کد خبر: ۱۵۷۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۱۰ تير ۱۳۹۶ - 2017July 01
شفاآنلاین:پزشک اخراجی بیمارستان" لبنان برونکس"واقع درشهرنیویورک،درجنایتی هولناک ،چندین پزشک وپرستار را به رگبارگلوله بست و بعدهم خودکشی کرد.
به گزارش اختصاصی شفاآنلاین به نقل از"میرر"،دکتر هنری بلو، 45 ساله عصر جمعه به وقت محلی آمریکا،درحالی که لباس سفید به تن داشت ،به آرامی خود را به طبقه 16 بیمارستان رساند وبعد هم به اتاق استراحت پزشکان رفت.اوناگهان اسلحه m16 خود را اززیرلباس هایش بیرون کشید وبی درنگ آتش گشود.اوپس ازکشتاروحشیانه دربیمارستان وبه راه انداختن حمام خون،وقتی خود را درمحاصره پلیس دید ،گلوله ای هم به مغزخود شلیک کرد ونقش برزمین شد.

برخی مسئولان پلیس تعداد قربانیان را دستکم شش نفر اعلام کرده اند.ضمن اینکه چند پزشک وپرستار هم درشرایط وخیمی به سرمی برند.


 بیل دی بلاسیو-شهردار نیویورک- نیزساعاتی پس از این جنایت تکاندهنده از مأموران پلیس وکارکنان بیمارستان که برای حفظ جان بیماران به شدت تلاش کردند به طور ویژه قدردانی کرد.

دکتر مورین کوانکام،یکی ازمدیران بیمارستان هم به نیویورک دیلی نیوز گفت: "ما دکتر"بلو" را اخراج کردیم چون دیوانه بود."البته که تهدید کرده بود بالاخره انتقام می گیرد.اما هیچ وقت تصورنمی کردیم دست به چنین جنایت و کشتار وحشتناکی بزند.

یکی از بیماران نیزبه رسانه ها گفت:"همزمان با شلیک گلوله ها دربیمارستان کد قرمز اعلام و درب ها بسته شد.درحالی که نمی دانستیم چه اتفاقی افتاده اماهمگی ترسیده بودیم.من شنیدم که مردم فریاد می کشیدند به همین خاطربه سختی صندلی را پشت درگذاشتم تا کسی نتواند وارد شود.

"من ترسیده بودم و شروع کردم به گریه کردن.ولی  نمی دانستم چه باید بکنم."


کاخ سفید هم اعلام کرد رئیس جمهور از تیراندازی آگاه است ودستوراتی دراین باره داده است.

هنوزتعداد دقیق قربانیان ومجروحان اعلام نشده و وضعیت بیمارستان پس ازچندین ساعت دلهره و اضطراب به حالت طبیعی درآمده است.هرچند پلیس و نیروهای امنیتی همچنان دربخش های مختلف بیمارستان مستقرهستند.




نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: