کد خبر: ۱۶۶۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - 2017September 15
بانک اطلاعاتی نهادهای مالی دارای مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار با هدف اطلاع رسانی و جلوگیری از ایجاد مشکلات حاشیه ای برای سرمایه گذاران از فردا(شنبه) فعال می شود
شفاآنلاین>بیمه و بانک> اطلاعات تمامی نهادهای مالی دارای مجوز سازمان بورس شامل شرکت های کارگزاری، تأمین سرمایه، مشاوره سرمایه‌گذاری، شرکتهای سبدگردان و ... به همراه شعب، نمایندگی، مشخصات کامل مدیران و آدرس آنها از فردا(شنبه) افشا می شود.

به گزارش شفاآنلاین، بانک اطلاعاتی نهادهای مالی دارای مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار با هدف اطلاع رسانی و جلوگیری از ایجاد مشکلات(Difficulties) حاشیه ای برای سرمایه گذاران از فردا(شنبه) فعال می شود.

بر اساس این مجوز از روز شنبه(25 شهریور) اطلاعات تمامی نهادهای مالی دارای مجوز سازمان بورس اعم از شرکت‌های کارگزاری، تأمین سرمایه، مشاوره سرمایه‌گذاری، شرکت‌های سبدگردان و ... به همراه شعب، نمایندگی، مشخصات کامل مدیران و آدرس آنها اطلاع‌رسانی می شود.

گفتنی است سرمایه‌گذاران(Investors) و فعالان بازار سرمایه می توانند برای اطمینان از صحت ادعای نهادهای مالی در خصوص داشتن مجوز از سازمان بورس، از فردا با مراجعه به آدرس codal.ir/cfi از ماهیت و فعالیت نهادهای مالی بازار سرمایه اطلاع دقیق به دست آورند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: