کد خبر: ۱۵۸۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۱۹ تير ۱۳۹۶ - 2017July 10
این کلینیک فوق تخصصی در زمینی به وسعت 2 هزار و 500 متر مربع ساخته شده که برای ساخت آن 50 میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت بهداشت و درمان اختصاص یافته است
شفا آنلاین>سلامت>کلینیک فوق تخصصی امیر المومنین(ع) اراک صبح دوشنبه با حضور حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.

به گزارش شفا آنلاین،معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک در حاشیه این افتتاح گفت: این کلینیک فوق تخصصی در زمینی به وسعت 2 هزار و 500 متر مربع ساخته شده که برای ساخت آن 50 میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت بهداشت و درمان اختصاص یافته است.

حسین سرمدیان افزود: این طرح درمانی در مدت 18 ماه ساخته شده و برای تجهیز آن حداقل به 40 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی توضیح داد: تلاش بر این است که تمام خدمات تخصصی و فوق تخصصی به ویژه متخصصان داخلی، جراحی، چشم، گوش و حلق و بینی، روانپزشکی(Psychiatry)، زنان و غدد در این مرکز مستقر شوند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک ظرفیت پذیرش روزانه بیماران در این کلینیک فوق تخصصی را یکهزار نفر اعلام کرد.

حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین صبح دوشنبه در دومین روز از سفر به استان مرکزی با حضور بر مزار مطهر شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی(Medical science) اراک، نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

در این مراسم استاندار مرکزی، نمایندگان مردم اراک، کمیجان و خنداب و جمعی از مسئولان بهداشتی و درمانی حضور داشتند و پس از قرائت فاتحه، قبور مطهر شهدای گمنام گلباران شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دومین روز از سفر خود به استان مرکزی به مراکز درمانی شهرستان های خنداب، کمیجان و فراهان سرکشی می کند.

حضور در خنداب، کمیجان و فراهان و بازدید از بیمارستان های و مراکز درمانی این شهرستان ها، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، بهره برداری از بیمارستان تخصصی سینا در اراک ، بازدید از طرح نوسازی بیمارستان(Hospital) ولیعصر (عج) و چندین مرکز بهداشتی و درمانی در اراک از دیگر برنامه های دومین روز سفر وزیر بهداشت است.

قاضی زاده هاشمی و هیات همراه شامگاه یکشنبه در شهرستان های دلیجان و محلات حضور یافتند و در همایش خیران سلامت و بهره برداری از یک پایگاه سلامت در دلیجان شرکت کردند.
بازدید از مرکز خیرساز بهداشتی و درمانی و بیمارستان امام خمینی (ره) محلات از دیگر برنامه های روز نخست سفر وزیر بهداشت به استان مرکزی بود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: