کد خبر: ۱۵۸۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۹ - ۲۰ تير ۱۳۹۶ - 2017July 11
داروهای اختلال نعوظی مثل ویاگرا و سیالیس حاوی نیتریک اکسید هستند. این ماده باعث باز شدن عروق خونی و انبساط عضلات می‌شود.
شفا آنلاین:متخصصان بیمارستانی می‌گویند آقایانی که از داروهای اختلال نعوظی استفاده می‌کنند باید قبل از جراحی و دیگر اعمال پزشکی، متخصص بیهوشی را در جریان بگذارند.

به گزارش شفا  آنلاین داروهای اختلال نعوظی<Erectile dysfunction drugs> مثل ویاگرا و سیالیس حاوی نیتریک اکسید هستند. این ماده باعث باز شدن عروق خونی و انبساط عضلات می‌شود. اگر این داروها با داروهای بیهوشی به صورت همزمان استفاده شوند، فشار خون بیمار ممکن است تا حد خطرناکی پایین بیاید.


به گفته‌ی متخصصان، این آقایان باید راجع به استفاده از چنین داروهایی و همچنین دیگر داروها، مثل داروهای گیاهی، صادق باشند.


به گفته‌ی آنها، آقایان باید چند روز قبل از جراحی از مصرف این داروها خودداری کنند، زیرا پاکسازی آنها از بدن حداقل ۲۴ ساعت زمان می‌برد.


به علاوه متخصصان توصیه می‌کنند که به همسر، یک عضو خانواده یا دوست، راجع به استفاده از این داروها اطلاع داده شود تا اگر مشکل اورژانسی پیش آمد، آن فرد بتواند اطلاعات لازم را در اختیار ارائه‌دهندگان خدمات سلامت بگذارد.MedLinePlus،

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: