید؟
چند سال هست که ازدواج کرده اید؟
این موضوعی که اشاره کردید از چه موقعی شروع شده؟
ایا فرزند دارید؟
چند سال است که ازدواج کرده اید؟
آیا سابقه عفونت واژن داشته اید؟
آیا دراین باره با متخصص زنان مشاوره داشته اید؟
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
0
0
سلام من عفورنت دارم بوی بدهم دارم ترحشحات زیادی دارم ازسیراستفاده کردم ولی نمیدونستم سیربیرون رحم نره ولی من خودم بادستم فشاردادم که بره توی رحمم ازدکتررفتن مضدورم
مدیر پایگاه
باسلام
بهتراست توسط پزشک متخصص ویزیت شوید و دارو دریافت کنید
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: