کد خبر: ۱۶۲۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴:۳۰ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - 2017August 17
اینجا قلب تهرانِ، استریت فود تهران در خیابان 30 تیر واقع شده که یک خیابون نوستالوژیک در تهران قدیم هست که پر از خوراکی های خوشمزه است. استریت فود تهران، یه اتفاق خوب در تهران به حساب میاد که برای جوون ها شغل ایجاد کرده که بدون هزینه ی بالا بتونن کسب درآمد کنن.
شفا آنلاین:خیابان سی تیر از قدیمی ترین و اصیل ترین مکان های تهران هستش. نام این خیابان قوام السلطنه بوده و نام سی تیر هم برمی گرده به واقعه قیام مردم تهران در سی تیر سال 1331.
 
به گزارش شفا آنلاین:مردم تهران در این روز به دعوت آیت الله کاشانی با تعطیلی بازار و مغازه ها به خیابان ها ریختن و خواستار سرنگونی قوام شدن. در ابتدای این خیابان، موزه ایران باستان و نیز در همین خیابان موزه منحصر به فرد آبگینه و سفالینه های ایران با آثار زیبایش در خانه مربوط به قوام السلطنه واقع شده .
 
مدرسه و آتشکده زرتشتی فیروز بهرام، کلیسای ارامنه حضرت مریم، کلیسای حضرت پطرس، کنیسه حییم یهودیان از دیگر مکان های دیدنی این خیابان و راسته گردشگری سی تیر هستن. ابتدای این خیابان به تازگی با حضور غرفه های سیار غذای خیابونی، به خیابان غذای تهران تبدیل شده که جاذبه ی جدیدی برای اهالی تهران و توریست ها ایجاد کرده.
 
خیابان سی تیر در قلب تهران این روزها تبدیل شده به پیاده راه بی نظیر که شب های دل نشینش پاتوق توریست ها و تهرانی هاس. استریت فود تهران جایی برای خوش گذرونی با کلی خوراکیای خوشمزه اس که  حتما باید امتحانش کنین.
 

 



استریت فود تهران کجاس؟

 اینجا قلب تهرانِ، استریت فود تهران در خیابان 30 تیر واقع شده که یک خیابون نوستالوژیک در تهران قدیم هست که پر از خوراکیای خوشمزه اس.
 
استریت فود تهران، یه اتفاق خوب در تهران به حساب میاد که برای جوون ها شغل ایجاد کرده که بدون هزینه ی بالا بتونن کسب درآمد کنن. درسته که حضور ماشین ها و فود تراک ها؛ رفت و آمد رو سخت کرده اما به هر حال این اتفاق، خیلی خوب و خوشایندِ و تحولی بزرگ در این زمینه اس.
 
این خیابون در روزهای عادی از ده صبح تا ١٢ شب آماده سرویس دهی به مردمِ. آدرس دقیق هم برای این که به این راسته ی غذای خیابونی جذاب برین هم بدین شکل هستش؛ میدان امام خمینی، خیابان 30 تیر، جنب موزه ملی ایران (پارک معلم) .

یک دسترسی راحت به این منطقه هم، 500 متر پیاده روی از مترو امام خمینی و 380 متر پیاده روی از مترو حسن آباد هستش. شک نکنین هیچ جا تهران نمی شه و هیچ استریت فودی 30 تیر نمی شه.

















برچسب ها: سی تیر ، استریت فود ، تهران
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: