کد خبر: ۱۵۹۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۲۴ تير ۱۳۹۶ - 2017July 15
کلید اولیه سوالات روز یکشنبه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر خواهد شد و داوطلبان می‌توانند طبق مقررات اعلام شده اعتراضات خود را ارسال کنند.

شفا آنلاین>سلامت>دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی از برگزاری آزمون دستیاری دندانپزشکی در سلامت کامل خبر داد و گفت: نتایج نهایی در شهریور ماه 1396 اعلام می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین،دکتر سعید عسگری از شرکت 2079 نفر در آزمون دستیاری دندانپزشکی در سال 1396 در 9 حوزه انتخابی اصفهان، بابل، تبریز، شیراز، مشهد، کرمان ، یزد، همدان و تهران خبر داد و افزود: حدود نیمی از شرکت‌کنندگان مربوط به حوزه امتحانی تهران بودند.

وی ااظهار کرد: کلید اولیه سوالات روز یکشنبه از طریق سایت مرکز سنجش  آموزش پزشکی منتشر خواهد شد و داوطلبان می‌توانند طبق مقررات اعلام شده اعتراضات خود را ارسال کنند.

دکتر عسگری افزود: امسال فرایند طراحی سوالات در ساختمان جدید مرکز سنجش آموزش پزشکی به انجام رسید و به دلیل اعمال سازوکارهای جدید و به‌روز توسط مسؤولین مرکز مذکور، خوشبختانه روند اجرایی فرآیند طراحی سوالات و آماده‌سازی دفترچه سوالات آزمون از وضعیت بهبود یافته‌ای برخوردار بود.

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی(Dental) و تخصصی با بیان اینکه در نحوه برگزاری آزمون امسال، تا کنون هیچگونه ایراد و خللی گزارش نشده است، گفت: آزمون امسال نیز در سلامت کامل برگزار شد و جای دارد تا از همکاری و دلسوزی تمامی متولیان امنیت آزمون قدردانی شود.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، دکتر عسگری با آرزوی موفقیت برای داوطلبان آزمون پذیرش دستیاری دندانپزشکی(Dental)، ابراز امیدواری کرد: فرآیندهای اجرایی مربوط به اعلام اسامی قبول‌شدگان در مواعد مقرر، توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی به انجام برسد تا با آغاز سال تحصیلی جدید، دستیاران جدیدالورود نیز شروع به تحصیل کنند.

برچسب ها: دندانپزشکی ، سلامت ، آزمون
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: