کد خبر: ۱۵۶۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶:۵۹ - ۰۱ تير ۱۳۹۶ - 2017June 22
چهار موسسه اعتباری در شرف کسب مجوز ثامن،مهر اقتصاد،افضل توس و آرمان از سوی بانک مرکزی رصد می شوند و در سال جاری با اقداماتی که انجام گرفته ساماندهی خواهند شد.
شفا آنلاین:چهار موسسه اعتباری در شرف کسب مجوز ثامن،مهر اقتصاد،افضل توس و آرمان از سوی بانک مرکزی رصد می شوند و در سال جاری با اقداماتی که انجام گرفته ساماندهی خواهند شد.
 
به گزارش شفا آنلاین: بر اساس اعلام معاون نظارت بانک مرکزی در برنامه تلویزیونی شب گذشته تعیین تکلیف موسسات باقیمانده در دست انجام است و مردم تحت تاثیر شایعات قرار نگیرند و به اندازه نیازشان به بانک ها و موسسات مراجعه کنند و صرفا به اطلاع رسانی های بانک مرکزی مراجعه کنند.

حیدری در این برنامه تلویزیونی تاکید کرد:بانک مرکزی با تشکیل صندوق های قرض الحسنه موافق است اما معتقدیم تشکیل هر صندوق هم باید با مجوز بانک مرکزی باشد؛ در سال ۹۷ بازار پولی-مالی کشور به طور کامل مجاز ،قانونی و زیر نظر بانک مرکزی فعالیت می کند.

بر اساس این گزارش مشخص می شود بانک مرکزی در ماه های گذشته با نظارت کامل بر بازار مالی و اقدامات نظارتی خود تلاش کرده است تا ساماندهی موسسات باقیمانده با سرعت بیشتری انجام گیرد .

اما مهمترین نکته در این خصوص باید اطمینان بخشی مسوولین به مردم و سپرده گذاران باشد که بانک مرکزی از حقوق آنان صیانت می کند که این موضوع به صورت جدی از سوی بانک مرکزی در حال انجام است.
 


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: