کد خبر: ۱۵۸۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۵ - ۲۲ تير ۱۳۹۶ - 2017July 13
دومین جشنواره ملی و کنگره بین المللی علوم و فناوری های سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی با حضور 70 شرکت دانش بنیان و ارائه 350 محصول در حوزه سلول های بنیادی از 22 الی 24 تیرماه در سالن اجلاس سران در حال برگزاری است
شفا آنلاین>سلامت>دومین جشنواره ملی و کنگره بین المللی علوم و فناوری ‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی روز پنجشنبه در محل سالن اجلاس سران افتتاح شد.

به گزارش شفا آنلاین،در این جشنواره و کنگره بین المللی جمعی از معاونین وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، روسای ستادهای علم و فناوری معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری و جمعی از روسای پژوهشگاه ‌ها، اساتید دانشگاه و مراکز علمی و گروهی از دانشجویان و میهمانان خارجی حضور دارند.

رونمایی از سه محصول دانش بنیان در سلول های بنیادی(Stem Cells) و پزشکی بازساختی، نمایشگاه شرکت های دانش بنیان، کانون اندیشه و نوآوری ایرانیان خارج از کشور، جایزه ملی، بخش دانش آموزی، برگزاری رویداد استارت آپ ها و همچنین فن بازار از جمله بخش های مختلف دومین جشنواره ملی و کنگره بین المللی علوم و فناوری های سلول های بینادی و پزشکی بازساختی است.

برگزاری 20 کارگاه های آموزشی در مراکز آموزشی مختلفی در پایتخت چون کارگاه ژن درمانی، استفاده از حیوانات آزمایشگاهی، مهندسی بافت و کارگاه درمان بیماری های پوستی از جمله برنامه ‌های این جشنواره است.

همچنین بخش جایزه ملی به عنوان یکی از بخش های دومین جشنواره ملی و کنگره بین المللی علوم و فناوری(Technology) های سلول های بینادی و پزشکی بازساختی برگزار خواهد شد.

در این بخش که داوری آن در طول شش ماه گذشته انجام شده است، مقالات، پایان نامه ها، ایده ها و اختراعات معرفی شد و از پیشکسوتان این عرصه تقدیر شد.

همچنین در جشنواره امسال نمایشگاهی با حضور 40 شرکت برگزار می شود که این شرکت ها در این نمایشگاه محصولات خود را ارائه خواهند کرد.

رویداد سه روزه استارت آپ ها یکی دیگر از بخش های این جشنواره است که با حضور 91 استارت آپ از 27 شهر کشورمان و 26 دانشگاه شامل 14 دانشگاه وزارت علوم و 12 دانشگاه از وزارت بهداست و همچنین 16 مدرسه برگزار و برگزیدگان آن روز گذشته معرفی شدند.

دومین جشنواره ملی و کنگره بین المللی علوم و فناوری های سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی با حضور 70 شرکت دانش بنیان و ارائه 350 محصول در حوزه سلول های بنیادی از 22 الی 24 تیرماه در سالن اجلاس سران در حال برگزاری است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: