کد خبر: ۱۵۶۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۰۳ تير ۱۳۹۶ - 2017June 24
در این کنگره دانشمندان مطرح دنیا از کشورهای انگلستان، آلمان، ایتالیا، هلند و اسپانیا شرکت نموده، ضمن ارائه سخنرانی‌های جامع در کنار همتایان ایرانی خود در قالب پانل های گوناگون به پرسش‌های حضار در زمینه‌های تخصصی خود پاسخ خواهند داد
شفا آنلاین>سلامت>رئیس انجمن میکروب شناسی ایران در خصوص محورهای هجدهمین کنگره بین المللی میکروب شناسی گفت: در این کنگره اهم مسائل مرتبط با میکروب شناسی و استفاده از فنون میکروبی در تشخیص، درمان و کنترل بیماری‌های عفونی مورد بحث قرار خواهد گرفت.

به گزارش شفا آنلاین، محمد مهدی فیض آبادی استاد گروه میکروب شناسی دانشکده پزشکی و رئیس انجمن میکروب شناسی(bacteriology) ایران با بیان اینکه هجدهمین کنگره بین المللی میکروب شناسی ایران از تاریخ 7 الی 9 شهریورماه 1396 در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزاری می‌شود تاکید کرد: در این کنگره اهم مسائل مرتبط با میکروب شناسی و استفاده از فنون میکروبی در تشخیص، درمان و کنترل بیماری‌های عفونی مورد بحث قرار خواهد گرفت.

وی گفت: محورهای اصلی کنگره شامل مقاومت‌های میکروبی نسبت به آنتی بیوتیک(Antibiotics) ها، عفونت‌های بیمارستانی، واکسن، بیماری‌های مشترک انسان و دام، میکروب شناسی دامپزشکی، میکروب شناسی مواد غذایی، پروبیوتیک‌ها و پربیوتیک‌ها ، میکروبیوم و اخلاق در پژوهش است. علاوه بر آن جنبه های مختلف کاربرد دانش میکروب شناسی در رفاه، سلامت و تولیدات ملی به بحث گذاشته خواهد شد.

در این کنگره دانشمندان مطرح دنیا از کشورهای انگلستان، آلمان، ایتالیا، هلند و اسپانیا شرکت نموده، ضمن ارائه سخنرانی‌های جامع در کنار همتایان ایرانی خود در قالب پانل های گوناگون به پرسش‌های حضار در زمینه‌های تخصصی خود پاسخ خواهند داد.

لازم به ذکر است مهلت ارسال مقاله به دبیرخانه تا تاریخ 31 خرداد ماه 1396 بود که تا تاریخ 15 تیرماه تمدید شد. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام و ارسال مقاله می توانند به سایت اینترنتی کنگره به آدرس www.ismcongress.ir مراجعه نمایند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: