کد خبر: ۱۵۴۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۰ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - 2017May 31
داوطلبان چهل و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی که نسبت به نتایج اعلام شده اعتراض دارند می توانند برگه های آزمون را خودشان تصحیح کنند و از نتایج مطمئن شوند
شفا نلای>اجتماعی>رئیس مرکز سنجش پزشکی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: داوطلبان چهل و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی که نسبت به نتایج اعلام شده اعتراض دارند می توانند برگه های آزمون را خودشان تصحیح کنند و از نتایج مطمئن شوند.

به گزارش شفا آنلاین،محمدحسین پورکاظمی افزود: پاسخنامه داوطلبان همراه کلید پاسخ ها امروز روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی http://sanjeshp.ir/ قرار گرفته است و داوطلبان خودشان می توانند پاسخنامه های خود را تصحیح کنند و اگر مشاهده کردند اشتباهی وجود دارد به این مرکز اعلام کنند.

وی تاکید کرد: البته تمام پاسخنامه ها را کنترل کرده ایم و می دانیم اشتباهی وجود ندارد اما این امکان تصحیح برگه ها را برای اطمینان برخی داوطلبان، فراهم کرده ایم .

وی خاطرنشان کرد: در چهل و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی ، 14 هزار و 407 داوطلب ثبت نام کردند و 12 هزار و 267 داوطلب، سر جلسه امتحان حاضر شدند.

رئیس مرکز سنجش پزشکی وزارت بهداشت(Ministry of Health) تصریح کرد: در چهل و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی هر داوطلبی که از 600 نمره، 150 نمره کسب کند ، مجاب به انتخاب رشته می شود که براین اساس بالغ بر هشت هزار تن ، اجازه انتخاب رشته را یافتند و کارنامه های آنان سه روز پیش منتشر شد .

رئیس مرکز سنجش پزشکی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی افزود: در هر امتحانی اعم از امتحان دانشکده ، دانشگاه یا سراسری، همواره عده ای به نتایج، معترض هستند که البته حق آنان است و اکنون نیز عده ای نسبت به نتایج چهل و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی اعتراض دارند ؛ از این رو فضای مجازی این امکان را فراهم کرده است که آنان در هر نقطه ای بتوانند اعتراض خود را اعلام کنند.

پورکاظمی اضافه کرد: اکنون آنان می توانند پاسخنامه های خود را تصحیح کنند و ببینند آیا نتایج ایراد دارد یا ندارد.

وی در ادامه از داوطلبان پذیرفته شده در این آزمون خواست مدارک خود جهت بهره از سهمیه های مختلف از جمله سهمیه ایثارگری را به مرکز سنجش آموزش پزشکی بفرستند چراکه اکنون رتبه ها به صورت آزاد اعلام شده است .

پورکاظمی اظهار امیدواری کرد که شرایط انتخاب رشته تا پایان خردادماه جاری آماده شود.
رئیس مرکز سنجش پزشکی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی یادآور شد: چهل و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی در 14 اردیبهشت ماه امسال برگزار شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: