کد خبر: ۱۶۵۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - 2017September 10
بايد اصلاح ساختار سرمايه اتفاق بيافتد و سرمايه‌هايمان را از جايي که سوددهي پايين دارد به تدريج به سمت حاشيه سود خوب ببريم
شفاآنلاین>بیمه و بانک> بايد به سمت مديريت سرمايه و خروج از بنگاه‌داري حرکت کنيم ما نبايد بنگاه‌داري کنيم، بلکه بايد سهام داشته باشيم و بعد هم اگر سهام خوب نبود بتوانيم براحتي جابجا کنيم.

به گزارش شفاآنلاین، مديرعامل صندوق ذخيره فرهنگيان از ورود شرکت‌هاي زيرمجموعه صندوق ذخيره فرهنگيان به بورس و فرابورس خبر داد و گفت: بايد اصلاح ساختار سرمايه اتفاق بيافتد و سرمايه‌هايمان را از جايي که سوددهي پايين دارد به تدريج به سمت حاشيه سود خوب ببريم.

مهدي نيکدل با بيان اينکه وقتي شرکتي را تملک مي کنيم نمي‌توانيم براحتي آن را جابجا کنيم گفت: برنامه داريم که پرتفوي صندوق را به قسمت‌هاي مختلفي تقسيم کنيم که با سرمايه گذاران و اعضاي ما سازگاري داشته باشد.

ممکن است بخشي از پول مان را در پروژه‌هاي کوتاه مدت براي رسيدن به سود فوري و بخشي ديگر را در پروژه هاي دراز مدت سرمايه گذاري کنيم، براي کساني که پول فوري نمي‌خواهند اما مايل به دريافت سود (Profit)بيشتر هستند و در حال تدوين اين برنامه هستيم که اميدواريم در آينده نزديک تصويب شود.

نيکدل اضافه کرد: در حال ورود عمده شرکت هايمان به بورس (Exchange)هستيم مقدمات ورود شرکت‌هاي پترو فرهنگ، مرواريد، بيمه معلم و بازرسي مهندسي ايران براي ورود به بورس يا فرابورس انجام شده است اکنون برخي شرکت‌هاي ما چون ماشين‌سازي اراک، ايران ارقام و بانک سرمايه در بورس هستند.

وي ادامه داد: با ورود به بورس شفافيت ايجاد مي‌شود و از سوي ديگر اگر نياز مالي بوجود بيايد مي‌توانيم اقدام به فروش سهام و يا جابجايي سرمايه کنيم .
برچسب ها: بیمه و بانک ، بورس ، سود
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: