کد خبر: ۱۵۳۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶:۵۹ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - 2017May 30
بسیاری از ما از قاعدگی شکایت داریم و این شکایت به دلیل روزهایی با خونریزی زیاد و سنگین، نفخ کردن، دل درد و خستگی که به دلیل همه اینها ممکن است ایجاد شود، است.

شفا آنلاین: علت کم شدن و سبک تر شدن خونریزی دوران قاعدگی شما می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که در این مقاله به 8 علت معمول در میان خانم ها می پردازیم.

به گزارش شفا آنلاین:بسیاری از ما از قاعدگی<Menstruation> شکایت داریم و این شکایت به دلیل روزهایی با خونریزی زیاد و سنگین، نفخ کردن، دل درد و خستگی که به دلیل همه اینها ممکن است ایجاد شود، است. پس اگر قاعدگی یا پریودتان ناگهان خیلی سبک تر از معمول شود شاید به نظرتان خوشایند باشد. خونریزی کمتر ممکن است خیلی خوب بوده و باعث راحتی شما شود ولی ممکن است گاهی نشانه خطر هم باشد. ( یک دوره قاعدگی خیلی سنگین تر از حد معمول هم باید موجب نگرانی تان شود. )

دکتر لینا آکوپاینز Lina Akopians, متخصص غدد تولید مثلی در مرکز باروری جنوب کالیفرنیا می گوید کمتر شدن قابل ملاحظه خونریزی دوران قاعدگی می تواند یک مسئله هورمونی بوده و یا بر اثر یک تغییر ساختاری باشد ( یعنی اتفاقی در بدن یا یکی از ارگان های آن افتاده است) . در ادامه این مقاله 8 دلیلی که می تواند کمتر شدن خونریزی قاعدگی شما را توضیح دهد، بیان می کنیم:

 

1. علت کم شدن خونریزی قاعدگی: شما باردار هستید

 

 1. علت کم شدن خونریزی قاعدگی: شما باردار هستید

بعضی از زنان ادعا می کنند که از بارداری خود بی خبر بوده اند و احتمالا با خودتان فکر می کنید که این زنان دیوانه اند. چطور ممکن است یک نفر متوجه رشد یک نوزاد در طول 9 ماه نشود؟

در حالی که نمی توانیم توضیح بدهیم چطور ممکن است با وجود بزرگ شدن شکم هنوز هم مادرانی باشند که فکر می کنند تا زمانی که پریود شوند باردار نیستند. ولی مشخص شده که این باور کاملا اشتباه است و امکان پریود شدن حتی در دوران بارداری هم برای بعضی از مادران وجود دارد.

با این که اغلب زنان به محض باردار شدن دیگر پریود نمی شوند ولی باز هم تعدادی هستند که تجربه این خونریزی را دارند. به گفته دکتر جانت چوی Janet Choi,  متخصص باروری در نیویورک او گاهی با بیمارانی سر و کار داشته که برای باردار شدن تلاش می کرده اند ولی بعد از این که یک دوره پریود سبک را تجربه می کرده اند از تلاش خود ناامید می شده اند ولی بعد از مدتی متوجه می شدند که واقعا باردار بوده اند.

کم شدن غیر معمول خونریزی قاعدگی یا لکه بینی می تواند گاهی نشان دهنده بارداری خارج از رحم باشد ( زمانی که تخمک در جایی غیر از رحم بارور شود ) که می تواند بسیار خطرناک باشد. بهتر است در چنین مواقعی تست حاملگی بدهید.


 

2.علت کم شدن خونریزی قاعدگی: مقدار زیادی وزن اضافه کرده یا کم کرده اید

 


باوجود این که بدنتان قادر است وجود دیگری را در خودش حمل کند ولی شیمی بدن شما واقعا ظریف است و زمانی که مقدار زیادی وزن از آن کم کرده یا به آن اضافه کنید، به هم می ریزد. یکی از راه هایی که این به هم خوردن شیمی بدن را نشان می دهد قطع شدن قاعدگی در یک ماه یا کم شدن فاصله دوره ها و یا کم شدن مقدار خونریزی آن است. به گفته دکتر آکوپاینز Akopians "با این که شاید این مساله برایتان خوشایند باشد ولی اگر می خواهید بدنتان به طور معمول به کارش ادامه دهد نیاز به یک تعادل سالم بین پروتئین، کربوهیدرات، چربی و ویتامین ها دارد."

 

3.علت کم شدن خونریزی قاعدگی: استرس زیادی داشته اید

 


وجود نارضایتی های معمول روزانه مانند دعوا با همسر یا مشکلاتی در محل کار می تواند به اندازه کافی روی تداخل هورمونی شما تاثیر بگذارد. به گفته چویی این استرس های عمده در زندگی – به عنوان مثال مرگ والدین – هم می تواند همین مشکل را ایجاد کند. ضمن این که ورزش بیش از حد هم می تواند به دلیل ایجاد استرس جسمی زیاد روی بدن باعث سبک تر شدن قاعدگی شود.


 

4. علت کم شدن خونریزی قاعدگی: در حال استفاده از قرص های هورمونی ضد بارداری هستید

 


یکی از شایع ترین دلایل سبک تر شدن قاعدگی یا پریود استفاده از قرص های ضد بارداری است . حتی بعضی از پزشکان این قرص ها را برای زنانی که قاعدگی سنگینی دارند تجویز می کنند تا خونریزی کمتری داشته باشند. اگر ا خیرا از قرص های هورمونی یا IUD هورمونی استفاده کرده اید از سبک تر شدن پریودتان لذت ببرید.

 

5. علت کم شدن خونریزی قاعدگی: سن تان بالا رفته است

 


نگران نباشید. منظورمان این نیست که پیر شده اید. ولی زمانی که یک بیمار می گوید که برای خرید نوار بهداشتی هزینه کمتری صرف می کند اولین چیزی که به نظر دکتر چویی می رسد، سن است. شاید نزدیک به دوران یائسگی شده اید البته همیشه اینطور نیست. " با بالا رفتن سن گاهی تغییراتی در سیکل قاعدگی رخ می دهد و البته لزوما نمی تواند نشانه ناباروری باشد. فردی که  در دهه 20 زندگی خود نیاز به استفاده از پدهای فوق العاده بزرگ دارد ممکن است در دهه 30 زندگی اش نیاز به مراقبت کمتری داشته باشد. "

 

6. علت کم شدن خونریزی قاعدگی: دچار تنگی مجرای گردنی cervical stenosis دهانه رحم شده اید

 

6. علت کم شدن خونریزی قاعدگی: دچار تنگی مجرای گردنی cervical stenosis دهانه رحم شده اید

تنگی مجرای گردنی دهانه رحم یک مشکل نادر ولی ناراحت کننده است. به گفته دکتر آکوپاینز این مشکل زمانی رخ می دهد که گردن رحم تنگ شده یا به طور کامل بسته می شد در نتیجه خون در رحم به دام افتاده و باقی می ماند یا این که با جریان بسیار کم خارج می شود. اگر با وجود سبک شدن خونریزی قاعدگی تان دل درد و گرفتگی شدیدی حس می کنید حتما با پزشکتان مشورت کنید.

 

7. علت کم شدن خونریزی قاعدگی: وجود بافت اسکار در رحم

 


بسیاری از زنان که از طریق کورتاژ و اتساع رحم  dilation and curettage ( D & C )، سقط می کنند معمولا بدون عوارض بهبود پیدا می کنند ولی گاهی زخم شدید باعث می شود که دیواره های رحم به هم بچسبند، مشکلی که به عنوان سندرم آشرمن Asherman's syndrome شناخته می شود. اگر بعد از سقط جنین خونریزی قاعدگی تان خیلی کمتر از قبل شده ممکن است به همین مشکل دچار شده باشید و نیاز باشد برای خارج کردن بافت اسکار جراحی کنید.

 

8. علت کم شدن خونریزی قاعدگی: هنگام تولد نوزاد مقدار زیادی خون از دست داده باشید

 


به گفته آکوپاینز " این شرایط  بسیار نادر است " از دست دادن مقدار زیادی خون، بدن را از اکسیژن خالی می کند که در نهایت ممکن است باعث آسیب رسیدن به غده هیپوفیز و ایجاد سندرم شیهان Sheehan's syndrome شود. که به نوبه خود به شدت غدد تولید هورمون را تحت تاثیر قرار داده و باعث کاهش چرخه قاعدگی می شود که احتمالا برای حل این مشکل به درمان جایگزینی هورمون نیاز پیدا خواهید کرد.

 

نتیجه گیری:

داشتن یک دوره قاعدگی سبک تر ، عادی است و نیازی به نگرانی ندارد ولی تغییرات را نادیده نگیرید و چندین ماه حواستان به پیگیری این تغییرات باشد و اگر به حالت عادی برنگشتند بهتر است که با متخصص زنان مشورت نمایید.

غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۷۶
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
0
0
سلام ممکنه از کیست باشه.یا کم خونی.چون من مجردم.و شیش تا از موارد رو ندارم.فقط چون کنکوری هستم یه کم استرس رو دارم.و یکی رو هم نمیدونم چیه.و فکرنمیکنم دلیش اینا باشه.یعنی من کلا یکی .دو روز پریود هستم.و اونم خیلی کم.چه باید کرد؟
مدیر پایگاه به شما توصیه میشود یک سونوگرافی و آزمایشات کامل هورمونی را از لحاظ کیست و اختلالات هورمونی انجام دهید تا در صورت مشکل تحت دارو درمانی قرار بگیرید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
سلام.من پریودم سیکل منظمی نداره تقریبا یا 34روزست یا گاهی اوقات 38روزه.اینبار ی نزدیکی تقریبا مشکوک داشتیم و الان بعد از 38روز لکه دیدم ولی بعد از یک روز فقط همون ی لکه بوده الان استرس دارم ک واقعا پریوده یا ن . ممنون میشم پاسخ بدین
مدیر پایگاه درصورت ادامه لکه بینی تست خون بارداری انجام دهید
نا شناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
0
0
من چند دوره از پریودیم هستکه سه روز اول خونریزی معمولی البته کمی کمتر از قبل دارم و چهار روز بعد لکه بینی است و گاهی اوقات یک روز پاکی کامل بینش دارم ودر فاصله دوره هام چند . روزی هم لکه بینی دارم. لطفا راهنماییم کنید ممنون
مدیر پایگاه توصیه ما به شما انجام یک سونوگرافی و آزمایشهای مربوط به اختلال هورمونی است ممکن است دچار کیست یا اختلال هورمونی شده باشید که باید چند دوره دارو مصرف کنید
لیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۲
0
0
من کیست درموئید دارم قبلا پریودم ۷ روزه بود ولی الان چن باری هست ک ۳ روزه شده و این ماه پریودیم هم خیلی کم بود هم رنگش روشن شده بود خیلی هم درد داشتم. لطفا راهنماییم کنید
آزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
0
0
سلام خانمی26ساله هستم 2فرزند4ساله و1ساله دارم 5ماه پیش ناخواسته باردارشدم ولی قلب جنین تشکیل نشدوسقط کردم.الان 4سری هست که پریود میشم دو روز جلوتر یه لکه میبینم بعدخونریزی دارم بعد10روز هم که پاک میشم بعد نزدیکی باهمسرم یک روز لکه قهوه ای میبینم الان هم که دوباره پریودشدم طول قاعدگی از23روزبه 18روز کم شده والان روز اول تموم شده وهیچی نمیاد.چیکارکنم تازه فردا میخوام برم دکتر
مدیر پایگاه باسلام
شما حتما باید برای چکاب وسونوگرافی به متخصص زنان مراجعه نمایید تاعلت اصلی کشف و درمان شود
فاطمه
|
Germany
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
0
0
با سلام و عرض ادب
دوره ی پریودی من تا دو ماه قبل یه هفته زودتر از تاریخ پریود میشدم الان دو ماه خیلی منظم اما با خونریزی خیلی کم روزهای اول در حد لک و تا 14 روز لک بینی دارم فقط 3 روز خونریزی دارم سن 39 سال کیست ندارم و فیبروم در حدی نیست که نگران کننده باش علت چیه؟
مدیر پایگاه دکتر
فرشته دانشمند متخصص زنان ،زایمان و درمان ناباروری


توصیه ما این است آزمایش مربوط به اختلالات هورمونی را انجام دهید




ساناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۵
0
0
سلام ،من ۲۹سالم و مجرد و تا الان پریودم منظم و نهایت با یکی دو رور جابه جا شدن بوده ولی برای اولین بار این ماه در ماه رمضون پریودم با یک هفته تاخیر و با خونریزی خیلی کم داشتم ولی ۵روز ادامه داشت ،هیچ کدوم از علایم بالا ندارم ، ممکن به خاطر تغذیه در ماه رمضون باشه؟ واینکه خطرناک ؟
مدیر پایگاه
دکتر فرشته دانشمند متخصص زنان ،زایمان و درمان ناباروری



رژیم
غذایی سخت می تواند باعث اختلال شوادامه دار شد آزمایشات هورمونی و سونوگرافی
انجام دهید



ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
0
0
سلام من 29سال دارم تا8ماه قبل پریودم منظم وتعداد روزهاش دقیق7روز بود ولی چند ماه میشه که دیر به دیر پریود میشم ودقیقا سومین روز هیچ خونی دیده نمیشه ودو روز دیگه خون کم ویا گاهی اوغات لک میبینم و کیست سینه سمت چپ دارم آیا ربطی به این کیست ها داره یا مشگل خاصی هست؟
مدیر پایگاه
دکتر فرشته دانشمند متخصص زنان ،زایمان و درمان ناباروری



این مساله به کیست ربطی ندارد آزمایشات هورمونی و سونوگرافی انجام
دهید



تینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
0
0
با سلام و خسته نباشید.خانمی سی ساله هستم بعد از ازدواجم دوره پریودم که قبل از ازدواج شش روزه بود کم کم به چهار روز و بعد سه روز الان هم دو روزه شده واقعا نگرانم.ممنون میشم زودتر جواب بدین
مدیر پایگاه
باسلام
شما باید برای سونوگرافی و بررسی های تخصصی به متخصص زنان مراجعه نمایید تا علت کشف ودرمان شود
اعظم
|
United Arab Emirates
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
0
0
سلام من ۲۴ سالمه تقریبا۳ ساله اقدام به بارداری کردم.بعد از ۱سال مصرف امپول های بارداری باردار نشدم و به دلیل رشد بیش از حد موهای زائد دکتربرام دو ورق ال دی تجویز کرد.الان چند ماهی هست که به مرور میزان خونریزی پریودم کم میشه طوری که دو روز فقط اونم درحد لکه علتش چی میتونه باشه؟؟؟؟؟
مدیر پایگاه مصرف این قرصها باعث کم شدن خون قاعدگی میشود پس از درمان و قطع قرصها روند طبیعی خواهید داشت ولی اگر باز هم ادامه دار شد به متخصص مراجعه و آزمایشات و سونوگرافی تکرار شود
roya
|
United Arab Emirates
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
0
0
سلام ،٣٦سالم واز وقتي كه بابام فوت كرد دوسال ميشه پريودم سبكشده ٥روز ميشدم هميشه ،الان٣روز سبك ميشم ولي هميشه با دوره ٢٨ روزه ،كه اين ماه امروز ٣١ روز شده وپريود نشدم خيلي نگرانم احتمال يائسگي دارم
مدیر پایگاه عوامل روحی تاثیر زیادی بر روند قاعدگی دارند ولی توصیه ما به شما انجام آزمایشات هورمونی و سونوگرافی است تا اگر مشکلی وجود دارد تحت درمان دارویی قرار گیرید
سحرخاص
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
0
0
سلام خسته نباشین
من مجردهستم و دانشجو 24سالمه مدتی پریودم تغییرکرده منطم هستم ولی مثلن دو روزشده یا نهایتن ب روز سوم میرسه ولی کمتر میشه نگرانم دلیلش چی میتونه باشه؟ ادم استرسی هم هستم خیلی. ممنون میشم اگه سوالمو جواب بدین ب ایمیل. ایا دو روز باشه پریود برلکسی ک مجرده ایرادی نداره؟ یامشکل ساز برا بعدنش؟
مدیر پایگاه بهتر است یک سونوگرافی و آزمایشات اختلال هورمونی انجام دهید تا مطمئن شوید مشکلی وجود ندارد
مینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
0
0
سلام من ۲۶ ساله ام مجردم
پریودیم منظم این دفعه ی مقدار لکه بینی دیدم بعدش قرص مفنامیک و هیوسین و دیکلفناک مصرف کردم دیگ دومین روزم پریودیم هست اما هیچ خونی نیومد بنظرتون بخاطر قرص هایی که مصرف کردم؟
مدیر پایگاه مفنامیک خونریزی را کم میکند
Shiva
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
0
0
سلام چرا جواب پيام منو ندادين؟
من همون خانوم ٢٠ ساله ام
مدیر پایگاه دوست عزیز در طول روز کلی سوال برای ما ارسال میشه ما نمی دونیم شما چه سوالی پرسیدید ولی اگر تا هفته آینده جواب سوالتونو نگرفتید و فوری نیست مجدد سوالتونو بفرستید کارشناسان به سوالات قابل پاسخ پاسخ می دهند
Shiva
|
United Arab Emirates
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
0
0
سلام خسته نباشيد
پس من پياممو دوباره مينويسم
من ٢٠ سالمه و ٩ ماهه كه ازدواج كردم
تا قبل ازدواجم پريوديم خيلي خوب بود و بطور طبيعي خون ريزي داشتم فقط يكم منظم نبود يعني هر ماه چن روز اختلاف داشت پريوديم
بعد از وقتي ازدواج كردم و باكرگي مو از دست دادم كلا پريوديم به فنا رفت
سه ماهه اول كه كلا پريود نشدم، بعد اينم بگم كه از خراسان رضوي ام و همسرم مازندران، يعني از جاي خشك اومدم مرطوب
٣ ماهه اول ك پريود نشدم دكتر زنان رفتم ازم تست بارداري گرفتن مشخص شد كه باردار نيستم بعد سونوگرافي شكم و لگن فرستادن بازم هيچي نبود
با ضرب قرص و اينا پريود شدم ولي كلا لكه بيني، ٧ روزه است ولي لكه بيني خيلي كم
دوباره دكتر رفتم و دوباره سونوگرافي فرستادن ولي بازم هيچي نبود
ديگه دكتر نرفتم ولي الان ٣ ماهه كه پريوديم كلا لكه بينيه
بعد اينم بگم اولين بار كه دكتر رفتم معاينه كرد گفت دهانه رحم ت زخم شده ولي با دارو اينا خوب شدم
كه بعد اينجوري شدم

ديگه نميدونم چيكار كنم لطفا جواب بدين
مدیر پایگاه اگر سونوگرافی و آزمایشات مربوط به اختلالات هورمونی دادید و مشکلی نداشتید احتمالا دوباره زخم دهانه رحمتان باید معاینه شود البته پیشنهاد ما این است اگر مدت زمان زیادی  از آزمایشها گذشته مجدد تکرار شود 
پريا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0
0
سلام. من 40 سالمه. ي پسره 19 ساله دارم تصميم به بارداري مجدد دارم.خونريزي من خيلي كمه سالهاست كه روز 4 كاملا پاكم و گاهي يكي دو روزشو لكه بيني دارم اما الان سه ماهه كه روز 3 كاملا تموم ميشه و خيلي هم سبك هست طوري كه من در اين سه روز فقط 3 يا 4 تا نوار استفاده ميكنم. قبلا براي موي زائد و نامنظمي قاعدگي خيلي دكتر غدد و زنان رفتم هيچ مشكلي ندارم فقط يكي از تخمدانهام از اون يكي يك مقدار بزرگتره. البته بعد از ي سقط كه دو سال پيش داشتم پريودام منظم شده ولي دورش كوتاه تر شده. لطفا راهنماييم كنيد آيا باردار شدن من امكان پذيره و اينكه اگر باردار بشم اين مشكل من ربطي به سلامت جنين داره يا ن؟ ممنون از راهنماييتون
مدیر پایگاه توصیه کارشناسان ما به شما انجام یک چکاب کامل قبل از اقدام به بارداری است زیرا سن بالای 35 سال برای بارداری نیاز به تحت نظر بودن دارد اگر کیست یا فیبروم یا اختلالات هورمونی  ندارید قاعدگی باز زمان کم خیلی مساله حادی نیست ولی به دلیل سن بالای 35 سال بهتر است تحت نظر متخصص ادام به بارداری نمایید 
zar
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
0
0
سلام ببخشید سوالم اینه که من از دوران بلوغم تا حالا که ۱۰ سال گذشته روزهای خونریزی قاعدگیم ماه به ماه کمتر میشه مخصوصا از وقتی ازدواج کردم کمتر شده طوری که از ۷ روز به ۲ روز رسیده خواستم ببینم علت چی میتونه باشه?
مدیر پایگاه دوست عزیز احتمالا شما درچار اختلالات هورمونی  آزمایشات لازم رو انجام بدهید تا در صورت نیاز چند
دوره قرص ضدبارداری برای تنظیم قاعدگی مصرف کنید
zar
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
0
0
ببخشید, میتونید بگین دلیل اختلالات هورمونی از چیه هست؟؟
مدیر پایگاه
  • کمبود دریافت
    ریزمغذی‌ها
    .
  • استرس و
    فعالیت زیاد غدد فوق کلیوی
    .
  • مصرف قرص‌های
    ضدبارداری و هورمون‌ درمانی
    .
  • مواد شیمیایی،
    محرک‌ها و داروها
    .
  • تغییر در
    عملکرد هیپوتالاموس و هیپوفیز
    .
  • اختلال
    در کارکرد تخمدان و ابتلا به سندرو م تخمدان پلی کیستیک:
    .
zar
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
0
0
این موارد میتونه رو بارداری هم تاثیری بزاره؟ اونوقت اسم اون ازمایشی که باید داد دقیقا چی هست؟
zar
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
0
0
این موارد میتونه رو بارداری هم تاثیری بزاره؟ اونوقت اسم اون ازمایشی که باید داد دقیقا چی هست؟
zar
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
0
0
شرمنده ببخشید میشه این سوال منم جواب بدین, پرسید اختلال هورمونی میشه رو باروری هم تاثیری بزاره؟؟
رها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
0
0
سلام.بنده ۳۰ سالمه و ۴ ماه پیش یک سقط که زیر ۱ ماه سنش بود بدون دارو و کورتاژداشتم و خودبخود سقط شد البته باخونریزی زیاد.من دوره های عادت ماهانه ام ۲۸ روزه است و هم دردوران‌مجردی و هم متاهلی همیشه به‌موقع اتفاق افتاده اما این ماه با اینکه بازم منظم اتفاق افتاد اما به حدی خونریزیم کمه که حتی نوارم تمیزه و فقط همراه با ادرار در حد خفیفی خونریزی دارم می خواستم از حضورتان بپرسم چه مشکلی وجود دارد؟
رها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
0
0
سلام.بنده ۳۰ سالمه و ۴ ماه پیش یک سقط که زیر ۱ ماه سنش بود بدون دارو و کورتاژداشتم و خودبخود سقط شد البته باخونریزی زیاد.من دوره های عادت ماهانه ام ۲۸ روزه است و هم دردوران‌مجردی و هم متاهلی همیشه به‌موقع اتفاق افتاده اما این ماه با اینکه بازم منظم اتفاق افتاد اما به حدی خونریزیم کمه که حتی نوارم تمیزه و فقط همراه با ادرار در حد خفیفی خونریزی دارم می خواستم از حضورتان بپرسم چه مشکلی وجود دارد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
0
0
خوب بود
fato0sa
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
سلام. من بعد از سقط خود ب خودی ک داشتم پریودم خیلی سبک شده. یعنی یک روز خونریزی دارم و بقیش لکه بینیه. دکترم هیچ دارویی نمیده میگه طبیعیه ولی من نگرانم
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
0
0
سلام من الان چهار روزه پریودم ولی لکه قهوه ای رنگ دارم هیچی نمیاد ودر ترشحم خون رگ رگی داشتم میشه دلیلش را بگید
مدیر پایگاه

دوست
عزیز احتمالا شما درچار اختلالات هورمونی یا کیست شدید که باید سونوگرافی و
آزمایشات لازم رو انجام بدهید تا در صورت نیاز چند دوره قرص ضدبارداری برای تنظیم
قاعدگی مصرف کنید



ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
0
0
سلام منچند ماه پریودم خیلی کم شده این ماه هم خیلی خیلی کم بارنگ سیاه میشه بگین چه کار کنم
مدیر پایگاه حتما آزمایشات مربوط به اختلالات هورمونی را انجام دهید ممکن است دچار مشکل شده باشید که باید برطرف شود
سیده زهرا حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
0
0
با سلام .من پریودی با خونریزی خیلی کمی داشته ام و برای این ماه حتی خیلی کمتر از دفعات پیش.ازمایش تیرویید دادم مشکلی نداشتم .سونوگرافی هم رفته ام رحمم سالم بوده . دکتر قرص دانازول برام تجویز کرده بودن . ولی نمیدونم چرا تو این ماه خونریزیم در حد لکه بینی بوده .میشه راهنماییم کنید
مدیر پایگاه
دکتر فرشته دانشمند متخصص زنان ، زایمان و درمان نباروری:
 
می تواند به علت خوردن دانازول باشد
هانیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
0
0
سلام ببخشید من ۱۲ ساله هستم که ۳ ماهه پریود شدم این ماه که پریود شدم اولین روز و دومین روز متعادل شدم ولی از سومین روز فقط لکه بینی دارم و بعضی وقت ها خون نمیاد ولی صبح ها ساعت ۱۰ تا ۹ بازم پریود میشم به مادرم میگم که منو ببره دکتر ولی نمیبره میگه چون سن کم داری طبیعی است چیکار کنم؟؟؟؟ توروخدا جواب بدید دعا ی خیر میکنم براتون است توی هورمون هام اشکالی هست؟؟؟؟
مدیر پایگاه در چند ماه اول شروع قاعدگی این مسائل وجو د دارد اگر بعد از گذشت 6-7 ماه مساله حالت طبیعی نداشت  توصیه به انجام آزمایش اختلالات هورمونی می شود
مامانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹
0
0
با سلام من ۲تا فرزند طبیعی ب دنیا آوردم پشت سرهم بچه کوچیک ۴سالشه حدود۱سال آمپول زدم پریودیم قطع شد دکتر رفتم قرص ماریانا استفاده کردم پریود شدم ولی چند مدته ۱ روزه پریود میشم خیلی کم تو شکمم ی چیزی تکون میخوره تست دادم باردار نیستم چکار کنم
مدیر پایگاه
دکتر فرشته دانشمند متخصص زنان ،،زایمان و درمان
ناباروری


حتما سونوگرافی واژینال از رحم و تخمدانها انجام دهید
میترا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
0
0
سلام من یه دختر ۲۷ ساله ام که تازه نامزد کردم
از ابتدا پریودم تا الان همیشه بعد از پریودم لک بینی دارم دکتر هم رفتم خوب نشدم سونوگرافی هم انجام دادم گفت چیزی نیست
اما اخیرا یعنی دو سه ماه اخیر دو سه روز بعد پریودم لک بینی شدید داشتم حتی به اندازه ۷ روز
ولی سوالی که دارم اینه من تازه نامزد کردم و رابطه جنسی جدی نداشتم اما این ماه بعد پریودم دیگه لک بینی نداشتم
امکان داره باردار باشم؟
مدیر پایگاه امکان بارداری بعد از قاعدگی کامل وجو ندارد
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
0
0
سلام ببخشید من 38سالمه و همیشه دوره عادتم 3روزه بوده و مرتب ولی این ماه که پریود شدم اصلا هیچ خونریزی ندارم فقط شاید روزی یک قطره یا دوقطره لکه تیره ببینم میخواستم ببینم مشکلم چیه؟
از قرص های LDهم برای جلوگیری از بارداری استفاده میکنم یک هفته پیش برای دندون دردم از قرص مترونیدازول چن باری استفاده کردم.
ممنون میشم جوابمو بدین
مدیر پایگاه باسلام.علت مشکل شما بدلیل عوارض قرص ال دی می باشد
Setayesh
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
0
0
سلام من ۱۷ ماهه که ازدواج کردم و از تابستون میخوایم بچه دار بشیم ولی ب خاطره استفاده از قرص های مغز و اعصاب فنوباربیتال هنوز موفق ب باردار شدن نشدم دکتر هم رفتم کیست یا چیزه دیگه ای ندارم پریودم منظم نبود ولی از وقتی ب دکتر زنان زایمان مراجعه کردم قرص های سه ماهه نوشت و من این ماه اصلا نتونستم مثل قبلا ۴ روز کامل پریود بشم و من فقط یک روز پریود شدم ودو روز رو لکه دیدم اونم خیلی کم احتمال بارداری وجود داره؟؟؟
مدیر پایگاه امکان بارداری هست دراسرع وقت آزمایش انجام دهید
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
0
0
سلام ببخشید من 38سالمه ودارای 4فرزند هستم و همیشه دوره عادتم 3روزه بوده و مرتب ولی این ماه که پریود شدم اصلا هیچ خونریزی ندارم فقط شاید روزی یک قطره یا دوقطره لکه تیره ببینم میخواستم ببینم مشکلم چیه؟
از قرص های LDهم برای جلوگیری از بارداری استفاده میکنم یک هفته پیش برای دندون دردم از قرص مترونیدازول چن باری استفاده کردم.
ممنون میشم جوابمو بدین
مدیر پایگاه باسلام.علت مشکل شما بدلیل عوارض قرص ال دی می باشد
الهه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
0
0
سلام.
من 3ساله ازدواج کردم بدون جلوگیری ولی هنوز باردار نشدم.
ازمایش دادیم همسرم اسپرمش ضعیفه هر دفعه رفتیم دکتر بهش قرص اوومید5 میده ولی باز ضعیف تر میشه،
بخدا حال روزمون شده گریه چیکار کنیم؟
مدیر پایگاه
باسلام
شما می توانید با مراجعه به مراکزدرمان ناباروری ازراهنمایی ومشاوره های لازم بهره مند شوید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
0
0
از هر روشی استفاده کردیم چن تا دکتر رفتیم از طب سنتی استفادع کردیم دارو گیاهی خوردیم هیچ فایده ای نداشته شما پیشنهادی ندارین،
سمیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
0
0
سلام من ۲۶ ساله ۵ ساله ازدواج کردم چند ماهه خیلی کن پرید میشم ۲ روز خیلی میتریم
مدیر پایگاه بهتر است یک سری آزمایشات هورمونی انجام دهید
mahdis jon
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
0
0
باسلام من 21 سالمه وحدود یک سال پیش با درد پهلو به دکتر مراجعه کردم و با انجام سونوگرافی معلوم شد کیست تخمدان دارم با تشخیص دکتر یک دوره قرص دبارداری استفاده کردم.الان چندماهی هست که پریودیم از هفت روز شده پنج روز باید چیکارکنم یعنی باید دوباره به پزشک مراجعه کنم
مدیر پایگاه برای چک کردن کیست بهتر است مجدد سونو انجام دهید تا تغییرات آن تحت بررسی باشد ولی اینکه قاعدگی کمی کمتر شده است مساله حادی نیست
نیره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۸
0
0
سلام.من یک رابطه سطحی داشتم که فقط احتمال برخوردپیشاب بوده.ولی ازاونموقع تاالان پریودهام خفیف شده و روزهاش کمتر.چندبارهم تست بارداری استفاده کردم منفی بوده.خیلی نگرانم.لازمه آزمایش خون بدم؟؟
مدیر پایگاه وقتی قاعدگی بصورت کامل نه لکه بینی باشد احتمال بارداری نیست برای کم شدن مقدار خونریزی بهتر است آزمایش اختلال هومونی و یک  چکاب کامل انجام شود عوامل دیگری می تواند در این مساله نقش داشته باشد
سمانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
0
0
من یه خانم ۲۹ ساله هستم پریودیهام منظم ولی روز اول یه لکه خیلی کم داشتم الان روز دومم اصلا خونریزی ندارم واحساس میکنم موههای صورتم مخصوصا چانه ام خیلی زیاد شده لطفا راهنمایی کنید سپاس
مدیر پایگاه بهتر است آزمایشات مربوط به اختلال هورمون انجام شود
ثنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
0
0
سلام من 32ساله هستم شهریور پارسال باردار شدم ولی بدلیل توقف ضربان قلب آذر سقط و کورتاژ کردم.بعد کورتاژ با آمپول پریود شدم که سه دوره اول دردناک با خونریزی زیاد بود.اما الان 2 دوره هست که درد زیادتری دارم اما خونریزی خیلی کمتر.این دوره آخر علایم بارداری داشتم..زیرشکمم خیلی ورم کرده و سرگیجه و درد سینه و لکه بینی و...بعد4روز لکه بینی آزمایش بتا دادم منفی بود فرداش پریود شدم اما درد وحشتناکی داشتم که غیر قابل تحمل بود ولی خونریزیم خیلی کم هست و زیر شکمم هنوز ورم داره نمیدونم علتش چیه؟نگرانم کرده...لطفا راهنماییم کنید
مدیر پایگاه .باتوجه به شرح حال حتما باید معاینه ی زنان شوید درمعاینه بررسی می شوید وراهکاردرمانی مشخص می گردد
نیره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
0
0
سلام.من بعد از رابطه ای که احتمال برخورد منی نبود.الان دو دوره هیت قاعدگی هام بشکل لکه بینی و روان هست و اصلا لخته نمیشه و3،4روز طول میکشه فقط.بی بی چک منفی آورد دوبار.توروخدا کمکم کنید.خیلی گیج شدم
مدیر پایگاه اگر خونریزی کامل نیست بهتر است تست خون بارداری انجام دهید اگر از عدم بارداری مطمئن شدید آزمایشات هورمونی و سونوگرافی انجام شود تا علت مشخص شود
Real
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
0
0
سلام
عادت ماهیانه به طورمنظم دارم ولی ایندفعه به طورخیلی کم ولکه بینی بود.من ازقرص های ضدافسردگی استفاده میکنم ماه های قبل هم استفاده میکردم ولی نمیدونم چراایندفعه اینجوری شده احتمالش هست به خاطرقرص هایی که مصرف میکنم باشه
مدیر پایگاه

دکتر فرشته دانشمند متخصص زنان ، زایمان و درمان ناباروری





سلام بله قرصهای ضد افسردگی و داروهای اعصاب اختلال قاعدگی میدهد ولی با این وجود سونوگرافی از رحم و تخمدانها انجام دهید
سمیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
0
0
سلام من دوبارکورتاژسندرم کردم ازهمون موقع پریودم کم شده اصلاپریودنمیشم هرچهارماه یه روزچیکارکنم
الهام
|
-
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
0
0
سلام من 38 ساله و مجرد هستم اصلا ازدواج نکردم و دخترم.پریودم منظمه ولی دوره اش الان چند ماهه سه روزه شده.روز اول درد خیلی خفیف و بی حالی دارم و خونریزی معمولی.روز دوم خصوصا به محض بیدار شدن از خواب خونریزی شدید دارم و تا شب خونریزی عادی.روز سوم یه کم خفیف تر میشه ولی حوالی ظهر انگار برای یه مدت کوتاه خونریزی قطع میشه و درد خیلی شدیدی دارم که فقط 15 تا 20 دقیقه طول میکشه ولی خیلی شدیده حتی احساس مبکنم به روده هام هم فشار میاد و احساس دفع دارم و نیاز به دستشویی پیدا میکنم.توی دستشویی خونریزی شدید دارم معمولا و بعد چند دقیقه درد قطع میشه.تا شب خونریزی عادی دارم و از روز چهارم تا هفتم فقط لکه و بعد اون کاملا پاک.مشکلی دارم که احتیاج به پیگیری باشه؟
مدیر پایگاه بهتر است آزمایشات هورمونی و سو نوگرافی برای بررسی انجام دهید هر خانمی حداقل باید سالی یکبار چکاب کلی انجام دهد ممکن است نیاز به مصرف داروی هورمونی داشته باشید
رعنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
0
0
سلام پریود من معمولا 28 روزه اس ولی گاهی 29 روز تا 30 روز هم میشه.آخرین بار روز دهم سیکل توی ترشحات یه کم خون دیدم که البته فقط توی ترشحات بود و چیزی توی لباس زیر نبود.سرچ کردم دیدم ممکنه از علایم تخمک گذاری باشه.نمیدونم توی دوره های پیش بوده یا نه چون لباس زیرم همیشه بعد از پاکی کامل ،تمیز بوده و ممکنه توی دستشویی به ترشحات توجه نکرده باشم.جای نگرانی وجود داره یا همون بخاطر تخمک گذاریه؟ در ضمن من مجرد هستم
مدیر پایگاه اگر مجردید و خونریزی به دنبال نزدیکی اتفاق نیفتاده مربوط به مسئله تخمکگذاری است .نگرانی ندارد.ممکن است درهر دوره دیده نشود
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
0
0
سلام.من ۲۷ سالمه تقریبا پریودی منظمی دارم الان دومین ماهه که پریود میشم خیلی سبکه طوریکه تو اردیبهشت دو بار پریود شدم هر دو تا سبک الان با گذشت ۲۴ روز از اخرین پریودیم بازم پریود شدم بازم سبک با خون روشن ماه گذشته حین پریودی سونو دادم گفتن فولیکول دارم الان خیلی نگرانم که تنبلی تخمدان داشته باشم چون دردم دارم ولی خونریزیم خیلی کمه
مدیر پایگاه باید جواب سونوگرافی شما توسط متخصص بررسی شود و طبق جواب به شما دارو داده شود همینطوری نمی توان نظری داد
بهار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
0
0
سلام ،من 25 سالمه از چند ماه قبل ازدواجم و بعد از ازدواج هم اتفاق میفته ک معمولا چند روز قبل از پریودی درد پریودی دارم اما فقط وقتی که میرم دستشویی چند قطره خون میاد و تا دو یا سه روز همین روند ادامه داره تا اینکه بلاخره خونریزی نسبتا شدیدی شروع میشه تا 5 روز میخواستم بدونم آیا این که چند ماهه که پریودیم تغییر کرده مشکل جدی میتونه باشه؟
مدیر پایگاه بهتر است آزماییشات هورمونی و سونوگرافی انجام دهید ممکن است دچار اختلال هورمونی شده باشید که با مصرف چند دوره قرص هورمونی برطرف می شود
ملکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
0
0
سلام من مجردم 19 سالمه.دفعه قبل که پریود شدم خیلی کم بود در حد روزی چند قطره و 7 روز طول کشید. بعدش هم که تموم شد ترشحات لخته ای سفید داشتم تا هفته ی قبل. الان که پریود شدم باز هم خیلییی کمه. به نظرتون مشکلم چیه؟ کنکوری هم هستم و استرس دارم. بدنم هم خیلی پر مو شده . اینو چیکار کنم؟
مدیر پایگاه با توجه به علائمی که گفتید نیاز به انجام آزمایش های هورمونی دارید تا در صورت نیاز چند دوره قرص مصرف کنید استرس هم در روند بی نظمی قاعدگ تاثیر زیادی دارد
لیلا
|
United States
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۶
0
0
سلام من ۲۱ سال سن دارم و متاهل هستم ... هرماه ۷ روز پریود می شوم ولی این ماه تو روز سوم شدید بود و در شب سوم رابطه جنسی از جلو انجام دادم و از روز بعد حتی یه قطره هم نیومد ... و این مسئله من و همسرم رو نگران کرده ... البته لازم ب ذکر است ک دوهفته ی قبل ۲ عدد قرص اورژانسی و هفته قبل دوعدد دیگر قرص اورژانسی مصرف کرده ام و رابطه ی جنسی روز سوم جلوگیری شده .. مشکل از چیه؟
مدیر پایگاه خوردن قرصهای هورمونی نظم قاعدگی را بهم میریزد اگر ماه بعد هم بدون خوردن قرص مشکل داشتید یک سونوگرافی و آزمایش اختلال هورمونی انجام دهید
محیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
0
0
سلام من دختری ۱۹ساله هستم که چند دوره است که پریودم دوروزه شده البته حجم خونریزی تو همین دو روز هم کمه...و بعد تا روز هفتم فقط لکه بینی دارم که مدام تعغیر رنگ دارهدر روزای اخرقاعدگی گاهی قرمز گاهی قهوه ای گاهی خاکستری مایل به سیاه...اصلا رنگاش قابل تشخیص نیس...بوی نامطبوعی نداره..سوزش یاخارشی هم ندارم درد لگنی هم نیست...اما گاهی تخم دونام برای دوثانیه درد میگیره ..
خیلی خیلی میترسم و نگرانم..از نظرشما چه مشکلی دارم؟
مدیر پایگاه توصیه کارشناسان ما به شما انجام یک سونوگرافی و آزمایشهای اختلال هورمونی است ممکن است نیاز به چند دوره مصرف قرص های هورمونی داشته باشید
الهه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
0
0
سلام.من 24 سالمه و به دختر 3 ساله دارم وتخمدانم هم پلی کیستیکه ...همیشه 2 یا 3 روز قبل پریودی لکه بینی داشتم.ولی این ماه پریودم 10 روز عقب افتاده وحالا % روز شده به جای خونریزی فقط لکه بینی دارم .پریودم که اساسا هرماه یه چند روزی عقب می افته .ولی علت لکه بینی چیه ؟؟باردارام هم نیستم ...لطفا جواب بدین
مدیر پایگاه
:دکتر فرشته دانشمند متخصص زنان ، زایمان و درمان ناباروری

سلام می تواند به علت تخمدان پلی کیستیک باشد ولی ازمایش هورمون و سونو واژینال انجام دهید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
0
0
سلام،من ده شب قرص دوفاستون مصرف کردم و دوره بعدیم دوروز پریود شدم و روز سومی هیچ خونریزی نداشتم ،دوره های قبلیم سه روز خونریزی بود و یکی دوروز لکه بینی ،خیلی نگرانم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
0
0
سلام،من ده شب قرص دوفاستون مصرف کردم و دوره بعدیم دوروز پریود شدم و روز سومی هیچ خونریزی نداشتم ،دوره های قبلیم سه روز خونریزی بود و یکی دوروز لکه بینی ،خیلی نگرانم
مدیر پایگاه سلام.مشکلی نیست بدلیل اختلال ه رمون بدلیل مصرف قرص بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
0
0
سلام من رابطه ی جنسی داشتم بعدش 3 تا قرص ال دی مصرف کردم االانم ک 2 هفته اس از زمان قرص خوردنم میگذره پریود شدم ولی خونریزی کم دارم ولی لخته خون دارم
مدیر پایگاه قرص های هورمونی که به این صورت مصرف میکنید باعث بی نظمی در قاعدگی می شود مساله خاصی نیست
سپیده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
0
0
سلام ببخشید اینکه خونریزی پریود دوروز باشه و.روز سوم قطع بشه طبیعیه؟ آخه من دیدم بعضی ها میگن 2 تا 7 روز طبیعیه ولی نباید کمتر از دوروز باشه
مدیر پایگاه روزهای قاعدگی در افراد مختلف متفاوت است اگر احساس میکنید خونریزی خیلی کم است بهت ر است یک سونوگرافی و آزمایش هورمونی انجام دهید
ونوس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
0
0
سلام ممنون میشم سوال منو جواب بدید.پریود من منظمه نهایتا یکی دو روز جا به جا بشه.دوروز اول پریودم خونریزی معمولی دارم.روز سوم تا ظهر خونریزی قطع میشه از ظهر دوباره تا عصر خونریزی دارم که به صورت لخته اس یعنی روی نوار بهداشتی نمیریزه و موقع دستشویی رفتن خون میاد یعنی از ظهر تا عصر حدود سه چهار بار توی دستشویی خونریزی دارم.و روز چهارم قطع میشه.درد شدید هم ندارم.مشکل خاصی هست؟در ضمن مجرد و 35 ساله هستم
مدیر پایگاه توصیه کارناسان ما به شما انجام یک سونوگرافی و آزمایشات هورمونی برای چکاب هست مشکل خاصی به نظر نمی رسد ولی بهتر است خانمها سالی یک تا دو بار یک چکاب بشوند
الهام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
0
0
سلام من دختری ۱۹ساله هستم..در فروردین ماه رابطه ی سطحی با نامزدم داشتم که دخول نبوده فقط ممکنه پیشاب با دهانه ی واژنم تماس پیدا کرده باشه از اون موقع تا الان هر ماه با یکی دوروز عقب جلو افتادن پریود شدم البته دو روزه باحجم کم و از روز سوم تا هفتم فقط لکه بینی داشتم..
البته قبل از این‌رابطه هم پریودهای من کم حجمو نامنظم بود..ازترسم بی بی چک استفاده کردم خداروشکر منفی بود..اما هرروز این توهم داره روانیم میکنه که نکنه حامله باشم ..لطفا کمکم کنین.. من بعد از اون رابطه سطحی دو سه بار پریود شدم آیا امکانش هست؟؟؟؟
مدیر پایگاه
باسلام
شواهدی که گفتید نشان می دهد شما باردار نیستید
اما حتما برای معاینه و چکاب درباره اختلال پریودی تان باید به متخصص زنان مراجعه نمایید
اتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
0
0
سلام ببخشید خواستم یه سوال بپرسم
من ۱۶ سالمه تخمدان هم کمی تنبلی داشت یه دوره سیپروترون به همراه متفورمین خوردم و بعد چند روز پریود شدم یه چند هفته ایه متفورمین رو خیلی نامنظم میخورم و چند روزه تاری دید دارم خواستم ببینم دلیلش میتونه از این مورد باشه؟؟؟؟ خواهشا زود جواب بدین
مدیر پایگاه سلام.یکی از عوارض مصرف قرص متفورمین تاری دید هست.باپزشک خود دراین مورد مشورت کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
0
0
سلام خسته نباشین من دریک ماه دوبار الان پریود شدم .کمردردم هستم .نوارمم تمیزه وقتی میرم بیرون خودمومیشورم خونریزی دارم.علت چیست.ممنون میشم سریع ج بدهید
مدیر پایگاه باید سونو گرافی و آزمایش هورمونی انجام دهید تا علت مشخص شود همینطوری نمی توان نظری داد
تناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
0
0
من دوتا بچه دارم هردوپسرن 25سالمه جدیدن ک پریود میشم کم مبینم و بوی پریودمم هم تقیر کرده منو راهنمای کنید ممنونم
مدیر پایگاه ممکن است عفونت داشته باشیدحتما باید متخصص معاینه کند
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
0
0
باسلام من دوره ی پریودی منظمی داشتم وماه قبل عکس رنگی گرفتم ولی این ماه که پریودشدم همش لکه بینی داشتم ۱۰روزه که هستم پریودوتست هم زدم منفی بوده بایدالان چیکارکنم؟؟؟
مدیر پایگاه
دکتر فرشته دانشمند متخصص زنان ،ز ایمان و درمان نا باروری

سلام سونو و آزمایشات هورمونی انجام دهید و چند روز بعد حتما تست حاملگی را تکرار کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
0
0
سلام خسته نباشید ۲۷ سالمه ۵ ماهه ازدواج کردم ۲ماه قاعدگی ام بهم ریخته کیست تخمدان هم داشتم تخمدان سمت راستمو برداشتم ایا امکانش هست با ی تخمدان باردارشد یا
مدیر پایگاه بیست درصد شیوع نازایی در ازدواج ها اختلالات تخمدان هست و بعضی از کسانیکه
تاخیر  در باروری دارند، حتی ممکن است تخمدان و عکس رحم نرمال و اسپرم
نرمال و... داشته باشند و لزوما تخمدان سالم ربطی به باردار شدن یا ندارد.
بهتر است تحت نظر متخصص باشید تا مشکلتان علمی و اصولی بررسی شوید.
معصوم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
0
0
من ۸خردادپریودشدم ولی ماه بعداز۲تیرتاالان ۶تیرلکه بینی باکمردرد دارم لطفا راهنمایی کنید که اول طول دورم چن روزه اس وبعد احتمال بارداربودنم هست یا نه
مدیر پایگاه احتمال بهم خوردن نظم قاعدگی به دلایل مختلفی  است اگر فقط لکه بینی دارید و خونر یزی اتفاق نیفتاده و رابطه مشکوک داشتید آزمایش بارداری انجام دهید بار دار نیودید سونگرافی انجام دهید تا بررسی شود
ناهید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
0
0
سلام من پسرم دوسالشه وقتی ۹ ماهه بود پرویید شدنم شروع شد وکلا نظم قاعدگیم به هم ریخته بود تا وقتی ازشیر نگرفته بودمش میگفتن بخاطر شیر دهیه ولی الان بعد ۴ ماه از شیر گرفتن هر دو ماه یه بار دارم پرویید میشم ولی کلا قبل بارداری دوره هام ۳۵ روزه بود علت چیه ممنونم.بعد الان واسه بارداری مجددم زمان تخمک گذاری من چجوریه
مدیر پایگاه به شما توصیه می شود آزمایش هورمونی و سونوگرافی انجام دهید تا علت مشخص شود اگر نیاز به مصرف داروهای هورمونی بود چند دوره مصرف شود درباره تخمک گذاری هم طبق قاعدگیتون این اتفاق میافتد حدودا 14 روز بعد از اولین روز قاعدگی که این تاریخ دقیق نیست ممکن است یکی دوروز جابجا شود و باید احتیاط کنید
آنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
0
0
من اردیبهشت ٣ بار از قرص اورژانسی استفاده کردم ٤ خرداد پریود شدم خیلیم شدید بود تو این ماه ٤ تیر پریود شدم ولی مقدارش کم بود یعنی در روز شاید یک پد ن ب طور کامل خیس میشد وتا ٨ تیر طول کشید آیا امکان بارداری وجودداره؟
مدیر پایگاه دوست عزیز قرص اورژانسی را فقط یک بار در ماه می توانید استفاده کنید اگر بعد از استفاده از قرص پرید شدید و بعد از آن رابطه مشکوکی نداتشید باردار نیستید خونریزی کم به دلیل اختلالات هورمونی هم ایجاد می شود
پریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
0
0
سلام.من ۱۵ سالمه و چند ماهه که پریود شدم.۳ ماه ادل خوب بود ولی جدیدا خیلی زیاد شده مقدارش.و حتی تا ۹ روزم طول میکشه که کامل تموم شه.لطفا راهنمایی کنید
مدیر پایگاه توصیه کارشناسان ما انچام یه چکاب توسط متخصص است ممکن است نیاز به مصرف داروهای هورمونی داشته باشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
0
0
س. من ۱۶ سالمه با نمزادم نزدیکی کردم و بعدش هم قرص اورژانسی مصرف کردم الان دو روزه که پریودم وخیلی پریودم کم شده لطفا یه نظر بدین ممنون
مدیر پایگاه
باسلام
قرص های اورژانسی موجب اختلال پریود می شود
اما نباید سالی یک یا دوبار بیشتراستفاده شود
به همین خاطربهتراست فعلا کمی صبرکنید اما اگرخونریزی بند نیامد بهتراست به متخصص زنان مراجعه نمایید
پریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
0
0
ببخشید من همون دختر ۱۵ ساله هستم.الان دو ماهه که پریود های من بیشتر از قبل شده.خود پریوم تا روز هفتم تمومه اما تا لکه بینی ها هم تموم شه همونطور که گفتم تا نه روز طول میکشه.من از آشنایان پرسیدم و گفتن چون تازه پریود شدم تا ۱ سال اول طبیعیه.میخواستم بپرسم حتما نیاز به چکاپ هست؟
مدیر پایگاه تا چند ماه اول طبیعی است در صورت ادامه چکاب انجام شود
مژگان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
0
0
با سلام و عرض ادب من سی و شش سالمه و دو ساله ازدواج کردم و الان تصمیم به بارداری دارم و پنج شش ساله که زمان پریودیم فقط دو تا سه روزه. اما نگرانم که نتونم باردار بشم و از زمان بارداریم گذشته باشه
مدیر پایگاه قبل از اقدام به یک متخصص مراجعه کنید و آزمایشهای لازم را انجام دهید بدون انجام آزمایش و سو نو و دیدن نتیجه نمی توان نظری داد
احدزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
0
0
سلام ۴۱ سال دارم و یکسال و نیم هست ازدواج کردم،
کیست زیاد دارم
البته دوسال قبل از ازدواج دوهفته یکبار پریود می‌شدم و خونریزی کمی هم داشتم که بعد از ازدواج و مراجعه به پزشک متخصص زنان، قرص پروژسترون استفاده کردم
الان هرسه هفته یکبار پریود میشم و خیلی هم خونریزی کمی دارم
ضمنأیک سقط هم به دلیل تشکیل نشدن قلب جنین داشتم
میشه راهنمایی کنید علت سه هفته درمیون پریود شدن و همچنین خونر یزی کم..؟؟
مدیر پایگاه سلام.عملکرد تخمدان طبیعی نیست.بهتر است برای با رداری باتوجه به سن حتما تحت نطر باشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
0
0
سلام خسته نباشد ۳۷ سالمه ودو بچه دارم وتیرویید کم کار دارم قبلا عادت ماهیانه سر تاریخ که پروید بودم ولی دو ،سه ساله که یک هفته جلوتر پروید میشم وبعضی اوقات خونریزی زیاده و همیشه بعد از ۷ روز دوباره لکه میشم تا ۱۳ روزیک باربخاطر ماه رمضون امسال قرص ال دی مصرف کردم خونریزی کم شد و۷ روزه تمام الان میتونم از قرص استفاده کنم برای پاک شدن وتنطیم عادت ماهیانه .ممنون از شما .
مدیر پایگاه توصیه کارشناسان ما به شما  مراجعه به متخصص و انجام یک چکاب است همچنین از لحاظ تیروئید هم بررسی انجام شود چون روی قاعدگی تاثیر دارد و در صورت صلاحدید متخصص  با توجه به نتیجه آزمایش قرص هورمونی مصرف شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
0
0
سلام من ماه های قبل پریودی سرموقع بود وخونزیزی معمولی ولی ماه قبل پریودیم همان تاریخ وروز مثل قبل ولی خیلی کم شد دو روز بود در حد لکه بینی ولی در حین پریود شدن قرص مفنامیک اسیدو سفالکسین واستامینوفن مصرف کردم به خاطر قرص ها نبودکم بود پریودی
مدیر پایگاه اگر مساله تکرار شدآزمایش هورمونی و سونوگرافی انجام دهید
هانیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
0
0
سلام.
من ۱۸ سالمه.این ماه بعد از یکماه که پریود شدم دل درد دارم ولی کمتر از ماههای قبل و اینکه نوارم تمیز تمیزه فقط وقتایی که میرم دستشویی خونریزی دارم.علتش چیه؟
مدیر پایگاه از لحاظ هورمونی و کیست آزمایش انجام ددهید ممکن است نیاز به مصرف داروی هورمو نی داشته باشید
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
0
0
سلام خسته نباشین
من یک سالو نیمه که ازدواج کردم تازگی ها یه دردی پایبن شکمم احساس میکردم به دکتر مراجعه کردم گفت زخم دهانه رحم داری ازمایش پاپ اسمیر و خون و ادرار برام نوشتن ،بعد برای اینکه بچه دار شم هم یه سنو گرافی انجام دادم گفتن کیست داری به قطره 3'4 بعد بردم دکتر واسم دارو اینا داده و یه ازمایش هرمونی واسم تجویز کرده ولی سیکل دوره قاعدگیم 32روزه ست معمولا با یکی دو روز تاخیر پریود میشدم ولی این ماه 5روز زودتر پریود شدم و دو روز کلا خون دیزی شدید دارم روزه سوم که امروز هست گاه به گاه قطع میشه یا لکه اینا دارم تا روزه پنجم فقط لکه میبینم فقط دو روزه اولو خون ریزی شدید دارم مشکل از چی میتو نه باشه؟
مدیر پایگاه
 دکتر فرشته دانشمند متخصص زنان ، زایمان و درمان ناباروری:

لکه بینی و خونریزی چند ماه گذاشتن آیودی اشکالی ندارد تا رحم عادت کند نیازی به قرص جلوگیری و جستیران نیست بدتر می شود صبر کنید بعد از ۴ ماه اگر مشکل ادامه داشت خارج کنید آیودی را
ماااااراااال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
0
0
سلام وقت بخیر
من متاهل هستم 14دهم جمعه رابطه جنسی داشتم ولی منی داخل ریخته نشد و طبق ماهای دیگ 17دهم باید پریود میشدم ک پریومدم ابکی هست چند قطره خون شفاف اومد بعدش همش ابکی بود 3 روزه ک اینجوریه علت چیه؟
مدیر پایگاه اگر از عدم بارداری مطمئن هستید این اختلالات گاهی به دلایل مختلفی پیش می آید که اگر روند قاعدگی طبیعی نشد بهتر است برای انجام یه چکاب به متخصص زنان مراجعه کنید
مااارااال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
0
0
سلام وقت بخیر
من متاهل هستم 14دهم جمعه رابطه جنسی داشتم ولی منی داخل ریخته نشد و طبق ماهای دیگ 17دهم باید پریود میشدم ک پریومدم ابکی هست ....
جوابتون گفتین اگ از عدم بارداری مطمئن هستین..
یعنی بعد سه روزاز رابطه جنسی ممکنه لانه گزینی باشه؟؟یا باردار باشم؟ قطره قطره میاد و رقیقه بعضی وقتا صورتی البته کم رنگ نیست بعضی اوقاتم یه لخته های رقیق خیلی کوچیک خون توشه بعضی سایتا زده بودن میشه بیبی چک تو این مدت کم استفاده کرد .استفاده کردم منفی بود نظرتون چیه؟
مدیر پایگاه دوست عزیز احتمال بارداری  خارج از رحم یکی از احتمالاتی است که در مواقع قاعدگی با خونریزی خیلی کم داده میود که اصلا ممکن است مربوط به تاریخ سه روز پیش نباشدما نمی دونیم حجم خونریزی شما چطور است اگر فکر میکنید طبیعی نیست یه تست خون بدهید ممکن هم هست این مساله به دلیل استرس یا اختلال هورمونی  هم باشد  
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
0
0
من همیشه پریودیم منظم بوده ولی میخواستم برم زیارت زعفران دم کردم خوردم پریود شدم روز اولو دوم خوب بود مثل همیشه ولی روز سون کاملا قطع شد اقدام به بارداری هم نکردم یعنی رابطه داشتم ولی نه بصورت بارداری
مدیر پایگاه اگر خونریزی کامل بوده و بصورت لکه بینی نبوده باردار نیتستید و ممکن است دچار اختلال هورمونی یا استرس شده باشید که برای یکبار نیاز به اقدامی نیست اگر ادامه دار شد آزمایش هورمونی انجام دهید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
0
0
سلام من شوهرم شهرستان کارمیکنه وتقریبا 4ماه یکبارنزدیکی داریم الان دوماه هست که قبل ازپریودی تقریبایه هفته قبل لکه بینی دارم میشه واسه زمان طولانی باشه که نزدیکی میکنیم یادلیل دیگه داره
فاطمم
|
United States
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
0
0
سلام من الان تنبلی تخمدان هم دارم واقدام ب بارداری هم کردم وقتم گذشته بود شربت زعفرانم خوردم اول لکه بینی داشتم اماالان ۱۲روزه که پریود شدم حجم پریودمم کمه اماتموم نمیشه
مدیر پایگاه
دکتر فرشته دانشمند متخصص زنان ، زایمان و درمان ناباروری:

سلام سونوگرافی انجام دهید و براساس جواب آن دارو بگیرید تا لکه بینی قطع شود و در زمان پریود  از داروهای تحریم تخمک گذاری برای حاملگی استفاده کنید قرص متفورمین هم برای تنظیم پریود و هم حاملگی مفید است
Bbbvv
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
0
0
سلام من ۲۱ سالم متاهلم .قرص ال دی ک قطع کردم ی لخته خون بزرگ دیدم با چن قطره خون روزای بعدش خون ندیدم روز اخر پریودی زعفرون و دارو گرم خردم ی کمی خون در حدی ک با دسمال کاغذی مشخص باشه بی بی چکم دادم منفی بود البتع
مدیر پایگاه قرص های هورمونی  باعث ایجاد این اختلالات می شوند اگر خونریزی کامل داشتید باردار نیستید اگر قرصو طبق دستور مصرف نکردید برای اطمینان از باداری خارج از رحم یک آزمایش خون انجام دهید
آتریسا
|
France
|
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
0
0
سلام من ۱۶سالمه از زمانی که پریود شدم درد قاعدگی نداشتم اما یکبار دچار این درد شدم میخواستم بدونم طبیعی؟
مدیر پایگاه اگر دردتون غیر طبیعی یک سونوگرافی برای بررسی کیست انجام دهید
آتریسا
|
United States
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
0
0
سلام من روز۱۳خودارضایی مالشی داشتم وبعد سه ساعت متوجه خون ریزی شدم ومقدارش خیلی کم بود ودوباره بعد دو روز خون ریزی داشتم وتا ۱۹ادامه داشت آیا خون ریزی اولیه‌ هم مربوط به فاعدگی بوده یانه؟من همیشه دوران قاعدگی هفت روز طول میکشه
مدیر پایگاه حود ارضایی بر قاعدگی تاثیرات منفی زیادی دارد و پیشنهاد میشود هرچه سریعتر تحت نظر سکس تراپ این مساله را بر طرف کنید
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
0
0
سلام ۲۲سال ام هست چند ماهی پریود نامنظم واحساس خواب آلودگی و خستگی و عصبی شدم و در در ناحیه شکم دارم ایا باردار هستم
مدیر پایگاه اگه قاعده میشوید احتمالا دچار اختلال هورمونی شدید که باید آزمایش دهید
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
0
0
سلام من 18سالمه و قصد بارداری دارم چهار ماه پریودیم نامنظمه. بعدکه پریودمیشم تا چهار روز خونوریزی دارم بعد قطع میشه ببخشید میشه راهنمایی ام کنید
مدیر پایگاه

 



درموارد اینچنینی توصیه به انجام آزمایش هورمونی و سونو گرافی می شود
ممکن است اختلال هورمونی یا کیست داشته باشید  که نیاز به مصرف چند
دوره  داروی هورونی دارید گاهی هم اضافه وزن و استرس باعث به وجود آمدن این
مشکلات می شود که باید بررسی انجام شود



ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
0
0
من یه دختر چارده سالم
چار پنج ماهی میشه ک یه دوره پریودم خون از دست رفتم کمه و درحد لک بینیه
ولی دوره بعدش طبق معمول میاد
و به همین ترتیب تا الان ادامه داره
این مسعله منو خیلی نگران میکنه
دلیلش چی میتونه باشه
لطفن زودتر راهنماییم کنین
اگه میشه به ایمیلم اس ام اس بدید
مدیر پایگاه دوست عزیز اگر چند ماهی است که دوره قاعدگیتان شروع شده این مسائل تا حدی طبیعی است ولی توصیه کارشناسان ما به شما انجام آزمایشهای هورمونی و سونوگرافی برای برسی کیتس هست تا در صورت نیاز جند دوره داروی هورمونی مصرف کنید
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
0
0
سلام من 19 پریود شدم بعده روزپریودروزچهارم لکه بینی داشتم وروز پنچم کاملاتمیزشدم باز بعدیکم لکه بینی شدم الان سه روز لکه بینی دارم وخیلی بی حوصله شدم تست بارداری انجام دادم منفی دراومد
مدیر پایگاه آزمایش هورمونی و سونو گرافی انجام دهی ممکن است نیاز به مصرف دارو داشته باشید
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
0
0
سلام
Ayda
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
0
0
من ٢روز پيش رابطه داشتم ٢ساعت بعد رابطه پريود شدم ولي كلا ٢قطره خون ازم اومده
مدیر پایگاه  دوقطره خون قاعدگی نبوده خونریزی بعد نزدیکی بوده که باید توسط متخصص معاینه شوید احتمالا دجار عفونت یا زخم دهانه رحم هستید
معصومه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
0
0
سلام يه سوال ديگه هم داشتم من 2ماه پيش که لکه خونم ترشحهات لخته ايش کم شدش هم از قرص جلوگيرى مصرف کرده بودم هم رابطه پرخطر وقتى پريودم تموم شد بعد يه هفته پريود شدم باز ولى بعدش که اين ماه بود منظم پريود شدم علتش ميتونه قرص جلوگيرى باشه؟ من2,3 هرماه پريود ميشم 3 ,4روز خونريزى کامل دارم بعد اون چندروز لکه بينى ,زمان لکه بينى امکان تخمگذارى هستش؟چه زمانى تخمگذارى دارم؟ ممنون ميشم راهنماييم کنيد
مدیر پایگاه توصیه کارشناسان ما به شما انجام آزمایشهای هورمونی است درباره زمان تخمکگذاری هم این زمان معمولا یک هفته پس از اتمام قاعدگی است ولی بطور دقیق نمی توان این زمان را پی شبینی کرد کیت هایی در داروخانه ها موجود است که می تواند کمک کند
معصومه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
0
0
سلام من چندسالى هستش پريودم لخته خون بزرگ ميديدم مثل يه تيکه گوشت اندازه 2انگشت يا کمتر بيشتر کلا با لخته معمولى فرق ميکرد..تا سکس پرخطر داشتيم و قرص جلوگيرى مصرف کردم بعد چندروز پريود شدم که باز بعد يه هفته که پريودم تموم شد باز پريود شدم لخته خونها ديگه خبرى نبود ديگه پريود نشدم تا سر وقت خودش ,بازم لخته خون شديد نبودش علتش ميتونه قرصها باشه که باعث شده باشن لخته خون بزرگ ايجاد نشه؟ من هر زمان پريودم تا 3روز کامل پريودم و چندروز لکه بينى کم يا يه روز کلا هيچ لکه ايى ندارم فرداش باز شروع ميشه ..ممنونم که به سوالاتم جواب داديد.راستى من ميخوام خودم آب منى شوهرمو وارد بدنم کنم تا باردار شم يه بچه 6ساله داريم اما شوهرم واسه بچه دوم اقدام نميکنه .از نظر پزشکى کارم ايراد داره؟
مدیر پایگاه اگر منظورتون از سکس پرخطر سکس منجر به بارداری بوده  و نمیخواستید باردار شید که روش اورژانسی روش مناسبی بوده
معصومه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
0
0
سلام من عادت ماهانه منظم دارم معمولا و چند سالى بودش ترشحات پريودم لخته خون بزرگ ميومد بيرون از حد معمولى بيشتر,که يه سکس طولانى و پرخطر داشتيم که قرص جلوگيرى مصرف کردم چندروز بعدش پريود شدم پريود تموم شد يه هفته بعدش باز پريود شدم که از لخته خون ها خبرى نبودش عادى شده بود اين ماه هم عادى بودش به نظرتون علتش چى هستش؟ من ميخوام باز بچه دار شم شوهرم راضى نيستش ميخوام خودم آب منى شو بريزم داخل واژنم براى باردارى از نظر پزشکى مشکلى پيش نمياد؟ و اگر ايراد نداره چه نکاتى انجام بدم تا موفق شم
مدیر پایگاه دوست عزیز شما این سوالو چند بار به عناوین مختلف پرسیدید در باره لخته غیر عادی باید آزمایش  هورمونی  انجام دهید (ممکن است دچار اختلال هورمونی شده باشید که باید قرص مصرف کنید )درباره سکس پرخطر ما منظورتنونونفهمیدیم اگر رابطه مشکوک به ایدز داشتید آزمایش دهید درباره باردار شدن یا نشدن هم این موضوع ربطی به ما ندارد و نمی توانیم نظری بدهیم
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
0
0
سلام من 21 سالمه یه بچه 4ساله دارم 3سال قرص ال دی مصرف کردم ولی 6ماه مصرف نمیکنم که باردارشم ولی هردفع که پریودمیشم 10 یا12روز طول میکشه دکتررفتم گفت اوفونت داری دارو داد مصرف کردم 2ماه خوب بودم ولی دوباره همینجوری شد الان 8روزه پریودم ولی لکه بینی خیلی کم دارم لطفاً راهنمایم کنید
مدیر پایگاه برای بررسی عفونت مجدد معاینه کنید و دوره درمان را کامل کنید و سپس اقدام به بارداری نمایید
roYa
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
0
0
سلام من روز ٣ و ٤ پريودي قرص سيپروترون خوردم و الان كه روز ٥ پريديمه نميخوام بخورم اگه الان قطع كنم خونريزي ميكنم دوباره تا كي ؟ خيلي مهمه برام
مدیر پایگاه درباره قرصهای هورمونی نمی توان زمان دقیقی مشخص کرد چون واکنش بدن ها به این قرص ها متفاوت است
زهرازهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
0
0
سلام
من اين ماه متفورين و دوفاستون براي باردار شدن خوردم ولي بر عکس هر ماه که خونريزي پريوديم زياد بود اين ماه خيلي کم.شده ميتونه عوارض قرص،ها باشه
مدیر پایگاه سلام.بله
Leili
|
United Arab Emirates
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
0
0
سلام،من این ماه ک پریود شدم تقریبا ۵ یا ۶ روز طول کشید
اما فقط روز اول خونریزی داشتم بعدش فقط لک بینی داشتم،قهوه ای رنگ
دوروزه ک پاک شدم اما از دیروز دلدرد و کمر درد پریودی دارم
احتمال بارداری هست؟
مدیر پایگاه بهتر است یک تست بتا انجام دهید تا از عدم حاملگی خارج از رحم مطمئن شوید
Leili
|
United Arab Emirates
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
0
0
ببخشید خارج از رحم هم باشه بی بی چک نشون میده؟
مدیر پایگاه خیر باید آزمایش بتا انجام دهید
بهادری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
0
0
سلام من مجردم ۳۲ سالمه،تا حالا هیچوقت پریودم سر وقت نبوده الان یکسالی میشه دیگه روزای اول خون نمیاد بعدشم که میاد یه ۱۰ روزی طول میکشه تا پاک شم خواهشا یه درمان درست و حسابی پیشنهاد بدید.
مدیر پایگاه

درموارد اینچنینی توصیه به انجام آزمایش هورمونی و سونو گرافی می شود
ممکن است اختلال هورمونی یا کیست داشته باشید  که نیاز به مصرف چند
دوره  داروی هورونی دارید گاهی هم اضافه وزن و استرس باعث به وجود آمدن این
مشکلات می شود که باید بررسی انجام شود بدون انجام آزمایش و سونوگرافی درمانی پیشنهاد نمی شود



فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
0
0
سلام من مجرد هستم و همیشه پریودیم درست بوده ولی در این ماه فقط چند قطره خون ازم اومد
کیست هم دارم ممکنه از کیستم باشه
این ماه ورزش هم زیاد می‌کردم
مدیر پایگاه بله کیست می تواند سبب بهم خوردن نظم قاعدگی  شود و با توجه به سایز کیست شما باید تحنت درمان داروهای هورمونی قرار گیرید
Bahar
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
0
0
سلام. من 33 سالمه و مجردم. از 12 سالگی پریود میشوم. پریود کاملا منظمی دارم. همیشه 28 یا 29 روز یکبار اتفاق می افتد و خیلی کم پیش می آید که مثلا سالی یکبار 30 روز یکبار باشد. خونریزی طبیعی نه کم و نه زیاد است. از 5 سال پیش یک یا دوبار در سال در زمانی غیر از دوره قائدگی ناگهان درد شدیدی در زیر شکم بصورت حمله ای در هنگام انجام کارهای روزمره داشتم که فقط یک ساعت طول میکشید ولی از شدت زیاد گریه میکردم و گاهی آمپول میزدم. سونوگرافی کردم و آزمایش ادرار دادم . دکتر گفت چیزی نیست و فقط اسپاسم عضلانی است. الان یک ساله که درد شدیدی همیشه و هر ماه در روز اول یا دوم و گاهی در وسط دوره هفت روزه قائدگیم است. آن درد حمله ای یک ساعته هم غیر از زمان قائدگی پابرجاست. قبلا درد قائدگی داشتم ولی قابل تحمل بود ولی الان غیرقابل تحمل است. نه میتوانم بنشینم و نه بایستم. سال گذشته سونوگرافی کردم و دکتر گفت چیزی نیست. سه ماه پیش حدود یکماه درد شدیدی در یک نقطه کوچک سمت راست زیر شکمم داشتم که به ران و زانو میزد. دوباره سونوگرافی کردم و دکتر گفت یک کیست و یک میوم خیلی کوچک دارم که بخاطر کوچک بودن نیازی به مصرف دارو نیست. این دو ماه دوباره این درد طاقت فرسا را در دو روز اول قائدگیم در زیر شکم داشتم که در سمت راست شدیدتر است و به ران سمت راست میزند از شدت درد و گریه فریاد میزنم. امروز که روز سوم است درد آرامتر است ولی همان نقطه در سمت راست درد میکند که تمرکز را به هم میزند. از تمام کارها عقب افتادم با این دردهای مکرر. واقعا نمیدونم علت چیه. چطور میشه که سه دکتر زنان مختلف با تمام توضیحات و آزمایشات متوجه نمیشوند. اینم بگم در یکسال گذشته همیشه ورزش کرده ام و حدود 4 کیلو وزن کم کردم و کاملا وزن طبیعی و بدون اضافه وزن دارم. هیچ قرصی هیچگاه مصرف نمیکنم مگر در این حالت که مجبور به مصرف مسکن میشوم. گرچه کاملا درد را از بین نمیبرد. لطف بزرگی میکنید راهنمائیم بفرما درباره چرائی و راهکار درمان. تنها کاری که میتوانم برایتان انجام دهم دعا کردن است. تشکر
مدیر پایگاه دوست عزیز ما سوال شما را برای کارشناس خبر گزاری ارسال کردیم و گفتند بدون دیدن نتایح آزمایشات شما و همچنین معاینه دقیق ما نمی توانیم نظر یا دارویی به شما بدهیم بهترین توصیه به شما مراجعه به یک متخصص مجرب و بررسی آزمایشات شما هست تا طبق آن دارو تجویز شود خودسرانه اقدامی انجام ندهید
طاهره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
0
0
سلام من ۲۶ سالمه یه چند ماهی هست قاعدگیم یه ۵ روزی عقب میافتاد الان ک پریود شدم خون خیلی کم اومد حامله هم نمیشم دلیلش چی هست
مدیر پایگاه

 



درموارد اینچنینی توصیه به انجام آزمایش هورمونی و سونو گرافی می شود
ممکن است اختلال هورمونی یا کیست داشته باشید  که نیاز به مصرف چند
دوره  داروی هورونی دارید گاهی هم اضافه وزن و استرس باعث به وجود آمدن این
مشکلات می شود که باید بررسی انجام شود



طاهره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
0
0
سلام من ۲۶ سالمه یه چند ماهی هست قاعدگیم یه ۵ روزی عقب میافتاد الان ک پریود شدم خون خیلی کم اومد حامله هم نمیشم دلیلش چی هست
طاهره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
0
0
سلام من ۲۶ سالمه یه چند ماهی هست قاعدگیم یه ۵ روزی عقب میافتاد الان ک پریود شدم خون خیلی کم اومد حامله هم نمیشم دلیلش چی هست
مدیر پایگاه

 



درموارد اینچنینی توصیه به انجام آزمایش هورمونی و سونو گرافی می شود
ممکن است اختلال هورمونی یا کیست داشته باشید  که نیاز به مصرف چند
دوره  داروی هورونی دارید گاهی هم اضافه وزن و استرس باعث به وجود آمدن این
مشکلات می شود که باید بررسی انجام شود



محدثه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
0
0
سلام ۳۴سال سن دارم من همیشه پریودیم منظم بوده ومتاهل هستم ولی الان دوماهه که به هم ریخته وعلتشونمیدونم مثلا قراربوده ۴ پریودشم نشدم وبیبی چک استفاده کردم حامله هم نبودم بعد از سه روز شدم اونم خیلی کم که زود تموم شد دوباره سه روز بعدش به صورت لخته که دیگه تموم شد به نظر شما علت چی میتونه باسه راهنمایی کنید ممنون
مدیر پایگاه احتمالا دچار اختلال هورمونی شدید حتما آزمایش هورمونی دهید با چند دوره مصرف قرص عای هورمونی (در صورتیکه مشکل داشته باشید )برطرف خواهد شد
راحیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
0
0
سلام من ۳۳ سالمه و یه بچه ۵ ساله دارم قبل از بارداری اولم دکتر بهم گفت تخمدانهات پلی کیستینگ هستند تازه هم متوجه شدم آندومتریوز پرینه دارم ماه قبل اقدام به بارداری کردم در این ۱۸ سال که پریود شدم تا بحال حتی یک روز هم پریودم عقب نیفتاده بود اما الان ۲ روز از پریم گذشته تست بتا هم دادم ۰.۲ بود و ترشحات زرد رنگ دارم و الان هم یک قطره خونابه روی دستمال دیدم ولی درد شدید توی تخمدانهام و سردرد شدید دارم همیشه هم قبل پریم سینه هام سفت و دردناک بود اینبار نه لطفا بگید من باید چه کار کنم ممنون.
مدیر پایگاه توصیه کارشناسان ما به شما مراجعه مجدد به متخصص و انجام سونو گرافی  و بررسی آندوممتریوز و سپس اقدام به بارداری است 
طاهره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
0
0
سلام من ۲۶ سالمه سه سال پیش دوتا جنین سقط کردم هر دوتاش تو ۱۲ الی ۱۳ هفته ک میرسیدن سقط میشودن اولی یه دو ماهی شد ک سقط شده بود دوباره بادار شدم دومی هم که به ۱۲ هفته رسید سقط شد به مدت ۷الی ۸ ماه جلو گیری کردم دیگه بعدش اقدام کردم ک باردار بشم دیگه نشدم رفتم دکتر برام قرص با امپول داده ماه قبل پریود شدم خیلی کم خونریزی داشتم به مدت دو روز هم بیشتر نبود دیگه بعدش از سه روز بعدش قرص خوردم بعدش هم ۱۵ قاعدگی امپول زدم ایاامکان داره همین ماهی بار دار بشم خیلی ممنون
مدیر پایگاه قرصها و داروهای هورمونی روی افراد مختلف تاثیرات مختلف دارد با توجه به اینکه قبلا دو سقط داشتید حتما تحت نظر متخصص به روند بارداری ادامه دهید و احتمال بارداری بعد از مصرف دارو و درمان در هر ماهی امکانپذیر است ولی معمولا تا به دن به داروی هورمونی عادت کند کمی زمان میبرد
سمیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
0
0
سلام خسته نباشین ،من با نامزدم رابطه داشتم بدون دخول و برخورد آلت با واژن ولی استرس گرفتم و 7 ساعت بعد رابطه قرص اورژانسی لونژیل یک و نیم مصرف کردم به جای یه دونه ،دو تا خوردم بعد از 6 روز پریود شدم 4 تا پد استفاده کردم ،لخته هم داشتم ولی فقط 30 ساعت خون اومد .ممکن هست 6 روز بعد از رابطه خونربزی لانه گزیتی باشه! !بعد اون دیگه رابطه نداشتیم من تیرویید هم دارم ممنون میشم جواب بدید خیلی استرس دارم از بابت باردار بودن
مدیر پایگاه وقتی خونریزی داشتید جای نگرانی نیست این قرصها نوع خونریزی را تغییر میدهند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
0
0
سلام ببخشید من ۳۷ساله مجردم پریودم منظمه ولی این دفعه روز سوم پریودم خونریزیم کم شده البته روز قبل از پریودم ازمایش خون داده بودم ایا اون باعث شده که خونریزیم کم بشه؟میشه راهنماییم کنید؟؟
ممنونم
مدیر پایگاه دوست عزیز اگر مساله در ماه بعد تکرار شد آزمایش هورمونی و سونوگرافی انجام دهید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
0
0
سلام من دوماه از قرص های سیپروترون استفاده کردم ده روز بعد از تموم شدن قرص ها پریود شدم ولی خیلی خون ریزیم کم بود الان دومین ما پریود بعد از مصرف قرص هامه ولی خون ریزیم خیلی کمه درحد لکه.میخواستم ببینم به قرص ها مربوط میشه یا چیز دیگه ای؟
مدیر پایگاه قرص های هورمونی خونریزی را کم میکنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
0
0
ببخشید من یکشنبه بعدازظهر پریودشدم چهارشنبه بعدازظهر خونریزیم کم شده ایااین غیرطبیعیه؟
مدیر پایگاه
باسلام
چند ساله هستید؟
آیا سابقه چنین وضعی را داشته اید؟

فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
0
0
سلام خسته نباشید:
من نامزدم،قبلا سابقه کیست داشتم رفتم دکتر رفع شد دکتر بهم گفت که بعد رفع شدن کیستت هورمونات خیلی بهم خورده،بهم گفتن که طبیعیه بعد کیستت درست میشی،بعد دوماه باز رفتم پیش دکترم چونسمت چپ زیر شکمم خفیف درد میکنه سونوگرافی کردن و آزمایش هورمون دادم هیچ مشکلی نداشتم فقط گفتن که یکم تخمدانات ضعیفه
ممنون میشم اگه راهنمایی کنین الان هفت روزه که لکه قهوه ای رنگ میبینم زیر شکمم خفیف درد میکنه بعضی موقعا،نمیدونم چیکار کنم
مدیر پایگاه
 

دکتر فرشته
دانشمند متخصص زنان ،زایمان و درمان ناباروری




سلام اگر سونوگرافی و ازمایش هورمونی خوب بوده درد خفیف زیر شکم اشکالی ندارد لکه بینی خفیف نیز موزدی ندارد می تواند هردوش به علت تخمک گذاری نگران نباشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
0
0
یه سوال دیگه ام داشتم شما گفتید قرص های هرمونی خون ریزی رو کم میکنه تا چند ماه بعد از تموم شدن قرص ها طبیعیه چون من دو ماه که دیگه قرص مصرف نمیکنم
مدیر پایگاه اگر در ماه هم بعد تکرار شد یک آزمایش هورمونی و سونوگرافی انجام دهید بهتر است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
0
0
سلام من ۲۶ سالمه و ۸ ماهه که نامزد کردم قبلا سابقه کیست داشتم ولی با دارو رفع شد و دکتر بهم گفت که بخاطر کیستت هورمونات خیلی بهم خورده ولی طبیعیه و رفع میشه این مربوط به پارساله بعدش دیدم ک زیر شکمم خفیف درد میکنه باز رفتم سونوگرافی دکتر گفت که مشکلی نداری برام ازمایش هورمون نوشت رفتم گفت که هورمونات مشکلی ندارن ولی یکم تخمدانات ضعیفه
پریودمم مثل قبل منظم نیست مثلا من قبلنا قبل اینکه پریود بشم یکی دو روز اولش لکه میدیدم بعد خون اما این دفعه من درست یه هفته لکه دیدم قهوه ای دیدم و هنوزم دارم لخته قهوه ای میبینم خون قرمز رنگ من ندیدم خیلی نگرانم ممنون میشم راهنماییم کنین به نظر شما من عفونت دارم یا بخاطر ضعیف بودن تخمدانام هستش؟
مدیر پایگاه در موارد اینچنینی طبق نتیجه سونوگرافی نظر متخصص ارائه میشود برای عفونت حتما باید معاینه انجام شود گاهی اوقات اضافه وزن و استرس هم در به وجود آمدن این مشکلات نقش مهمی دارند که باید کنترل شوند
سمانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
0
0
سلام من یه مدت پیش نزدیکی محافظت نشده داشتم بعدش 4تا قرص ال دی خوردم 15ام پریود شدم روز اول خونریزی داشتم ولی در حد کم و خون سیاااه روز دوم خونریزیم کمتر شد و بازم خون سیاه و روز سوم هم در حد لکه بینی. دلیلش چی میتونه باشه؟
مدیر پایگاه بهتر است یک تست بتا انجام دهید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
0
0
سلام خسته نباشید
دوره سیکل منظمی دارم چون به تجویز دکتر بخاطر مشکلات هرمونی قرص زد بارداری مصرف میکنم چند روز پیش قبل از اینکه متوجه بشم پریود شدم با همسرم نزدیکی داشتم (یعنی روز اول پریودیم)الان خونریزبم خیلی خیلی کمه امکان داره بخاطر این نزدیکی اخر باردارشده باشم خیلی نگرانم وامیدوارم جوابتون منفی باشه
مدیر پایگاه قرص های هورمونی خونریزی را کم میکنداگر روند خونریزی بصوزرت لکه بینی بود یک تست برای اطمینان انجام دهید 
مارال
|
United States
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
0
0
سلام
ماه پیش رابطه جنسی داشتم اما منی داخل ریخته نشد 3 روز قبل از پریودیم بود
پریودم بصورت لکه بینی بود 9 روز بعد از رابطه ی جنسی ازمایش خون دادم عدد بتا 1.14 بود بیبی چکم منفی بود این ماه پریودم شدم اما دو روزالان روز جهارم پریودیم خون کم میاد ب رنگ قهوه ایه ولی تخمک راستم ب شدت درد میکنه طوری ک رفتمدکتر از دردش احتمال اپاندیس یا کیست دادن ک ازمایشو سونو دادم چیزی نبود بنظرتون چیه؟؟؟
مدیر پایگاه
باسلام
اگربه متخصص زنان مراحعه کرده اید باید موضوع اختلال پریودتان توسط ایشان بررسی شود.
سحر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
0
0
سلام وقت بخیر
من مجرد هستم و حدود ۶ماه پیش متوجه شدم کیست دارم و دکتر سه دوره قرص ال دی تجویز کردن که بعداز مصرف تو سونو گفتن کیست ازبین رفته
اما مشکل اینجاست که اصلا پریودی منظمی ندارم و در قسمت لگن وتخمدان درد زیادی احساس میکنم
حتی ماه قبل دو هفته بعداز پریودیم مدام لکه های زرد و تیره میدیدم که بعداز یک هفته قطع شد ولی این ماه در موعد پریودی مریض نشدم و باز لکه بینی دارم
علتش چی میتونه باشه؟
مدیر پایگاه معاینه مجدد توسط متخصص انجام شود ممکن است دوباره کیست پیدا کرده باشید یا دچار عفونت شده باشید که بدون انجام بررسی نمی توان نظر قطعی داد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
0
0
سلام من ۲۳ساله هستم یک دختر ۳ساله دارم یک سال پیس یک بارداری ناموفق وپوچ داشتم ک هفت هفته ازرشدکردن افتاد بعدازاون روش جلوگیریمون کاندوم بودالان دوماهه پریودم خیلی کم شده چن روزپیش هم درد زیردل وعفونت داشتم رفتم پیش دکتربهم آزیترومایسن.پمادواژینال داد ولی قرص ک میخورم حالم بد میشه.پمادوادامه دادم حس کردم عفونتم بهترشده ولی دردزیرشکمم خوب نشده میشه علتش بگید ک چیه.
مدیر پایگاه این درد می تواند به علت عفونت باشد به متخصتتون بگید قرصها حالتونو بد میکنند جایگزین به شما تجویز شود نوع عفونته ها با هم متفاوت است و نمی توان بدون معاینه دارو تجویز کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
0
0
سلام‌ وقت بخیر من مجرد هستم و ۲۲ ساله چند ماهی متوجه شدم خونریزی دوره پریودیم کمتر از قبل شده تا ۲ روز خون ریزی دارم روز سوم خیلی کمتر هستش از روز چهارم دیگه لکه بینی قهوه ای هستش
ایا ممکنه مشکی باشه؟؟
مدیر پایگاه

درموارد اینچنینی توصیه به انجام آزمایش هورمونی و سونو گرافی می شود
ممکن است اختلال هورمونی یا کیست داشته باشید  که نیاز به مصرف چند
دوره  داروی هورونی دارید گاهی هم اضافه وزن و استرس باعث به وجود آمدن این
مشکلات می شود که باید بررسی انجام شود



مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
0
0
سلام من پرویدیم همیشه ۲۰ روز فاصلش تا بعدی الان دو روزه درد شدید دارم فقط دیروز یه لکه دیدم امروز هم یه لکه حالا دارم از درد میمیرم ولی قبلا پرویدیم زیاد بود حالا من چیکار کن علت بگین لطفا
مدیر پایگاه

درموارد اینچنینی توصیه به انجام آزمایش هورمونی و سونو گرافی می شود
ممکن است اختلال هورمونی یا کیست داشته باشید  که نیاز به مصرف چند
دوره  داروی هورونی دارید گاهی هم اضافه وزن و استرس باعث به وجود آمدن این
مشکلات می شود که باید بررسی انجام شود



ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
0
0
سلام من امروز پریود شدم اما واسه اینکه قطع بشه قرص ال دی خوردم اول دو تا خوردم قطع نشد بعد یکی دیگه خوردم بازم همینطور بعد از چقد این قرص تاثیر میذاره؟
مدیر پایگاه سلام.کار شما اشتباه هست.برای کاهش خونریزی هر هشت ساعت دوعدد کپسول مفنامیک اسید مصرف کنید
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
0
0
سلام من امروز پریود شدم اما واسه اینکه قطع بشه قرص ال دی خوردم اول دو تا خوردم قطع نشد بعد یکی دیگه خوردم بازم همینطور بعد از چقد این قرص تاثیر میذاره؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۹
0
0
سلام
من ۳۸سالمه و چند ماهه که عقد کردم.چهاردهم مرداد پریود شدم و ۵روز طول کشید.یکی از علائم قبل از پریودیم درد سینه هامه که ماه قبل چند روز قبل از پریودیم شروع شد و تا حدودا بیست و دو سه روز بعد از پریودیم هم ادامه داشت در صورتی که قبلا اصلا این اتفاق بعد از پریودیم نمی افتاد یعنی درد سینه هام به محض اینکه پریود میشدم تموم میشد ولی ماه قبل خیلی ادامه داشت که به صورت جدی نگرانم کرد.این ماه سه هفته از زمان پریودیم گذشته و من هنوز پریود نشدم با نامزدم هیچ گونه رابطه ای دخولی نداشتم ولی گاهی آلتش رو به واژنم میماله برا کمتر از یک دقیقه بدون اینکه منی داشته باشه ضمن اینکه با دستش منو ارضا میکنه.تو رو خدا کمکم کنید بگید چه مشکلی برام پیش اومده که پریود نشدم اینم بگم که دو روز پیش آمپول پروژسترون زدم ولی هنوز پریود نشدم...لطفا زودتر جواب بدید
مدیر پایگاه

درموارد اینچنینی  که از عدم بارداری مطمئن هستید توصیه به انجام آزمایش هورمونی و سونو گرافی می شود
ممکن است اختلال هورمونی یا کیست داشته باشید  که نیاز به مصرف چند
دوره  داروی هورونی دارید گاهی هم اضافه وزن و استرس باعث به وجود آمدن این
مشکلات می شود که باید بررسی انجام شود.ضمنا یک هفته تا ده روز طول میکشد که بعد از زدن آمپول قاعده شوید



مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۹
0
0
سلام امروز پنچ روزه که پریود هستم خون ریزی ندارم نمیدونم چه کار کنم
مدیر پایگاه

درموارد اینچنینی توصیه به انجام آزمایش هورمونی و سونو گرافی می شود
ممکن است اختلال هورمونی یا کیست داشته باشید  که نیاز به مصرف چند
دوره  داروی هورونی دارید گاهی هم اضافه وزن و استرس باعث به وجود آمدن این
مشکلات می شود که باید بررسی انجام شود



سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
0
0
سلام
۲۴سالمه
برای اولین بار اقدام کردم برای حاملگی
قبل از اینکه پریودم عقب بیفته ازمایش دادم جوابش۲۰.۸۰بود
۳روز بعد از عقب افتادن پریودی ازمایش دوباره دادم اونم از۲۵بیشتر بود ولی همون روز پریود شدم
الان حامله هستم یا نه؟
مدیر پایگاه سلام حامله نیستد عددش خیلی کم است
سارنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
0
0
من خیلی به خودم آب میگیرم بعد فشار میدم به اول مستانم و خیلی لذت میبرم و من این ماه و ماه قبل پریود نشودم
مشکل خواستی هست
مدیر پایگاه

 



درموارد اینچنینی توصیه به انجام آزمایش هورمونی و سونو گرافی می شود
ممکن است اختلال هورمونی یا کیست داشته باشید  که نیاز به مصرف چند
دوره  داروی هورونی دارید گاهی هم اضافه وزن و استرس باعث به وجود آمدن این
مشکلات می شود که باید بررسی انجام شود



Shadi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
0
0
من پریودم خیلی نامنظم هست الان دوهفته هس کلا پریودم چیکارباید کنم
مدیر پایگاه حتما آزمایش هورمونی و سونوگرافی انجام دهید
سولی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
0
0
با سلام خانومی ۳۳ ساله هستم مجرد همیشه پریودم منظم و بی دردسر بود این سری دو روز دو قطره اومد که منتظر بودم پریود بشم ولی ۵ روزه قطع شده فقط شدت کمر درد و پا ها و دل درد به حدی زیاده که نمیتونم تحمل کنم حالت تهوع دارم هر لحظه میگم الان حتما پریود میشم ولی نمیشم چیکار کنم در ضمن شاغل هستم و اذیت میشم به خاطر آلرژی و حساسیت قرص و آمپول مصرف کردم کورتن و کلداکس و سفکسیم و ...
مدیر پایگاه

 



درموارد اینچنینی توصیه به انجام آزمایش هورمونی و سونو گرافی می شود
ممکن است اختلال هورمونی یا کیست داشته باشید  که نیاز به مصرف چند
دوره  داروی هورونی دارید گاهی هم اضافه وزن و استرس باعث به وجود آمدن این
مشکلات می شود که باید بررسی انجام شود



نارین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
0
0
سلام.من۲۳سالمه و۴سال هست که متاهلم
قاعدگی من معمولا۲۳روزیکباره یعنی یک هفته زودترمیفتم.همسرمم چون خونه نیست دوماه یک بار نزدیکی داریم
پریودی من معمولا بادرد وخون ریزی زیاد هست ولی دوماهه که همون درد ودارم ولی خون ریزیم کم شده لخته خیلی کم دارم لطفا راهنماییم کنیید
البته دوسال پیش کیست داشتم که ترکید
مدیر پایگاه حتما آزمایش هورمونی و سونوگرافی انجام دهید
مصی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
0
0
سلام من بیست سالمه میخام بارداربشم دکتر برام امپول hcgنوشت اما شش روزازپریودم گذشت لکه بینی قهوه ای ابکی دارم اماخونریزی ندارم علت چیست ایا باردارم؟؟
مدیر پایگاه اگر تا چند روز آینده خونریزی کامل نشد تست بتا انجام دهید
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
0
0
سلام من ۳۸ سالمه یه دختر ۹ ساله دارم دوماه پریود نشدم دکتر کلی از من ازمایش گرفت میزان تخمک خیلی کم بود میزان fsh هم خیلی پایین بعد چندروز لکه بینی داشتم افتادم به خونریزی خیلی شدید دکتر گفت ضخامت رحم دارم دفاستون داد مدتی مصرف کردم دکتر گفت ضخامت رحم از۱۶ به ۱۷ رسیده باید کورتاژ بشم بادکتر ارسلان زاده تو شیراز مشورت کردم سونوی معمولی کرد گفت کورتاژ لازم نداری برام قرص ال دی نوشت گفتن دفاستون قطع کنم الان یک عدد قرص مصرف کردم ولی بعد از دوازده ساعت خونریزی من خیلی زیاد شده نمیدونم چکار کنم خیلی ناراحت هستم که به خاطر خونریزی زیاد میزان تخمک هم که قبلا نیم بود کمتر شده باشهبا تشکر
مدیر پایگاه
دکتر فرشته دانشمند متخصص زنان،زایمان و درمان ناباروری:

سلام نبایستی دوفاستون را وسط دوره قطع میکردید و قرص را شروع میکردید بایستی یک دوره دوفاستون تمام می شد و قتی قطع میکردید و پریود می شدید از روز ۵ قرص را شروع میکردید خونریزی تاثیری روی ذخیره تخمدان شما ندارد سونوگرافی حتما باید واژینال باشد حالا بعد از ۵ روز استراحت قرص را شروع کنید اگر قطع یا کم نشد بایستی کورتاژ تشخیصی انجام دهید
صفیه تولابی مقدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
0
0
من یک سالی هست که روز اول پریود یه لکه میبینم بعد هفت هشت روز یک کچلو خونریزی دارم ودیگه زیاد خونریرنی ندارم فقط لکه بینی دارم ودل درد های شدید وگرفتی های دردناک دارم خیلی به پزشک مراجع کردم و نتیجه نگرفتم باید چکار کنم از این دردهای خلاص بشم
مدیر پایگاه
دکتر فرشته دانشمند متخصص زنان،زایمان و درمان ناباروری:

 سلام چند سال دارید سونو و آزمایش هورمونی انجام داده اید؟ اگر همه چیز نرمال است و در سنین باروری هستید می توانید برای درد شدید موقع پریود چند ماهی از قرصهای ضد بارداری استفاده کنید
Azi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
0
0
سلام وقت بخیر من پریودیم منظم هست منتها ۳ روز اول خیلی کمه روز چهارم ر حد لکه و پنجم که کلا تموم میشه؟ چکار کنم چرا خیلی کم خونریزی دارم
مدیر پایگاه یک آزمایش هورمونی انجام دهید
دلارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
0
0
سلام من۱۴ سالمه و دوبار پریود شدم اولین بار خرداد بود و بعد از دوماه و نیم بشتر دوباره پریود شدم سه روزه در حد لکه بینی هرسه روز و تموم شد مشکلی هست
مدیر پایگاه

 



درموارد
اینچنینی توصیه به انجام آزمایش هورمونی و سونو گرافی می شود ممکن است اختلال
هورمونی یا کیست داشته باشید  که نیاز به مصرف چند دوره  داروی هورونی
دارید
دلارر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
0
0
من پرویود شدم بعد از ۷۹روز بعد عین لکه بینی مشکلی هست به پزشک مراجعه کرد ۱۴سالمه
مدیر پایگاه

 



درموارد
اینچنینی توصیه به انجام آزمایش هورمونی و سونو گرافی می شود ممکن است اختلال
هورمونی یا کیست داشته باشید  که نیاز به مصرف چند دوره  داروی هورونی
دارید
PNS
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0
0
سلام من ۱۶ ساله هستم و مجردم تا الان پریدی ام منظم بوده ولی این بار یکم زود تر پریود شدم و روز اول خیلی کم ازم خون اومد با اینکه من هر بار روز های اول خیلی زیاد خون میومد به نظر شما من به کیست مبتلا شدم
PNS
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0
0
سلام من ۱۶ ساله هستم و مجردم تا الان پریدی ام منظم بوده ولی این بار یکم زود تر پریود شدم و روز اول خیلی کم ازم خون اومد با اینکه من هر بار روز های اول خیلی زیاد خون میومد به نظر شما من به کیست مبتلا شدم
مدیر پایگاه
باسلام
دربرخی مواقع به دلایلی ممکن است اختلال درپریود رخ دهد.اما اگراین روند ادامه پیدا کرد باید به متخصص زنان مراجعه نمایید
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
0
0
سلام ۲۰ سالمه پریدم منظم هست ولی بیشتر از سه روز نیست اینا مشکلی هست از وقتی ک ازدواج کردم اینجور شدم قبلن هم درست بودن تا شش روز هم طول میکشید
مدیر پایگاه
باسلام
بهتراست با توجه به اینکه ازدواج هم کرده اید توسط متخصص زنان چکاب شوید
باران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
0
0
سلام
من کیست تخمدان دارم و پریودم نامنظمه شروع به مصرف قرص ال دی کردم و چهار روز بعد رابطه داشتم و به اسرار همسرم قرص اورژانسی هم مصرف کردم الان دوره ی قرص ال دی تموم شد و بعد از 5 روز پریود شدم ولی پریودم خیلی سبکه خونریزیم خیلی کمه قبلا هم درد زیاد داشتم هم خون ریزی زیادی
احتمال هست باردار باشم؟؟؟
مدیر پایگاه اولا نباید همزمان با مصرف متناوب قرص ال دی قرص اورژانسی مصرف شود شما به خاطر خوردن قرص خونریزیتون کم شده اگه در حد لکه هست تست دهید اگر نه باردار نیستید
آقایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
0
0
با سلام
خانمی 27 ساله هستم .پریودم من همیشه پحجمش زیاد بود ولی الان که پریود شدم حجمش خیلی کمه بیشتر رنگش صورتی پر رنگ و قهوه ایه و گاهی اوقاتم هیچی نیست.
میشه دلیلشو بهم بگین
مدیر پایگاه بهتر است یک آزمایش هورمونی انجام دهید
سمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
0
0
سلام من ۳۷سالمه مجرد جدیدا پریود میشم یدفعه پریودم خونریزیش یکم زیاد ولی دفعه بعدش حجم خونریزی از دفعه قبل کمتره مشکلی ممکنه باشه؟ممنون میشم راهنماییم کنید
مدیر پایگاه
باسلام
به نظرنمی رسد مشکل خاصی داشته باشید.اما بهتراست برای بررسی و چکاب به یک متخصص زنان مراجعه نمایید
setia
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
0
0
سلام
خسته نباشید
من ۲۰سالمه نامزدم دارم ماه قبل پریود شدم ولی اینـ ماه فقط ۳روز پریود بودم ۲روز بعدش شکمم خ درد گرفت یکمی ب سینه و کمرم میزنه،میخواستم بدونم ممکنه من باردار باشم؟
مدیر پایگاه اگر خونریزی کامل بوده نه بصورت لکه بینی احتمال بارداری نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
0
0
سلام من ۲۲سالمه یه بچه دارم ۲۷ ماهه پریودم قبلا خوب بوده یه بار پریود شدم ده روز خونریزی شدید داشتم روز دهم تمان شدن دوباره روز هفتم پریود شدم مثل همیشه شیش روز پاک شدم الان هم منظم پریودم شیش روزه پریودم شکم درد شدید دارم خونریزیم کمه سرپا میشینم زیاده این اولین باره پریودم کمه کم سونو انجام ندادم کم خونیم شدیده ویتامین کمه ممنون میشم جوابمو زوتر بدین شکمم خیلی درد داره به خاطر درد پاهام نمیتونم زیاد برم دسشوی ؟
مدیر پایگاه دوست عزیز متخصص شما باید طبق جواب آزمایش و سونو شما جواب بدهد برای کم خونی و کمبود ویتامین باید دارو مصرف کنید علت ضعف و بی حالی میتونه از همین موضوع باشه درباره شکم درد هم اگر خیلی غیر عادیه باید توسط متخصص زنان بررسی شود ممکن هم هست عفونت داشته باشید اگر از لحاظ هورمونی و کیست مشکلی ندارید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
0
0
سلام من 29سالمه همیشه پریود منظمی داشتم یه هفته پیش یه رابطه مشکوک داشتم که فرداش قرص اورژانسی خوردم دوروزه پیش پریود شدم البته فقط روز اول خون داشتم و روز دوم خون نداشتم الان روز سوم هس خون ندارم خیلی میترسم میشه راهنمایی کنید آیا باردارم یا علت چیز دیگه ای هست
مدیر پایگاه اگر قرص اورژانسی را درست مصرف کرده باشید یک بار در ماه و تا 72 ساعت بعد نزدیکی امکان بارداری نیست این خونریزی به دلیل مصرف قرص بودهباز هم برای اطمینان یک تست بدهید تا خیالتان راحت شود
Nasiri
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
0
0
سلام من پنج ماه قبل یه سقط درشش هفته داشتم که به دلیل رشدنکردن بچه بود والان دوهفته اس لکه بینی دارم که هرسه چهارروز یکبارمیاد وشک به بارداری کردم وبی بی چک دادم مثبت شد امکان سقط یا بارداری خارج از رحم وجود دارد؟
مدیر پایگاه حتما آزمایش بتا انجام دهید تا وضعیت مشخص شود
Yas
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
0
0
سلام خسته نباشید من نامزد دارم و دوهفته پیش رابطه داشتیم و درحالی ک قبلا پریودم6-7 روزه بود الان 2روزه شد و تو این دوروز ب طرز وحشتناکی حالت تهوع و دردای شدید داشتم باید چیکار کنم؟؟با تشکر
مدیر پایگاه اگر خونریزی بصورت کامل نیست جهت اطمینان از بارداری خارج از رحم یک تست انجام دهید
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
0
0
من قبلا پنج روز پریود میشدم و حجم خونریزیمم معمولی بود... و درد زیادی داشتم... ب دکتر مراجعه کردم و با سونو گرافی مشخص شد که کیست دارم و دکتر برام قرص ال دی مصرف کرد و روز سوم پریودم شروع کردم ب مصرف که قطع شد خونریزی... قرصام الان تموم شدن و من ۴ روز زودتر پریود شدم... و حجم خونریزیم خیلی کمتره... دلیلش این قرصای ال دی هست ک یه ماه بطور مداوم مصرف کردم؟
مدیر پایگاه بله قرصها چنین تاثیری  دارند
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
0
0
من,چهارماه,پیش,فیبروم,داشتم,که,بادارو,رفع,شده,ودکترگفت,نیازی,به,دارونیست,بعازقطع,داروها,یک,بارپریودعادی,داشتم,ماه,بعددرزمان,پریودم,فقطلکه,بینی,داشتم,بازدوباره,دوبارپریودمنظم,داشتم,این,ماه,باهفت, روز,زودتر,پریودشدن,روزاول,پریودشدم,وروزدوم,تقریباپاک,هستم,درضمن,سنم۴۲سال,است,ایاممکن,است,ازعلایم,یایسگی,باشدممنون,میشم,اگرجواب,وبدین,باتشکر
نازنین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
0
0
سلام من 49سالمه اینبارکه پریودشدم خیلی خونریزیم کم بود نمیدونم چرا چون قبلاپریودمیشدم تاسه روز خیلی شدید بود دوروزاخرکمتربود دلیلش چیه
مدیر پایگاه
باسلام
بهتراست با توجه به شرایط سنی تان حتما برای چکاب های دوره ای و اینکه احتمالا درشرایط یائسگی قرارداشته باشید به متخصص زنان مراجعه نمایید
زهرا جوادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
0
0
سلام...
من ۱۷سالمه و ازدواج کردیم پریودیم سه روزه بود و طبیعی مثل همیشه
باردار شدم تو یکماهگی سقط انجام دادم بعد سقط اولین پریودیم طبیعی بود همون سه روز...
ولی الان از سه روز ب هفت روز رسیده پریودیم سه روز اول طبیعی هست ولی تا روز هفتم لکه بینی قهوه ای است
دلیلش چی میتونه باشه؟
مدیر پایگاه بهتر است یک سونو گرافی انجام دهید
مادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
0
0
سلام وقت بخیر.من 36سالمه.19ساله ازدواج کردم 21ساله بچه دار شدم.از 7-8سال پیش خونریزی پریودیم کم شده هر ساله کمتر شده با ماما صحبت کردم گفت اشکالی نداره اما الان حدود یک سالی میشه که فقط دومین روز خونریزی دارم.به پزشک مراجعه کردم برام آزمایش هورمونی نوشت انجام دادم پرو لاکتینم 71بود سونو هم رفتم سالم بوداما دارویی مصرف نکردم فقط چون طبعم سرد بود از غذاهای گرم بیشتر مصرف کردم.بعد یه ماه ونیم دوباره آزمایش هورمونی دادم پرو لاکتینم18شد.دکتر گفته مشکلی نداری.پس چرا خونریزیم هنوز کمه.ولی همیشه به موقع میشم مثل قبل.لطفا راهنماییم کنید چکار کنم.ممنونم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
0
0
سلام من ۱۹ سالمه و مجردم دو ماه پیش رابطه بدون دخول داشتم مایع منی بین پام ریخته شد نه روی واژن اما برای احتیاط و تقریبا ۴۸ ساعت بعدش(کمتر از ۷۲ ساعت) قرص ال دی مصرف کردم برای جلوگیری هرماه ۲۳پریود میشدم امتا اون ماه روز۱۵ لکه بینی داشتم برای یکی دو روز و روز ۲۳ همان ماه پریود شدم اما حجم خون خیلی خیلی کم بود و اصلا هیچ دردی نداشتم و سیاه رنگ بود .این ماه دو روز از پریودیم گذشته (امروز ۲۵ ابان)اما هنوز نشدم ایا احتمال بارداری وجود دارد؟
مدیر پایگاه
باسلام
ابتدا بی بی چک بگذارید و یا تست خون بارداری بدهید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
0
0
با سلام من اول پرویدم خوب میشد الان ۳روز لکه دارم ۳روزهم کم میشوم علدش چیست
مدیر پایگاه
باسلام
شما چند ساله هستید؟
آیا سابقه مشابه هم داشته اید؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
0
0
سلام من ۲۷ سالمه ،یدونه پسر ۶ساله دارم،اقدام ب بارداری کردم نزدیک ۱سال و نیم میشه باردار نشدم پریودم منظم هست دوماهه یه ماهش و یه هفته زود شدم اون یکی ماه و ۴ روز این ماه و هم دوروز اول پریود لکه دیدم دیگه ندیدم تست میکنم منفی میشه چیکارکنم راهنمایی کنید
مدیر پایگاه  مراجعه به پزشک متخصص ، بررسی هورمونی و سونوگرافی صورت بگیرد 
گلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
0
0
سلام من چند ماهه پریودم خیلی کمه اول سه چهار روز بود ولی این ماه به یه روز رسیده بود لطفا منو راهنمایی کنید خیلی ایترس دارم
مدیر پایگاه اگر قبلا پریود طولانی تر و با حجم خونریزی بیشتر داشته اند و اکنون کم شده است ، بهتر است بررسی های هورمونی نظیر تیروئید،  هیپوفیز و هورمونهای جنسی انجام پذیرد
گلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
0
0
سلام من چند ماهه پریودم خیلی کمه اول سه چهار روز بود ولی این ماه به یه روز رسیده بود لطفا منو راهنمایی کنید خیلی ایترس دارم
مدیر پایگاه
باسلام
چند ساله هستید؟
آخرین بار چه ز مان به پزشک مراجعه کرده اید؟
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
0
0
سلام .خسته نباشید .من ۴۳ سال دارم .قبل از اینکه برم مسافرت قرص ضد بارداری استفاده کردم. چون پریودم نزدیک بود،و سفر زیارتی داشتم .بعد قرص ضد بارداری که از مسافرت برگشتم ،قطع کردم .بعد ۵ روز از مسافرت پریود شدم اما دو روزه قطع شده ،اگه میشه راهنماییم کنید؟ممنونم
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
0
0
سلام وقت بخیر من دختر ۲۵ ساله هستم دوره پریود شدنم همیشه ثابت بوده ولی الان ۲ ماه هست که ۲روز میاد عقب واز ۷ روز به ۴ روز کاهش پیدا کرده ممنون میشم راهنمایی کنید
مدیر پایگاه
باسلام
دربرخی موارد این موضوع جای نگرانی ندارد.اما بااین حال بهتراست توسط متخصص زنان چکاب شوید
لاله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
0
0
باسلام چند روز پیش رابطه بدون دخول داشتیم و الت اغشته ب پیشاب و منی بوده و من بعد دو سه روز لکه بینی دیدم چون وقت پریودم چند روز گذشت و الانم فقط دستشویی برم خون ریزی دارم علت چز میتونه باشه؟
مدیر پایگاه
باسلام
ابتدا آزمایش خون بارداری-تست بتا- بدهید که خیلی زود هم جوابش آماده می شود.
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
0
0
سلام من دوازده سال بود آیودی داشتم الان سه ماه که در آوردمش و جلوگیری هم نمیکنم قبلا دوره قاعدگی منظمی داشتم ولی الان خونریزیم کم شده بین دو روز است اون هم با خونریزی کم میشه راهنماییم کنید .سنمم سی و چهار ساله
مدیر پایگاه
باسلام
بهتراست تحت نظرمتخصص زنان معاینه شوید.
آیا اخیرا سونوگرافی هم شده اید؟
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
0
0
سلام خسته نباشید ببخشید ازتو ی سوال دارم که الان چند ماه که که عاد من بی نظم شده وعادتم کم شده شکم درد دارم. چه باید کنم باید به دکتر مراجه کنم یانه
مدیر پایگاه
باسلام
بله
چراکه ممکن است کیست یا مشکل مشابه داشته باشید که باید بررسی و درمان شوید
Sepid
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
0
0
باسلام ، خانمی۳۲ساله هستم و متأهل، یه بچه حدود سه ساله دارم، چند وقتیه که پریودم دو روز اولش طبیعیه و روز سوم تقریبا قطع میشه و روز چهارم و پنجم فقط لکه بینی دارم و دچار سردرد شدید میشم که سردردم حتی تا چند روز بعدش هم ادامه داره، به نظرتون مشکل هورمونی دارم؟ البته یه دوره کم کاری تیروییدم داشتم، میتونه تاثیرگذار باشه؟
مدیر پایگاه
باسلام
بهتراست برای چکاب به متخصص زنان مراجعه کنید.
شکوفه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
0
0
نزدیک دوماهه که شکمم کمی بزرگ شده وحس میکنم روزی سه چهار بار توشکمم یه چیزی مثل بچه تکون میخوره ولی هرماهم به موقع پریودشدم،میترسم باردار بوده باشم ونفهمیده باشم میدونید علتش چیه؟
مدیر پایگاه

سلام حتما
سونوگرافی از رحم و تخمدان انجام دهید

ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
0
0
من17سالمه . هنوز تا به حال پریودیم منظم نشده وشده تا حالا دو ماه یکبار هم بشم ولی این دفعه سه ماه طول کشید و الان هم خون کمی میاد
ممکنع مشکلی داشته باشم
مدیر پایگاه
باسلام
به نظرمی رسد شما دچار اختلال پریودی هستید که باید به متخصص زنان مراجعه نمایید
doni
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
سلام من ۱۵ مهر رابطه داشتم ۲۳ مهر پریود شدم کامل . ماه بعد ۲۷ آبان کامل پریود شدم .به هرحال تست بتا دادم و نتیجه منفی یعنی صفر بود . این ماه ۲۷ آذر پریود شدم و روز سوم کم شده . آیا امکان داره آزمایش غلط باشه؟؟هیچ علائمی از بارداری ام ندارم
مدیر پایگاه
باسلام
یک بی بی چک مطمئن هم بگذارید تا خیالتان ازباردارنبودن راحت شود.ضمن اینکه برای بررسی علت اختلال پریود بهتراست به متخصص زنان مراجعه کنید
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
0
0
سلام من ۱۹ سالمه نامزدم ۵روز بود ک پریودم تموم شده بود ک بازم لکه دیدمو الانم دو روزه پریودم چرا
mahor
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
0
0
سلام من اين ماه دوره پريودم بسيار خونريزي كمي دارم و شبيه لكه بيني هست و الان ٣ ماه هست كه از ٧ روز خونريزي به ١٠ روز رسيده اما شديد نيست ميخواستم بعد از اين دوره اقدام كنم براي بارداري به نظر شما جاي نگراني هست؟
مدیر پایگاه
باسلام
توصیه ما اینستکه قبل ازاقدام برای بارداری حتما با متخصص زنان مشورت های لازم را داشته باشید
mahor
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
0
0
سلام من اين ماه دوره پريودم بسيار خونريزي كمي دارم و شبيه لكه بيني هست و الان ٣ ماه هست كه از ٧ روز خونريزي به ١٠ روز رسيده اما شديد نيست ميخواستم بعد از اين دوره اقدام كنم براي بارداري به نظر شما جاي نگراني هست؟
مدیر پایگاه قبل از اقدام به بارداری آزمایشهای هورمونی و چکاب کامل انجام شو
mahor
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
0
0
سلام من اين ماه دوره پريودم بسيار خونريزي كمي دارم و شبيه لكه بيني هست و الان ٣ ماه هست كه از ٧ روز خونريزي به ١٠ روز رسيده اما شديد نيست ميخواستم بعد از اين دوره اقدام كنم براي بارداري به نظر شما جاي نگراني هست؟
مدیر پایگاه قبل از اقدام به بارداری آزمایشهای هورمونی و چکاب کامل انجام شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
0
0
باسلام وممنون بخاطر مطالب خوبتون. من تایک سال پیش پریود دقیق ومنظم داشتم ولی بعدازخوردن چندتاقرص استراری ضدبارداری بین دوره های پریود دچارلکه بینی میشدم به پزشک مراجعه کردم به من قرص ضدبارداری دادن وگفتن یه مقدارعفونت داری که قرص دادن الان دوره پریودم منظم شده ولی مقدارپریودم حالت عادی نداره شاید دوروز درماه پریودباشم باخون خیلی کم وخیلی سیاه.. خیلی نگرانم.. من 27سالمه بچه ندارم و7سال ازدواج کردم ممنونم
مدیر پایگاه بهتر است یک چکاب کامل انجام دهید هم آزمایش هورمونی و سونو باید بررسی کیست از نظر عفونت هم بررسی مجدد انجام شود
مغانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
0
0
من سه ماه بود پریود نشدم فقط لک دیدم الان پریود شدم خیلی کم است
خونریزی هم ندارم میخواهم حاملی هم بشم چکار کنم
مدیر پایگاه
باسلام
شما باید بدانید که حاملگی شرایط خودش را دارد.پس بهتراست ازمشاوره پزشک متخصص زنان یا ماما استفاده کنید
رباب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
0
0
سلام من نزدیکی طبیعی داشتم وتو دوهفته دونسته قرص اورژانسی خوردم بعدتر چند روز سه روز لکه بینی داشتم ‌باید در ۲۰این ماه عادت میشدم ولی نشدم بیبی چک گرفتم منفی بود آیا همون لکه ها عادت بود
مدیر پایگاه
باسلام
اگرمطمئن هستید که قرص اورژانسی خورده اید که باید بگوییم خیلی اشتباه کرده اید.چراکه یک قرص هم کافی بوده.ضمن اینکه این قرص ها می توانند اختلال های شدید پریودی ایجاد کنند.فعلا کمی صبرکنید و به رفع اختلال امیدوارباشید.ضمنا بدانید که مصرف مداوم این قرص ها عوارض جدی به دنبال خواهند داشت
سمیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
0
0
با سلام من دوماهه پریودنشدم این ماه هم یکروزلکه دیدم ورفت بعدازپنج روزدوباره لک دیدم الان سه روزه فقط یکباردرطول روزلک میبینم علت چیه،ازمایش بارداری هم ندادم
مدیر پایگاه اولا آزمایش بارداری انجام دهید اگر از عدم بارداری مطمئن هستید آزمایش هورمونی و سونوگرافی از رحم و تخمدان انجام دهید ممکن است نیاز به مصرف چند دوره قرص هورمونی داشته باشید
بی نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
0
0
با سلام. دوره های پریود من 24 روزه هست الان 8 ماهه توی اقدام بارداری هستم اما خبری نیست. ماه پیش سه روز تاخیر داشت پریودم و ضمنا خیلی هم دردناک و شدیده همیشه. این ماه همون سر وقت پریود شدم اما تا امروز که روز سومه در حد لکه و اصلا نمیاد اما دردهای خفیفی دارم. لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم. ممنون
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
0
0
سلام. ببخشید من ۳۷ سالمه دوره پریودم ۲۴ روزه هست و خیلی دردناک و زیاد. چند ماهیه برا بارداری اقدام کردم ماه پیش چند روز تاخیر داشت اما این ماه همون وقت خودش شروع شد اما تا امروز که روز چهارمه فقط لک اونم خیلی کم بوده اما درد کمر و شکم داشتم. میشه لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم.
مدیر پایگاه آزمایش هورمونی و سونوگرافی انجام دهید ممکن است دچار اختلال هورمونی یا کیست شده باشید و نیاز به مصرف داروهای هورمونی داشته باشید
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
0
0
سلام خسته نباشید.
ببخشید من تقریبا ۴ دوره پریودیم هست که تا روز ۴_ ۵ لکه بینی دارم. بعد از روز ۵ خونریزیم شروع میشه و متوسطه . البته ماههای قبلش خونریرزی شدیدی داشتم. به غیر از این ۴ ماه آخر.زمان شروع پریودیم دقیق هست ولی تا روز ۵ لکه بینی دارم. خیییییلی میترسم. من ۲۱ سالمه، ۳ ساله ازدواج کردم. بچه هم ندارم. خواستم اقدام به بارداری کنم که شنیدم کساییکه اینطوری هستن. یائسگی زود رس میشن. تو رو خدا کمکم کنید خییییلی میترسم.....
رقیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
0
0
سلام من ۳۵سالمه ۵سال پیش یه سقط یه ماهه داشتم،بعداونم همسرم واریکوسل داشت جراحی کردن،خودمم پرولاکتینم بالابود،دوسه سال داروخوردم ولی نتیجه نگرفتم،دوران پریودم،منظمه،ولی تا۳روزخونریزی ام بیشترمیشد،ازروزچهارم خیلی کم ،ولی این ماه،۲روزاول خونریزی م زیادبود،ولی روزسوم لک بود،این دوروزم دردبیشتری داشتم،آلفن ایکس خوردم علتش چی میتونه باشه،ممنونم اگه راهنمایی کنید
سمیرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
0
0
سلام من قبلاپریودی نامنظم داشتم اماازوقتی ازدواج کردم. مدام قرص اورژانسی قوی خوردم بیش ازحدوهرسال پریودیم باامپول پروژسترون بازمیشدامسال که قصدبارداری دارم ویکساله پریودنشدم دکترگفته کیست سی ونه میل داری داروداده وقرص دیانه همروخوردم تموم شده الان بعددوروز خون اومده اماکم دکترهم گفته برای کیستت بعدازپاک شدن سونوگرافی بروجوابش روببینه حالاکه قطره ای فقط میاد بایدچکارکنم
سمیرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
0
0
سلام من قبلاپریودی نامنظم داشتم اماازوقتی ازدواج کردم. مدام قرص اورژانسی قوی خوردم بیش ازحدوهرسال پریودیم باامپول پروژسترون بازمیشدامسال که قصدبارداری دارم ویکساله پریودنشدم دکترگفته کیست سی ونه میل داری داروداده وقرص دیانه همروخوردم تموم شده الان بعددوروز خون اومده اماکم دکترهم گفته برای کیستت بعدازپاک شدن سونوگرافی بروجوابش روببینه حالاکه قطره ای فقط میاد بایدچکارکنم
سنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
0
0
سلام باعرض ادب من ۲۲سالمه این ۴ساله که ازدواج کردم بچه دارنشدم ازمایش انجام دادم سونوگرافی دادم عکس گرفتم گفتن یکم چسبندگی داری دکتربهم میگه تاثیرنداره بعضیامیگن تاثیرداره چکارکنم به نظرتون خواهشن بم بگین
مدیر پایگاه
باسلام
شما باید تحت نظرمتخصص زنان درمان را ادامه دهید
مانا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
0
0
سلام من وقتی پریود می شوم یه روز شاید دو یاسهقطر خون بیاد
مدیر پایگاه باید آزمایشات هورمونی و سونوگرافی انجام دهید تا علت مشخص شود و در صورت نیاز جند دوره داروی هورمونی مصرف کنید
Snasiry
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
0
0
سلام خسته نباشید
من متاهل هستم۳۰ سالمه همیشه تا روز دوم یا سوم خونریزی داشتم بعد قطع میشد ، بعد تا چهار روز چیزی نمیاد و روز ۷ ، ۸ یه لک های قهوه ای میومد ،ولی الان فقط ۲ روز خونریزی دارم روز سوم پاک میشم . تعداد روزهای پریودیم کم شده علتش چی میتونه باشه؟
مدیر پایگاه آزمایش هورمونی و سونوگرافی انجام دهید احتمالا نیاز به مصرف چند دوره داروی هورمونی دارید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
0
0
سلام خسته نباشید ، و ممنون از پاسخگویی تون ، یه سوال دیگه هم که دارم اینه که از موقعی که ازدواج کردم نزدیک پریودیم که میشه توی صورتم جوش میزنه اوایل نمیدونستم علتش چیه دکتر پوست میرفتم و فقط خوش کننده قوی و محلول میدادن صورتم داغون شده بود ولی خوب نمیشد ، وقتی فهمیدم از پریودیمه از طب سنتی کمک گرفتم توی اینترنت که سرچ کردم نوشته بودگیاه شاه تره خوبه ، یه مدت استفاده کردم جوش هام کمتر شده ولی هنوز موقع پریودیم جوش میزنه و شاه تره هم خیلی تلخه نمیتونم همیشه بخورم راهی دیگه نیست دارویی نداره که درمان بشم،
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
0
0
سلام : من به علت استفاده از یک قرص ال دی برای جلوگیری از بارداری،الان که وقت پریودیم هست سه روزه فقط لک کم رنگ قهوه‌ای میبینم در ضمن من ۳۵ سال دارم از بی بی چک هم استفاده کردم منفی بود
مدیر پایگاه
باسلام
آیا پس از پریودی آخر تا این دوره رابطه پرخطرزناشویی با احتمال بارداری داشته اید؟
Zahra jalali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
0
0
سلام من۲۳ساله هستم و مجرد این ماه بعد از یک هفته قاعدگی سبک دوباره پرویید شدم البته این جند روز ب علت اتفاقات به شدت استرس دارم و دیشب فقط یک بار قرص ال دی مصرف کردم ب توصیه پزشک ک گفتن بخورم تا تنظیم بشه پروییدم .مخواستم بدونم الان که دوباره پروید شدم عادیه .‌؟
مدیر پایگاه خوردن قرص هورمونی قواعد خودش را دارد باید طبق دستور مصرف کنید خوردن قرص بدون برنامه و استرس باعث این مساله میشود ول ی در صورت ادامه آزمایش هورمونی انجام شود
سهیلا عباس زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
0
0
سلام من۲۹ سالمه ۵ ساله متاهلم پریودی های نامنظم دارم برای منظم شدن سیکل قاعدگیم سه دوره دوفاستون استفاده کردم اما برای دوره چهارم نتونستم قرص رو تهیه کنم بنابرین بافاصله کمترار هفده روز پریود شدم برای بارداری هم دارم اقدام میکنم چه کار کنم ایا دوباره استفاده کنم یا اگر استفاده نکنم در صورت حاملگی ممکن هست سقط اتفاق بیفتد یا نه ممنون میشم راهنماییم کنید
مدیر پایگاه سلام ۱۷ روز پاک بودن نرمال است ولی اگر کمتر از ۱۴ روز پاک‌هستید مصرف کنید در صورت حاملگی باعث سقط نمی شود
ایدا فلاح
|
Romania
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
0
0
سلام. من ۳۰ سالمه. متاهلم. بچه ندارم. حدود یک سال و نیم قبل ورزش کاراته رو شروع کردم. چند ماه بعد از ورزش حجم پریودیم کم شد. رفتم دکتر سونو واژینال دادم مشکلی نبود و ازمایش هورمونی پرولاکتین، پرستروژن، تستسترون دادم خوب بود. ورزش ول کردم. ورزش و کنار گذاشتم بهتر شد ولی مثله قبل قبل نشد. ذخیره تخمدانم اسفند ۹۷ دادم خوب بود. ولی امثال ندادم. تیرویییدم ۹۶ دادم خوب بود. الان خونریزیم مثله قبلها نیست. الان مشکلی دارم؟ ذخیره تخمدانم کمه؟ قرص تحریک تخمک بخورم خودم اشکال داره؟
مدیر پایگاه سلام ورزش سنگین اختلال پریود میدهد ولی اگر ۲ سال پیش ازمایش تیرویید دادید تکرار کنید اگر میخواهید باردار شوید و نشده اید می توانید تحت نظر پزشک داروی تحریک تخمک گذاری مصرف کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
0
0
سلام من دوماه پریود نشدم ۶ ماه پیش برای به خاطره اینکنه دوماه پریود بودم خوب نشدم کوتاژ کردم الان باز هم دوماه پریود نشدم علت چی هس دکتر از عملم آزمایش داد گفت فقط کم خون هستی قرص بدم داده باز هم دوماه نشدم
مدیر پایگاه سلام لازم است سونوگرافی و ازمایشات هورمونی انجام دهید و اگر نرمال بود وسنتان بیش از ۴۰ سال نیست با امپول پروژسترون پریود می شوید
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
0
0
سلام من ۱۸سالمه و یه یک هفته است که اقدام به بارداری کردم ماه قبل های قبل لکه بینی داشتم ولی ماه قبل پریود سنگین داشتم و باز این ماه قاعدگی بسیار کمی دارم مشکلم چیه ممنون
مدیر پایگاه سلام دوست عزیز؛توصیه ما به شما انجام یک سونوگرافی و آزمایشهای مربوط به اختلال هورمونی است ممکن است دچار کیست یا اختلال هورمونی شده باشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
0
0
سلام من تا بهمن ماه منظم پریود میشدم اما اسفند ۲۶ شدم دوروز پاک شدم این ماه ۲۷ شدم الان ۲۸ خیلی کم شده باید چیکارکنم قبلا حداقل ۴ روز یا۵ روز پریود میشدم ۶ لک بینی داشتم
مدیر پایگاه سلام اگر قرص جلوگیری استفاده نمی کنید بهتر است ازمایش هورمونی وسونو انجام دهید هر چند کاهش حجم‌خونریزی اکثرا نرمال است
فرشته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
0
0
سلام. من ایندفعه که پریود شدم پریودیم خیلی کم بود بیشتر لک قهوه ای بود تا روز دهم همینجور بودم توی این ده روز گاهی اوقات زیر دلم تیر میکشید.از روز یازدهم زیر دلم تیر میکشید و خونریزیم شروع شد و گاهیی زیر دلمم درد میکنهیعنی الان من در حال حاضر ۱۴ روزه پریودم و این اولین باره اینجوری شدم.من مجردم ۲۳ سالمه.لطفا راهنماییم کنید.
مدیر پایگاه سلام لطفا سونوگرافی از رحم و تخمدانها انجام دهید اگر مشکلی نداشت قرص کنتراسپتیو را از امشب به مدت ۲۱ روز شبی یک عدد مصرف کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
0
0
سلام من ۲۴ سالمه تجربه ی بارداری ندارم دوماه که پریود نشدم و یه هفته هست لکه بینی دارم تست زدم یه هاله خیلی کمرنگ زد.یک روز پریود خیلی کم و کمرنگ دیدم و الان قطع شده نگرانم .امکان داره برام مشکلی پیش بیاد یا طبیعیه و خوب میشه
مدیر پایگاه  سلام حتما به ازمایشگاه مراجعه کنید و ازمایش خون تست حاملگی بدهید اگر منفی بود حتما سونوگرافی واژینال از رحم و تخمدانها انجام دهید
ایسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
0
0
سلام من و نامزدم سه روز قبل از پریودم رابظه سظحی داشتیم که من در72 ساعت 5تا ال ذی خوردم و قرص ضد افسرذگی هم مصرف میکنم بعد 6 روز پریود شدم ولی اولش لخته های خون خارج شد و برخلاف همیشه که 5 روز بود 3 روز شد نگرانیم که نکنه حاملگیه؟
مدیر پایگاه سلام اگر پریودتان قبلا مرتب بوده معمولا نباید ۳ روز مانده به پریود حامله شوید ولی اگر نگرانید بی بی چک انجام دهید
مینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
0
0
من پریودم دوروز جلو افتاد الانم شب پریود شدم وروز بعدش هیچ گونه خون ریزی ندیدم میشه بگین مشکل چیه
مدیر پایگاه - سلام ممکن است لکه بینی قبل از قاعدگی باشد و بعد از ۲ روز پریود می شوید در عیر این صورت حتما سونو گرافی از رحم و تخمدانها انجام دهید
بیتا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
0
0
سلام من مجرد هستم و در استانه ۱۸ سالگی اخیرا شدیدن استرس بهم وارد شد پریود ک شدم ۳ و مین روز دوش گرفتم بعدش دیگ خبری از خون ریزی نبود تا الان ک کمی خون ریزی اتقاق افتاد دلیلش چیه؟ من سونوگرافی ازمایش هورومونیم انجام دادم هیچ مشکلی نداشت من خیلی میترسم
مدیر پایگاه
درپاسخ به سوالات کاربران شفا آنلاین اعلام شد:
شفا آنلاین:دکتر فرشته دانشمند متخصص زنان ،زایمان و درمان ناباروری به سوالات مطرح شده کاربران شفا آنلاین پاسخ داد.

سلام من ۵سال پیش ای‌یودی گذاشتم الآن زمانش است که بردارم ولی با این شرایط کرونا نمیشود به دکتر مراجعه کرد. اگر چند ماه طول بکشه  برای برداشتنش مشکلی پیش نمیاد؟

 اشکالی نداره چند ماه بعد خارجش کنید

سلام
خسته نباشید ۱۶ سالمه و هنوز پریود نشدم البته مامانم ۱۶ سالگی پریود شد و
خیلی لاغرم . دو سه روزه که ترشحات خونی می‌بینم ممکنه نشانه این باشه که
قراره پریود بشم.لطفا زودجواب بدید خیلی نگرانم

اگر
صفات ثانویه جنسی رشد کرده پستانها و موهای زاید اشکال نداره که هنوز
پریود نشده اید ولی اگر بیشتر طول کشید سونوگرافی از رحم و تخمدانها انجام
دهید

سلام.
من ۲۵ سالمه و متاهلم.دوره عادت ماهانه ۱۵ روز عقب افتاده. هفته اول بی بی
چک زدم منفی بود. روز ۱۵ دوباره بی بی چک زدم بازم منفی بود. گاهی درد
زیرشکم وکمردرد دارم. نزدیکی هم با جلوگیری طبیعی داشتم. بهمن ماه سونو
دادم مشکلی نداشتم. ممکنه دلیلش کیست باشه؟

گاهی
استرس باعث اختلال قاعدگی می شود اگر تست حاملگی منفی است و سونو گرافی
نرمال بوده ۲ عدد امپول پروژسترون بزنید ۳تا ۵ روز بعد پریود میشوید

سلام من دختری 13ساله هستم و در کلیه راستم سنگ ریزه به قطر2/5میلیمتر هست و تا حالا پریود نشدم.لطفا راهنمایی کنید 

 سنگ کلیه ارتباطی
به پریود شدن ندارد تا ۱۶ سالگی به شرط اینکه پستانهایتان رشد کرده باشد
ایرادی ندارد پریود نشوید ولی اگر نگران هستید سونوگرافی رحم و‌تخمدانها
کمک می کند

سلام بنده ۳۵سال دارم زنم ٤۲. تازه ازدواج کردیم و قصد بچه دارشدن داریم. می‌توانیم  بصورت طبیعی بچه‌دار شویم؟

همیشه
چند ماهی سعی می کنند و اگر باردار نشد همسرتان ازمایش هورمونی بخصوص
ذخیره تخمدان و سونوگرافی بررسی تخمک گذاری تخمدان کمک کننده است

با سلام من باردومم پریود میشم. ۲۰روز طول کشیده  باید چکار کنم؟

در
سال اول که پریود میشوید پریود نامنظم است فعلا قرص آهن برای جلوگیری از
کم‌خونی استفاده کنید و اگر ادامه داشت حتما به پزشک مراجعه کنید در صورت
تداوم باید هورمون مصرف کنید

سلام
خانم ۲۸ساله هستم. یک ماه پریود نشدم، 2سال برای بارداری اقدام کردم وعکس
رنگی از رحم گرفتم مشکلی نداشتم .آزمایشات هورمونی وسونوگرافی مشکل نداشته
است.علت مشکل من چیست؟ 

 اگر اضافه وزن دارید باید کم کنید علاوه بر متفورمین در زمان پریود از روز ۵ قرص کلومیفن شبی یک عدد به مدت ۵ شب به باردار شدنتان کمک می کند

سلام من ۲۰ سالمه  همیشه پریودی نامنظمی داشتم
سونوگرافی رفتم گفت مشکلی نداری و الان ۲ ماه پریود نشدم بعد از دوماه
پریود شدم ولی خونریزی کم دارم و گاهی تیره میشه گاهی قرمز ۱۰ روزه
همینطوره لطفا راهنمایی کنید

توضیح
نداده اید که مجرد هستید یا نه اگر مجرد هستید از امشب شبی یک عدد قرص
جلوگیری شبی یک عدد به مدت ۲۱ شب استفاده کنید  و اگر کنترول نشد حتما
سونوگرافی از رحم و تخمدانها انجام دهید

سلام وقتتون بخیرنامزدم ازمقعد دخول انجام داد و من هم روزچهارم پریودیم بود. بعد کلی خون خارج شد.امکان داره پردم پاره شده باشه؟

امکان داره و بهتر است برای معاینه پرده بکارت مراجعه کنید



مریم
|
Germany
|
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
0
0
من دخترم, دوماهه زیرنظر دکتر قرص اهن مصرف میکنم و ازون به بعد پریودم غیرمنظم شده, الانم یه هفته شده که اصلا نیمده ولی زیردلم درد میکنه میشه بگین چرا اینجوری شده؟
مدیر پایگاه
درپاسخ به سوالات کاربران شفا آنلاین اعلام شد:
شفا آنلاین:دکتر فرشته دانشمند متخصص زنان ،زایمان و درمان ناباروری به سوالات مطرح شده کاربران شفا آنلاین پاسخ داد.

سلام من ۵سال پیش ای‌یودی گذاشتم الآن زمانش است که بردارم ولی با این شرایط کرونا نمیشود به دکتر مراجعه کرد. اگر چند ماه طول بکشه  برای برداشتنش مشکلی پیش نمیاد؟

 اشکالی نداره چند ماه بعد خارجش کنید

سلام
خسته نباشید ۱۶ سالمه و هنوز پریود نشدم البته مامانم ۱۶ سالگی پریود شد و
خیلی لاغرم . دو سه روزه که ترشحات خونی می‌بینم ممکنه نشانه این باشه که
قراره پریود بشم.لطفا زودجواب بدید خیلی نگرانم

اگر
صفات ثانویه جنسی رشد کرده پستانها و موهای زاید اشکال نداره که هنوز
پریود نشده اید ولی اگر بیشتر طول کشید سونوگرافی از رحم و تخمدانها انجام
دهید

سلام.
من ۲۵ سالمه و متاهلم.دوره عادت ماهانه ۱۵ روز عقب افتاده. هفته اول بی بی
چک زدم منفی بود. روز ۱۵ دوباره بی بی چک زدم بازم منفی بود. گاهی درد
زیرشکم وکمردرد دارم. نزدیکی هم با جلوگیری طبیعی داشتم. بهمن ماه سونو
دادم مشکلی نداشتم. ممکنه دلیلش کیست باشه؟

گاهی
استرس باعث اختلال قاعدگی می شود اگر تست حاملگی منفی است و سونو گرافی
نرمال بوده ۲ عدد امپول پروژسترون بزنید ۳تا ۵ روز بعد پریود میشوید

سلام من دختری 13ساله هستم و در کلیه راستم سنگ ریزه به قطر2/5میلیمتر هست و تا حالا پریود نشدم.لطفا راهنمایی کنید 

 سنگ کلیه ارتباطی
به پریود شدن ندارد تا ۱۶ سالگی به شرط اینکه پستانهایتان رشد کرده باشد
ایرادی ندارد پریود نشوید ولی اگر نگران هستید سونوگرافی رحم و‌تخمدانها
کمک می کند

سلام بنده ۳۵سال دارم زنم ٤۲. تازه ازدواج کردیم و قصد بچه دارشدن داریم. می‌توانیم  بصورت طبیعی بچه‌دار شویم؟

همیشه
چند ماهی سعی می کنند و اگر باردار نشد همسرتان ازمایش هورمونی بخصوص
ذخیره تخمدان و سونوگرافی بررسی تخمک گذاری تخمدان کمک کننده است

با سلام من باردومم پریود میشم. ۲۰روز طول کشیده  باید چکار کنم؟

در
سال اول که پریود میشوید پریود نامنظم است فعلا قرص آهن برای جلوگیری از
کم‌خونی استفاده کنید و اگر ادامه داشت حتما به پزشک مراجعه کنید در صورت
تداوم باید هورمون مصرف کنید

سلام
خانم ۲۸ساله هستم. یک ماه پریود نشدم، 2سال برای بارداری اقدام کردم وعکس
رنگی از رحم گرفتم مشکلی نداشتم .آزمایشات هورمونی وسونوگرافی مشکل نداشته
است.علت مشکل من چیست؟ 

 اگر اضافه وزن دارید باید کم کنید علاوه بر متفورمین در زمان پریود از روز ۵ قرص کلومیفن شبی یک عدد به مدت ۵ شب به باردار شدنتان کمک می کند

سلام من ۲۰ سالمه  همیشه پریودی نامنظمی داشتم
سونوگرافی رفتم گفت مشکلی نداری و الان ۲ ماه پریود نشدم بعد از دوماه
پریود شدم ولی خونریزی کم دارم و گاهی تیره میشه گاهی قرمز ۱۰ روزه
همینطوره لطفا راهنمایی کنید

توضیح
نداده اید که مجرد هستید یا نه اگر مجرد هستید از امشب شبی یک عدد قرص
جلوگیری شبی یک عدد به مدت ۲۱ شب استفاده کنید  و اگر کنترول نشد حتما
سونوگرافی از رحم و تخمدانها انجام دهید

سلام وقتتون بخیرنامزدم ازمقعد دخول انجام داد و من هم روزچهارم پریودیم بود. بعد کلی خون خارج شد.امکان داره پردم پاره شده باشه؟

امکان داره و بهتر است برای معاینه پرده بکارت مراجعه کنید


آوین حسین پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
0
0
من یه مدت بخاطر بهم ریختگی هورمون هام تقریبا ۶۰ روزی یکبار عادت ماهانه میشدم،البته وسط دوره دو سه رو لکه بینی داشتم. رفتم دکتر درمان شدم تقریبا. اما فقط چندماه بود و الان با فاصله بیست روز خونریزی دارم که مقدار کمیِ، مثل عادت ماهانه های قبلم نیست، ولی لکه بینی هم نیست. واقعا کلافه شدم‌دیگه. اینبار نمیدونم چیه دیگه
مونا راد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
0
0
سلام من 24 ساله هستم و مجرد از تاریخ تموم شدن پریود قبلیم 10 روز میگذره به علت رابطه جنسی قرص اورزانسی خوردم قبل از پریود شدنم خوردم ولی الان پریودم
مدیر پایگاه
باسلام
اگرقرص را درفاصله کمتراز3 روز از رابطه خورده باشید می تواند باعث بروز اختلال های هورمونی شود
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
0
0
سلام من ۵ ساله که ازدواج کردم الان ۶ ماهه که میخوام باردار شم ولی نشدم فعلل و دکتر رفتم سونو دادم گفت تخمدانهای دو طرف سایز کمی بزرگ تر از طبیعی است سه ماهه که قرص مصرف میکنم و الان یک ماهه که پریودم زودتر میشم و خیلی کم هست مشکل از چیه لطفا راهنمایم کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
0
0
سلام خانم دکتر عزیز من دوره های پریودم ۲۸ روزه هست برای پسردارشدن ازکیت تخمکگذاری استفاده میکنم دوروز کیتم مثبته و روزی که منفی میشه اقدام میکنم ولی پنج ماهه باردارنشدم سی و پنج سالم هست دوتا بچه دارم
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
0
0
سلام چندماه پیش سقط داشتم ،ماه‌‌های بعددوره پریودیم ، خونریزی کم داشتم به نسبت قبل از سقط،ازمایش‌های قبل از باردای دوماه بعداز سقط انجام دادم مشکلی نداشت ..دلیل خونریزی کم چیه؟؟
مدیر پایگاه
درپاسخ به سوالات کاربران شفا آنلاین اعلام شد:
شفا آنلاین:دکتر فرشته دانشمند متخصص زنان ،زایمان و درمان ناباروری به سوالات مطرح شده کاربران شفا آنلاین پاسخ داد.

سلام من ۵سال پیش ای‌یودی گذاشتم الآن زمانش است که بردارم ولی با این شرایط کرونا نمیشود به دکتر مراجعه کرد. اگر چند ماه طول بکشه  برای برداشتنش مشکلی پیش نمیاد؟

 اشکالی نداره چند ماه بعد خارجش کنید

سلام
خسته نباشید ۱۶ سالمه و هنوز پریود نشدم البته مامانم ۱۶ سالگی پریود شد و
خیلی لاغرم . دو سه روزه که ترشحات خونی می‌بینم ممکنه نشانه این باشه که
قراره پریود بشم.لطفا زودجواب بدید خیلی نگرانم

اگر
صفات ثانویه جنسی رشد کرده پستانها و موهای زاید اشکال نداره که هنوز
پریود نشده اید ولی اگر بیشتر طول کشید سونوگرافی از رحم و تخمدانها انجام
دهید

سلام.
من ۲۵ سالمه و متاهلم.دوره عادت ماهانه ۱۵ روز عقب افتاده. هفته اول بی بی
چک زدم منفی بود. روز ۱۵ دوباره بی بی چک زدم بازم منفی بود. گاهی درد
زیرشکم وکمردرد دارم. نزدیکی هم با جلوگیری طبیعی داشتم. بهمن ماه سونو
دادم مشکلی نداشتم. ممکنه دلیلش کیست باشه؟

گاهی
استرس باعث اختلال قاعدگی می شود اگر تست حاملگی منفی است و سونو گرافی
نرمال بوده ۲ عدد امپول پروژسترون بزنید ۳تا ۵ روز بعد پریود میشوید

سلام من دختری 13ساله هستم و در کلیه راستم سنگ ریزه به قطر2/5میلیمتر هست و تا حالا پریود نشدم.لطفا راهنمایی کنید 

 سنگ کلیه ارتباطی
به پریود شدن ندارد تا ۱۶ سالگی به شرط اینکه پستانهایتان رشد کرده باشد
ایرادی ندارد پریود نشوید ولی اگر نگران هستید سونوگرافی رحم و‌تخمدانها
کمک می کند

سلام بنده ۳۵سال دارم زنم ٤۲. تازه ازدواج کردیم و قصد بچه دارشدن داریم. می‌توانیم  بصورت طبیعی بچه‌دار شویم؟

همیشه
چند ماهی سعی می کنند و اگر باردار نشد همسرتان ازمایش هورمونی بخصوص
ذخیره تخمدان و سونوگرافی بررسی تخمک گذاری تخمدان کمک کننده است

با سلام من باردومم پریود میشم. ۲۰روز طول کشیده  باید چکار کنم؟

در
سال اول که پریود میشوید پریود نامنظم است فعلا قرص آهن برای جلوگیری از
کم‌خونی استفاده کنید و اگر ادامه داشت حتما به پزشک مراجعه کنید در صورت
تداوم باید هورمون مصرف کنید

سلام
خانم ۲۸ساله هستم. یک ماه پریود نشدم، 2سال برای بارداری اقدام کردم وعکس
رنگی از رحم گرفتم مشکلی نداشتم .آزمایشات هورمونی وسونوگرافی مشکل نداشته
است.علت مشکل من چیست؟ 

 اگر اضافه وزن دارید باید کم کنید علاوه بر متفورمین در زمان پریود از روز ۵ قرص کلومیفن شبی یک عدد به مدت ۵ شب به باردار شدنتان کمک می کند

سلام من ۲۰ سالمه  همیشه پریودی نامنظمی داشتم
سونوگرافی رفتم گفت مشکلی نداری و الان ۲ ماه پریود نشدم بعد از دوماه
پریود شدم ولی خونریزی کم دارم و گاهی تیره میشه گاهی قرمز ۱۰ روزه
همینطوره لطفا راهنمایی کنید

توضیح
نداده اید که مجرد هستید یا نه اگر مجرد هستید از امشب شبی یک عدد قرص
جلوگیری شبی یک عدد به مدت ۲۱ شب استفاده کنید  و اگر کنترول نشد حتما
سونوگرافی از رحم و تخمدانها انجام دهید

سلام وقتتون بخیرنامزدم ازمقعد دخول انجام داد و من هم روزچهارم پریودیم بود. بعد کلی خون خارج شد.امکان داره پردم پاره شده باشه؟

امکان داره و بهتر است برای معاینه پرده بکارت مراجعه کنید


اعظم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
0
0
سلام من با داشتن دوتا فیبرم رحم عادت ماهیانه خیلی کم شده
اعظم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
سلام من روز تخمک گذاری رابطه داشتم یه هفته بعداز اون رگهای قهوه ای بعداز ادار داشتم و حالت پریودی و کمردرد الان موعد پریودیمه یه کم خون میاد در حد پد روزانه بعد کم میشه الان دوروزه اینطوریه تو ادرار خون دیده میشه ولی خونریزی دراون حد نیست. نمیدونم بارداری نه؟ حالت نفخ و سرگیجه هم دارم؟
مدیر پایگاه
باسلام
ابتدا بی بی چک مطمئن بگذارید.هرچند بهترین روش آزمایش خون بارداری است
نازنین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
0
با عرض سلام .. من ۱۳ سالمه و دو ماه پیش برای اولین بار پریود شدم و الان دو ماه که اصلا پریود نشدم .. خیلی نگران. ..
مدیر پایگاه
باسلام
نگران نباشید.این اختلال ها درنوجوانان همسن و سال شما به طورمعمول غیرطبیعی نیست.اگراین روند اختلال ادامه یافت بهتر است به متخصص زنان مراجعه کنید تا چکاب شوید
مریم
|
United Arab Emirates
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
سلام من 38سالمه...و دوتافرزند دارم و تقریبا11سالی میشه که جلوگیری میکنم..
قاعدگی و پریودیم همیشه منظم بوده و خدا رو شکر هیچ وقت نامنظم نبوده...اما امسال ماه رمضون پریود که شدم فقط دو روز خونریزی داشتم...یعنی از روز سوم عملا هیچگونه لک و یا خونی روی پد مشاهده نکردم...سابقه ی هیچگونه کیست و فیبروم رحمی نیز ندارم...فقط کمخونی دارم...
دوره ی پریودی من5 روزه میباشد...اما این ماه عملا فقط دو روز خونریزی داشتم...ممنون میشم راهنماییم کنید..
سپاس از سایت خوبتون
مدیر پایگاه
شفا آنلاین:دکتر فرشته دانشمند متخصص زنان ،زایمان و درمان ناباروری به سوالات مطرح شده کاربران شفا آنلاین پاسخ داد.

سلام وقت بخیر من کیست تخمدان
داشتم که با تجویز پزشک قرص دیان استفاده کردم و بعداز تموم شدن قرص،
پریود شدم و ۷روز طول کشید. بعد از ۵ روز باز دوباره پریود شدم و این روند
ادامه داشت. تا امروز که بازهم پریودشدم برای بار پنجم در یک ماه من ۵ بار
پریود شدم باید چیکارکنم؟

 اگردر این مدت از قرصهای اورژانس برای جلوگیری از حاملگی استفاده کرده اید می تواند به علت ان باشد در غیر اینصورت مجددا یک ماه از قرصهای ضد بارداری استفاده کنید و اگر خونریزی ادامه داشت حتما سونوگرافی از رحم و تخمدانها انجام دهید

سلام.
من ۲۸ سالمه.الان ۸ ماهه که پریود نمیشم آزمایش و سونوگرافی هم دادم ولی
مشکلی نداشتم. به دلیل مشکلات خانوادگی خیلی استرس دارم دچار افسردگی هستم.
دکتر قرص ال‌دی  و آمپول پروژسترون تجویز کرد. بار اول دو آمپول، بار دوم ۵
آمپول تجویز کرد ولی تاثیری نداشت هنوز پریود نشدم.لطفا منو راهنمایی
کنید.

 اگر
ازمایش و سونو خوب بوده که حتما مشکل ندارید و باردار میشوید .اما ممکن
است نیاز به داروهای تحریک تخمک گذاری داشته باشید و وزن کم‌و استرس می
تواند علت پریود نشدنتان باشد

سلام 
دکتر من 17 سالمه و الان یک ماه هست پریود هستم و خونریزی شدید دارم و با
هیچ دارویی هم خوب نشدم سونوگرافی هم رفتم میگن کیست داری و بار دیگر رفتم
گفتن کیستت افتاده لطفا بهم بگید که چیکار کنم؟

در
حال حاضر که خونریزی دارید تنها راه متوقف شدنش قرصهای ضد بارداری است
وبهتر است علاوه بر سونو، ازمایش هورمونی و کم خونی انجام دهید و بر اساس
ان درمان کنید

سلام برج 9سوزن سه ماهه زدم. ماه اول پریود نداشتم ولی ماه دومی تا حالا که چهار ماه است لکه بینی دارم. قرص پروستروژن هم شبی دو عدد خوردم  ولی تاثیری نداشت. اردیبهشت سال گذشته هم پاپ اسمیر انجام دادم مشکلی نداشتم راهنمایی کنید

اگر سونوگرافی نرمال باشد لکه بینی با قرص استروژن ۶۲۵/. به مدت ۲۰ روز شبی یک عدد لکه بینی قطع می شود

سلام من ازاین ماه ال دی شروع کردم. 11 قرص خوردم دیشب نزدیکی داشتم امروز باید کپسول آموکسی بخورم، اثرش خنثی نمیکنه؟

خیر اثرش را خنثی نمی کند

سلام من ۱۷ سالمه خیلی وقته پریود نشدم اولا خیلی خوب میشدم ولی بعد ۹ ماه نشدم. یه ماه بعد شدم الان باز نمیشم خیلی نگرانم

 حتما باید سونو و ازمایش هورمونی انجام دهید و اگر افزایش وزن دارید وزنتان را کم کنید

سلام من ۱۴ سالمه و اصلا پریود نشدم لطفا راهنمایی کنید از معاینه هم بدم میاد.

 اگر
صفات ثانویه جنسی رشد کرده ( پستانها و موهای زهار) تا ۱۶ سالگی اشکالی
ندارد پریود نشوید در غیر این صورت سونوکرافی و ازمایش هورمونی باید انجام
دهید

سلام من 24سالمه. چند ماهه اقدام به بارداری
کردم. این ماه با فاصله هشت روز دوبار پریود شدم ودفعه دوم به صورت لکه
ببنی هست درضمن ادم به شدت استرسی هستم.  درکل قاعدگی نامنظمی داشتم.سونو
هم چند ماه پیش دادم اما گفتن مشکلی نیست، الان باوضعیت کرونا میترسم به
دکتر مراجعه کنم ممنون میشم راهنماییم کنید

تا ۹ ماه یا یکسال صبر کنید اگر باردار نشدید به پزشک مراجعه کنید
Mohi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
سلام وقتتون بخیر من ۲۳ سالمه و نزدیک ۴ ساله ازدواج کردم پریودیم منظم نیس زیاد رفتم دکتر بهم دسپورنتو داد گفت تا ۱۰ شب بخور بعد قطع کن و بعد ی هفتش شدم الان روز سوممه کلا پاک شدم انگار چیکارکنم؟
مدیر پایگاه
شفا آنلاین:دکتر فرشته دانشمند متخصص زنان ،زایمان و درمان ناباروری به سوالات مطرح شده کاربران شفا آنلاین پاسخ داد.

سلام وقت بخیر من کیست تخمدان
داشتم که با تجویز پزشک قرص دیان استفاده کردم و بعداز تموم شدن قرص،
پریود شدم و ۷روز طول کشید. بعد از ۵ روز باز دوباره پریود شدم و این روند
ادامه داشت. تا امروز که بازهم پریودشدم برای بار پنجم در یک ماه من ۵ بار
پریود شدم باید چیکارکنم؟

 اگردر این مدت از قرصهای اورژانس برای جلوگیری از حاملگی استفاده کرده اید می تواند به علت ان باشد در غیر اینصورت مجددا یک ماه از قرصهای ضد بارداری استفاده کنید و اگر خونریزی ادامه داشت حتما سونوگرافی از رحم و تخمدانها انجام دهید

سلام.
من ۲۸ سالمه.الان ۸ ماهه که پریود نمیشم آزمایش و سونوگرافی هم دادم ولی
مشکلی نداشتم. به دلیل مشکلات خانوادگی خیلی استرس دارم دچار افسردگی هستم.
دکتر قرص ال‌دی  و آمپول پروژسترون تجویز کرد. بار اول دو آمپول، بار دوم ۵
آمپول تجویز کرد ولی تاثیری نداشت هنوز پریود نشدم.لطفا منو راهنمایی
کنید.

 اگر
ازمایش و سونو خوب بوده که حتما مشکل ندارید و باردار میشوید .اما ممکن
است نیاز به داروهای تحریک تخمک گذاری داشته باشید و وزن کم‌و استرس می
تواند علت پریود نشدنتان باشد

سلام 
دکتر من 17 سالمه و الان یک ماه هست پریود هستم و خونریزی شدید دارم و با
هیچ دارویی هم خوب نشدم سونوگرافی هم رفتم میگن کیست داری و بار دیگر رفتم
گفتن کیستت افتاده لطفا بهم بگید که چیکار کنم؟

در
حال حاضر که خونریزی دارید تنها راه متوقف شدنش قرصهای ضد بارداری است
وبهتر است علاوه بر سونو، ازمایش هورمونی و کم خونی انجام دهید و بر اساس
ان درمان کنید

سلام برج 9سوزن سه ماهه زدم. ماه اول پریود نداشتم ولی ماه دومی تا حالا که چهار ماه است لکه بینی دارم. قرص پروستروژن هم شبی دو عدد خوردم  ولی تاثیری نداشت. اردیبهشت سال گذشته هم پاپ اسمیر انجام دادم مشکلی نداشتم راهنمایی کنید

اگر سونوگرافی نرمال باشد لکه بینی با قرص استروژن ۶۲۵/. به مدت ۲۰ روز شبی یک عدد لکه بینی قطع می شود

سلام من ازاین ماه ال دی شروع کردم. 11 قرص خوردم دیشب نزدیکی داشتم امروز باید کپسول آموکسی بخورم، اثرش خنثی نمیکنه؟

خیر اثرش را خنثی نمی کند

سلام من ۱۷ سالمه خیلی وقته پریود نشدم اولا خیلی خوب میشدم ولی بعد ۹ ماه نشدم. یه ماه بعد شدم الان باز نمیشم خیلی نگرانم

 حتما باید سونو و ازمایش هورمونی انجام دهید و اگر افزایش وزن دارید وزنتان را کم کنید

سلام من ۱۴ سالمه و اصلا پریود نشدم لطفا راهنمایی کنید از معاینه هم بدم میاد.

 اگر
صفات ثانویه جنسی رشد کرده ( پستانها و موهای زهار) تا ۱۶ سالگی اشکالی
ندارد پریود نشوید در غیر این صورت سونوکرافی و ازمایش هورمونی باید انجام
دهید

سلام من 24سالمه. چند ماهه اقدام به بارداری
کردم. این ماه با فاصله هشت روز دوبار پریود شدم ودفعه دوم به صورت لکه
ببنی هست درضمن ادم به شدت استرسی هستم.  درکل قاعدگی نامنظمی داشتم.سونو
هم چند ماه پیش دادم اما گفتن مشکلی نیست، الان باوضعیت کرونا میترسم به
دکتر مراجعه کنم ممنون میشم راهنماییم کنید

تا ۹ ماه یا یکسال صبر کنید اگر باردار نشدید به پزشک مراجعه کنید
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
سلام
من ۲۰ ساله هستم حدود ۶ ماه هست که دارم قرص افسردگی مصرف میکنم(پرفنازین.سرترالین و ترازدون)پریود میشم ولی خون ریزیم نسبت به قبل خیلی کم شده فقط روز اول کمی خون روزی دارم بعدش تقریبا لکهـ بینی مجردم ممکنه بخاطر قرصا باشه چون قبلا عادی بود پریودیم
مدیر پایگاه
شفا آنلاین:دکتر فرشته دانشمند متخصص زنان ،زایمان و درمان ناباروری به سوالات مطرح شده کاربران شفا آنلاین پاسخ داد.

سلام وقت بخیر من کیست تخمدان
داشتم که با تجویز پزشک قرص دیان استفاده کردم و بعداز تموم شدن قرص،
پریود شدم و ۷روز طول کشید. بعد از ۵ روز باز دوباره پریود شدم و این روند
ادامه داشت. تا امروز که بازهم پریودشدم برای بار پنجم در یک ماه من ۵ بار
پریود شدم باید چیکارکنم؟

 اگردر این مدت از قرصهای اورژانس برای جلوگیری از حاملگی استفاده کرده اید می تواند به علت ان باشد در غیر اینصورت مجددا یک ماه از قرصهای ضد بارداری استفاده کنید و اگر خونریزی ادامه داشت حتما سونوگرافی از رحم و تخمدانها انجام دهید

سلام.
من ۲۸ سالمه.الان ۸ ماهه که پریود نمیشم آزمایش و سونوگرافی هم دادم ولی
مشکلی نداشتم. به دلیل مشکلات خانوادگی خیلی استرس دارم دچار افسردگی هستم.
دکتر قرص ال‌دی  و آمپول پروژسترون تجویز کرد. بار اول دو آمپول، بار دوم ۵
آمپول تجویز کرد ولی تاثیری نداشت هنوز پریود نشدم.لطفا منو راهنمایی
کنید.

 اگر
ازمایش و سونو خوب بوده که حتما مشکل ندارید و باردار میشوید .اما ممکن
است نیاز به داروهای تحریک تخمک گذاری داشته باشید و وزن کم‌و استرس می
تواند علت پریود نشدنتان باشد

سلام 
دکتر من 17 سالمه و الان یک ماه هست پریود هستم و خونریزی شدید دارم و با
هیچ دارویی هم خوب نشدم سونوگرافی هم رفتم میگن کیست داری و بار دیگر رفتم
گفتن کیستت افتاده لطفا بهم بگید که چیکار کنم؟

در
حال حاضر که خونریزی دارید تنها راه متوقف شدنش قرصهای ضد بارداری است
وبهتر است علاوه بر سونو، ازمایش هورمونی و کم خونی انجام دهید و بر اساس
ان درمان کنید

سلام برج 9سوزن سه ماهه زدم. ماه اول پریود نداشتم ولی ماه دومی تا حالا که چهار ماه است لکه بینی دارم. قرص پروستروژن هم شبی دو عدد خوردم  ولی تاثیری نداشت. اردیبهشت سال گذشته هم پاپ اسمیر انجام دادم مشکلی نداشتم راهنمایی کنید

اگر سونوگرافی نرمال باشد لکه بینی با قرص استروژن ۶۲۵/. به مدت ۲۰ روز شبی یک عدد لکه بینی قطع می شود

سلام من ازاین ماه ال دی شروع کردم. 11 قرص خوردم دیشب نزدیکی داشتم امروز باید کپسول آموکسی بخورم، اثرش خنثی نمیکنه؟

خیر اثرش را خنثی نمی کند

سلام من ۱۷ سالمه خیلی وقته پریود نشدم اولا خیلی خوب میشدم ولی بعد ۹ ماه نشدم. یه ماه بعد شدم الان باز نمیشم خیلی نگرانم

 حتما باید سونو و ازمایش هورمونی انجام دهید و اگر افزایش وزن دارید وزنتان را کم کنید

سلام من ۱۴ سالمه و اصلا پریود نشدم لطفا راهنمایی کنید از معاینه هم بدم میاد.

 اگر
صفات ثانویه جنسی رشد کرده ( پستانها و موهای زهار) تا ۱۶ سالگی اشکالی
ندارد پریود نشوید در غیر این صورت سونوکرافی و ازمایش هورمونی باید انجام
دهید

سلام من 24سالمه. چند ماهه اقدام به بارداری
کردم. این ماه با فاصله هشت روز دوبار پریود شدم ودفعه دوم به صورت لکه
ببنی هست درضمن ادم به شدت استرسی هستم.  درکل قاعدگی نامنظمی داشتم.سونو
هم چند ماه پیش دادم اما گفتن مشکلی نیست، الان باوضعیت کرونا میترسم به
دکتر مراجعه کنم ممنون میشم راهنماییم کنید

تا ۹ ماه یا یکسال صبر کنید اگر باردار نشدید به پزشک مراجعه کنید
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
سلام من ۶ ماه که دارم قرص افسردگی مصرف میکنم(پرفنازین.سرترالینو ترازدون) خون پریودیم نسبت به قبل خیلی کم شده فقط روز اول کمی خون ریزی دارم و بقیه روزا در لکه بینی میشه بخاطر مصرف این قرصا باشه
مجرد هم هسم
مدیر پایگاه
شفا آنلاین:دکتر فرشته دانشمند متخصص زنان ،زایمان و درمان ناباروری به سوالات مطرح شده کاربران شفا آنلاین پاسخ داد.

سلام وقت بخیر من کیست تخمدان
داشتم که با تجویز پزشک قرص دیان استفاده کردم و بعداز تموم شدن قرص،
پریود شدم و ۷روز طول کشید. بعد از ۵ روز باز دوباره پریود شدم و این روند
ادامه داشت. تا امروز که بازهم پریودشدم برای بار پنجم در یک ماه من ۵ بار
پریود شدم باید چیکارکنم؟

 اگردر این مدت از قرصهای اورژانس برای جلوگیری از حاملگی استفاده کرده اید می تواند به علت ان باشد در غیر اینصورت مجددا یک ماه از قرصهای ضد بارداری استفاده کنید و اگر خونریزی ادامه داشت حتما سونوگرافی از رحم و تخمدانها انجام دهید

سلام.
من ۲۸ سالمه.الان ۸ ماهه که پریود نمیشم آزمایش و سونوگرافی هم دادم ولی
مشکلی نداشتم. به دلیل مشکلات خانوادگی خیلی استرس دارم دچار افسردگی هستم.
دکتر قرص ال‌دی  و آمپول پروژسترون تجویز کرد. بار اول دو آمپول، بار دوم ۵
آمپول تجویز کرد ولی تاثیری نداشت هنوز پریود نشدم.لطفا منو راهنمایی
کنید.

 اگر
ازمایش و سونو خوب بوده که حتما مشکل ندارید و باردار میشوید .اما ممکن
است نیاز به داروهای تحریک تخمک گذاری داشته باشید و وزن کم‌و استرس می
تواند علت پریود نشدنتان باشد

سلام 
دکتر من 17 سالمه و الان یک ماه هست پریود هستم و خونریزی شدید دارم و با
هیچ دارویی هم خوب نشدم سونوگرافی هم رفتم میگن کیست داری و بار دیگر رفتم
گفتن کیستت افتاده لطفا بهم بگید که چیکار کنم؟

در
حال حاضر که خونریزی دارید تنها راه متوقف شدنش قرصهای ضد بارداری است
وبهتر است علاوه بر سونو، ازمایش هورمونی و کم خونی انجام دهید و بر اساس
ان درمان کنید

سلام برج 9سوزن سه ماهه زدم. ماه اول پریود نداشتم ولی ماه دومی تا حالا که چهار ماه است لکه بینی دارم. قرص پروستروژن هم شبی دو عدد خوردم  ولی تاثیری نداشت. اردیبهشت سال گذشته هم پاپ اسمیر انجام دادم مشکلی نداشتم راهنمایی کنید

اگر سونوگرافی نرمال باشد لکه بینی با قرص استروژن ۶۲۵/. به مدت ۲۰ روز شبی یک عدد لکه بینی قطع می شود

سلام من ازاین ماه ال دی شروع کردم. 11 قرص خوردم دیشب نزدیکی داشتم امروز باید کپسول آموکسی بخورم، اثرش خنثی نمیکنه؟

خیر اثرش را خنثی نمی کند

سلام من ۱۷ سالمه خیلی وقته پریود نشدم اولا خیلی خوب میشدم ولی بعد ۹ ماه نشدم. یه ماه بعد شدم الان باز نمیشم خیلی نگرانم

 حتما باید سونو و ازمایش هورمونی انجام دهید و اگر افزایش وزن دارید وزنتان را کم کنید

سلام من ۱۴ سالمه و اصلا پریود نشدم لطفا راهنمایی کنید از معاینه هم بدم میاد.

 اگر
صفات ثانویه جنسی رشد کرده ( پستانها و موهای زهار) تا ۱۶ سالگی اشکالی
ندارد پریود نشوید در غیر این صورت سونوکرافی و ازمایش هورمونی باید انجام
دهید

سلام من 24سالمه. چند ماهه اقدام به بارداری
کردم. این ماه با فاصله هشت روز دوبار پریود شدم ودفعه دوم به صورت لکه
ببنی هست درضمن ادم به شدت استرسی هستم.  درکل قاعدگی نامنظمی داشتم.سونو
هم چند ماه پیش دادم اما گفتن مشکلی نیست، الان باوضعیت کرونا میترسم به
دکتر مراجعه کنم ممنون میشم راهنماییم کنید

تا ۹ ماه یا یکسال صبر کنید اگر باردار نشدید به پزشک مراجعه کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
سلام من همیشه تا جای که یاد دارم سه روز پریود میشدم ولی الان از سه روز شده یه روز وحالم بدمیشه درد پا وکمر شدید دارم یه دختر دوازده ساله هم دارم.
مدیر پایگاه
باسلام
شما باید توسط متخصص زنان معاینه و سونوگرافی شوید تا بیماری احتمالی شناسایی و درمان شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
0
سلامن قبلا عادت ماهیانه که میشدم خیلی خون میومد مخصوصا روز اول اما این دفعه خیلیی کم شده ممکنه باردار باشم ؟
مدیر پایگاه
باسلام
شرایط شما را نمی دانیم بنابراین بهتراست برای اطمینان خاطر یک تست بارداری بدهید
مفخمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
0
0
من 34ساله هستم یه دختر سه ساله دارم.
چند وقتی هست بی اختیاری ادرار همراه باسوزش دارم.
عادت این ماهم دو روز بود
روز اول ودوم داشتم شاید کمتر از قبل هم بود ولی از روز سوم لکه هم ندیده ام.
لطفا راهنمایی بفرمایید
مفخمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
0
0
من 34ساله هستم یه دختر سه ساله دارم.
چند وقتی هست بی اختیاری ادرار همراه باسوزش دارم.
عادت این ماهم دو روز بود
روز اول ودوم داشتم شاید کمتر از قبل هم بود ولی از روز سوم لکه هم ندیده ام.
لطفا راهنمایی بفرمایید
Nian
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
0
0
سلام خسته نباشید.27 سالمه ونامزد دارم،پریودی هام گاهی خیلی نامنظمه،روز 15 م پریودیم با نامزدم رابطه ی سطحی داشتیم ولی من هنوز باکره ام و پرده مم از نوع لحقوی(همراه با خونریزی)و احتمال میدادم که مایع منی روی واژنم ریخته شده باشه به همین خاطر بعد از یک ربع فورا دوتا قرص اورژانسی 75/.رو با شکم خالی خوردم، بعد از چند روز به شدت حالت تهوع و درد شکم و کمر داشتم، 14 روز بعد از قرص به مدت سه روز خونریزی داشتم که بیشتر وقتی دسشویی بودم خونریزی داشتم ولی بعد از سه روز کلا تمام شد و هیچ لکه ای روی پد نمیدیم،ولی وقتی دسشویی میرفتم احساس می‌کردم که لکه دارم. قبلا پریودی هام 5 تا 7 روز همراه با لکه بینی طول می‌کشید.
الان پشتم و شانه هام و گاهی یکی از سینه هام درد میگیرن.
آیا امکان داره که حامله شده باشم؟
البته من وزنمم زیاده تو سایت خوندم که اگر وزن زیاد باشه قرص های اورژانسی اثرشون کم میشه.این مدت هم استرس شدید داشتم و هم نمیتونستم چیزی بخورم،آیا ممکنه این خونریزی بخاطر همینا کم بوده باشه؟
تو روخدا اگه میشه زود جواب بدید خیلیییییی استرس دارم
مدیر پایگاه
باسلام
احتمال بارداری دراین حالت تقریبا  غیرممکن است.به نظرمی رسد به دلیل مصرف قرص های اورژانسی دچار اختلال پریودی باشید.با این حال برای اطمینان خاطرابتدا یک تست خون بارداری بدهید
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
0
0
سلام دو هفته پیش این سوالو پرسیدم اما شما فقط سوالو منتشر کردین دریغ از ی جواب حتی چند کلمه ای..
ممنون میشم جوابمو بدین...



((سلام من 38سالمه...و دوتافرزند دارم و تقریبا11سالی میشه که جلوگیری میکنم..
قاعدگی و پریودیم همیشه منظم بوده و خدا رو شکر هیچ وقت نامنظم نبوده...اما امسال ماه رمضون پریود که شدم فقط دو روز خونریزی داشتم...یعنی از روز سوم عملا هیچگونه لک و یا خونی روی پد مشاهده نکردم...سابقه ی هیچگونه کیست و فیبروم رحمی نیز ندارم...فقط کمخونی دارم...
دوره ی پریودی من5 روزه میباشد...اما این ماه عملا فقط دو روز خونریزی داشتم...ممنون میشم راهنماییم کنید..
سپاس از سایت خوبتون)))
سلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
0
0
سلام من 31سال سن دارم سه روز تخم اسفند خوردم وحالا پریود شدم 5روز هست که فقط لکه بینی دارم آیا مشکل چیه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
0
0
سلام وخسته نباشی عرض میکنم نمیدونم چرا این پنج روزه که پریود شدم خون نمیوفته واین خیلی منو ناراحت میکنه خواهش میکنم کمکم کنین
هلیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
0
0
سلام ۲۴ سالمه عقدهستم،۶ ماهه پیش جراحی کیست درموئید داشتم قبلش پریودم نامنظم بود ولی الان تقریبا ب مرور بعد جراحی بهتر شده،دوسه بار رابطه محافظت نشده داشتم تو این ی ماه ک دوبار قرص اورژانسی استفاده کردم،این بار بدون هیچ علائمی از پریودی فقط نوک سینه هام درد میکرد یهوویی پریود شدم ی روز تقریبا زود شدم،ودی دوروز اول کم بود خونریزی و روز سومم خیلی کمتر و بعد قطع شد،توروخدا ج منو بدین دارم از استرس میمیرم،من باردارم؟یا تاثیر قرص ها،دورمم ۶ روزس
هلیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
0
0
سلام ۲۴ سالمه عقدهستم،۶ ماهه پیش جراحی کیست درموئید داشتم قبلش پریودم نامنظم بود ولی الان تقریبا ب مرور بعد جراحی بهتر شده،دوسه بار رابطه محافظت نشده داشتم تو این ی ماه ک دوبار قرص اورژانسی استفاده کردم،این بار بدون هیچ علائمی از پریودی فقط نوک سینه هام درد میکرد یهوویی پریود شدم ی روز تقریبا زود شدم،ودی دوروز اول کم بود خونریزی و روز سومم خیلی کمتر و بعد قطع شد،توروخدا ج منو بدین دارم از استرس میمیرم،من باردارم؟یا تاثیر قرص ها،دورمم ۶ روزس
رویا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
0
0
سلام ببخشید من ۱۰ساله که قرص ضد بارداری میخورم و قصد بچه دار شدن ندارم ماه پیش ۱روزشو وقتی خودمو با دستمال پاک کردم لکه خون خفیف دیدم ترسیدم اون تموم شد همون روز.
بعد از اون قرصمو قطع کردم که پریود بشم یعنی دیگه ۲۱ روز از قرص خوردنم گذشته بود برای اولین بار فقط ۳روز پریود شدم همیشه ۷یا ۵روزه میشدم خیلی نگرانم کرده الانم ۲هفته ای هم سرگیجه خفیف داشتم که الان دیگه ندارم الانم پریود شدم با دوروز تاخیر و اینکه روز اول و دوم خونریزی عادی مثل ماههای قبل داشتم و روز سوم فقط از ادرارم خون خارج میشه و نوارم تمیزه تقریبا ایا اینا با هم ربطی داره به اینکه شاید باردار باشم با اینکه قرص ضد بارداری مصرف میکنم؟؟؟علت سرگیجه ام یعنی چیز دیگه ای بوده و پریود ۳روزم ربطی به بارداری داره یا نه؟
خواهش میکنم جوابمو بدید خیلی استرس دارم

اینم بگم که من همیشه تو این ده سال قرصمو نامنظم میخورم یعنی گاهی وقتا تا یک ماهو نیم قرص مصرف میکنم اگه مسافرت برم و قرصمو که قطع میکنم تا وقتی که پریودم تموم نشه قرص بعدی رو شروع نمیکنم علتش میتونه اینم باشه بعد اینهما سال
واینکه دخانیات هم مصرف میکنم و توی این دوماهی که پریودم نامنظم بوده سفر بودم و اونجا پریود شدم بخاطر آبو هوا هم میتونه باشه؟
رویا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
0
0
سلام ببخشید من۲۶سالمه و ۱۰ساله که قرص ضد بارداری میخورم و قصد بچه دار شدن ندارم ماه پیش ۱روزشو وقتی خودمو با دستمال پاک کردم لکه خون خیلی کمی دیدم ترسیدم اون تموم شد همون روز. بعد از اون قرصمو قطع کردم که پریود بشم یعنی دیگه زمانش بود برای پریود شدنم برای اولین بار فقط ۳روز پریود شدم همیشه ۷یا ۵روزه میشدم خیلی نگرانم کرده ۲هفته ای هم سرگیجه خفیف داشتم الان دیگه ۲هفته اس ندارم الانم پریودم روز اول و دوم عادی مثل ماههای قبل خونریزی داشتم روز سوم خونریزیم از ادرارم میاد لخته و نوارم تقریبا تمیزه و امروز روز چهارم خبری نبود اینا با هم ربطی داره به اینکه شاید باردار باشم با اینکه قرص ضد بارداری مصرف میکنم؟؟؟علت سرگیجه ام یعنی چیز دیگه ای بود و پریود ۳روزم ربطی به بارداری داره یا نه؟ واینکه من قرصمو کل این ده سال نامنظم میخورم یعنی گاهی برم مسافرت تا ۱ماهو نیم قطعش نمیکنم و قطعشم میکنم تا وقتی که پریودم تموم نشده قرص جدیدو شروع نمیکنم راستش ده سال پیش اولین دکتر اینجوری بهم گفت بخورم واینم بگم من دخانیاتم مصرف میکنم و این دوماهی که پریودم نامنظم بوده مسافرت شمال بودم بخاطر آبو هواهم میتونه باشه
هلیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
0
0
سلام میشه ج سوال منو بدین خاهش میکنم
Ssss
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
0
سلام خسته نباشید من یک سال و نیمه که ازدواج کردم و پریود هام همیشه منظم و طول دوره ۳۰روزه بوده الان سه ماهی میشه که برای بارداری در اقدام هستیم و از اولین ماهی که اقدام کردیم تا الان هر سری پریودم دو روز جلو می افتد ماه اول پریودم هشت روز عقب افتاد و فکر میکردم باردارم و حدودا ۱۲تا بیبی چک در فاصله تخمک گزاری تا پریود استفاده میکردم که همه بعد از ۲-۳دقیقه مثبت میشدند و دوتای آخری که استفاده کردم زیر یک دقیقه مثبت شد آزمایش بتا دادم که مقدار خیلی پایین و منفی اعلام شد ولی جای معتبری نبود و به نتیجه شک داشتم و سنوگرافی شدم و آزمایش های قبل بارداری دادم که از نظر تخمدان پلی کیستیک یا تنبلی تخمدان مشکلی نداشتم دو روز بعد پریود شدم و ماهای بعد یعنی دو پریود بعدی چیزهایی مثل لخته خون و تیکه ازم دفع شد و در این مدت با کیت اقدام داشتیم و رژیم پسردار شدن گرفتیم و مکمل های ویتامین سی،فولیک اسید،آهن و انواع مغزیات استفاده میکردیم تا اینکه این ماه پریودی بدون درد تجربه کردم و طول هر دوره ام که هفت روز بود این سری سه روزه شد و در حد روزی چند قطره ولی چون چند بار آزمایش بارداری داده بودم بیخیال شدم و همیشه بعد از پریود علائم از بین میرفت ولی این دفعه بعد از لکه بینی که داشتم همچنان تورم و درد و رگهای آبی در سینه را دارم قند و فشارم دائم پایین است و سرگیجه میگیرم و حدود چهار یا پنج روز است که سردرد شدید و دائم دارم که قطع نمیشود بخاطر شک به بارداری فقط یک استامنیفون ساده خوردم که آن هم تاثیری نداشت و دو روز است که حالت تهوع کم و کمردرد در قسمت انتهایی ستون مهره دارم ومعده و روده ام نفخ میکند و یبوست گرفتم میخواستم بدونم احتمال بارداری در من چقدره و آیا ممکنه این علائم از بارداری باشه ؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
0
0
من ۱۳ سالمه ۳ ماهه که پرویید شدم .اولین پروییدم که در حد لکه بینی بود و دومین باریه خورده بهتر شد زیاد تر شد وسومین بار هم از دومین بار بیشتر شد الان که چهارمین بارمه بعد از ده روز تاخیر پرویید شدم که در حد لکه بینیه و الان روز دوممه و در حد چند قطره قهوه ای رنگ اومده .لطفا .راهنماییم کنید .خیلی می ترسم .
مینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
0
0
سلام .من ۱۸ سالمه مجرد.تخمدان پلی کیستیک دارم.و یه کیست تخمدان هم دارم.به همین خاطر چند ماهی بود قرص ال دی مصرف میکردم.الان یه ماهه قطع کردمولی پریود نشدم الان سینه هام بزرگ شده و درد میکنه یه ترشحات سفید کمی هم داره.نگران شدم خواهشا بگین این چیه؟
غزل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
0
0
سلام من 17 سالمه مجردم توی دوره راهنمایی خونریزی داشتم و منظم بود بعد کم کم نا منظم شد تا دبیرستان ممکن بود چند ماه نشم بعد بشم اما بعد چند وقت اگه پریود می شدم یا یک روز بود یا به صورت لکه بینی قهوه آیی پیش دکتر زنان رفتم بهم قرص دوفاستون داد گفت مصرف کن روز دوم برو آزمایش و بعد پاکی سونو گرافی
الان قرص تموم شده بعد من لکه بینی قهوه آیی دارم و خونریزی خیلی کم به اندازه یک بند انگشت الان من پریود هستم ؟
احترام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
0
0
سلام من ۲۹سالمه و تا ۲ماه پیش پیشگیری داشتم.الانیک بار پریود شدم چهار روز و این بار ۱۵روز دیرتر شدم و سه روز شدید ۶روزه بعدش در حد یک پد این ۹روز ادامه دارد.خواستم بدونم دلیلش چیه
انسیه صاحبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
0
0
سلام من ۲۳سالمه و بعد از اخرین نزدیکی یه قرص اورژانسی تنسی خوردم از قبل میدونستم که کیست سینه و تخمدان دارم ولی فقط پریودم یکم عقب میوفتاد اما الان پریود که میشم تا روز ۴فقط لک خییییلی کمرنگ میبینم و شاید ۱روز در حد ۳،۴قطره خونریزی داشته باشم اینم بگم که حدود۶ماه قبل برای کیستم دکتر قرص ضدبارداری برام تجویز کرد خوردم ۲دوره ولی هیچ تاثیری نداشت من که شکمم تخت بود الان یه عالمه شکم اوردم اصلا باورم نمیشه باید چیکار کنم هر دکتری ام میرم قرص ضدبارداری تجویز میکنه ....
مدیر پایگاه -سلام قرص تنسی اثری روی کیست پستان و تخمدان ندارد و لازم است سونوگرافی واژینال از رحم و تخمدانها انجام دهید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
0
0
سلام 31سالمه و جدیدا به فاصله دوسه ماه خیلی پریودبم کم شده مثلا روز اول در ترشحم و لباس زیرم کمی اومده بود ولی دیگه نه مشکل تیرویید دارم و قرص استفاده میکنم همچنین قرص استروژن و پروژسترون البته قبلاً هم می خوردم ولی اصلا مشکل نداشتم
رویا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
0
0
سلام من ۲۸ ساله هستم میخوام ای وی اف کنم به علت ناباوری همیشه پریودهام خوب بود این ماه که میخواستم دارو مصرف کنم برای ای وی اف خیلی خون ریزی کمی دارم از روز سوم که اصلا نداشتم داروهامو از روز دوم استفاده کردم به نظرتون مشکلی ایجاد میکنه یا اصلا رابطی به کم بودن پریودی نداره
مدیر پایگاه سلام اصلا ربطی به کم بودن خونریزی پریود نداره داروهاتون را ادامه بدهید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
0
0
سلام وقتتون بخیر من ماه قبل بانامزدم رابطه داشتم رابطه از جلونبودالبته بعد از رابطه پریود هم شدم دقیقا زمان پریودیمم درست بود ولی این ماه ۴روز از زمانی ک ماه قبل شدم میگذره وهنوز نشدم این ماه خیلی فشارروحی هم رو بود و فقط دیروز ی دری در کمرو شکم احساس کردم و فقط چند قطره خون اومد و دیگ ن دردی داشم ن خون علتش‌چی میتونه باشه؟
مدیر پایگاه
باسلام
شما چند ساله هستید؟
سابقه کیست و یا موارد مشابه داشته اید؟
البته باید بدانید
استرس نقش مهمی دراختلال پریودی دارد.فعلا سعی کنید به آرامش حداکثری برسید.اما اگراین روند ادامه یافت ابتدا یک بی بی چک مطمئن استفاده کنید.ونتیجه را اعلام کنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
0
0
سلام من ۱۶سالمه ونزدیک به چهار ساله که پریود میشم ونزدیک به یک سال که سه چهار ماهی یک بار پریود میشم والان سه روز که پریودم ولی اصلا خونریزی یا لکه بینی ندارم
مدیر پایگاه

درموارد اینچنینی توصیه به انجام آزمایش هورمونی و سونو گرافی می شود
ممکن است اختلال هورمونی یا کیست داشته باشید  که نیاز به مصرف چند
دوره  داروی هورونی دارید گاهی هم اضافه وزن و استرس باعث به وجود آمدن این
مشکلات می شود که باید بررسی انجام شود

ROM
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
0
0
سلام ۱۲ساام هستش و یکم خونریزی کم شده
مدیر پایگاه اگر مساله ادامه دار شد و در ماههای آینده تکرار شد یک چکاب انجام شود 
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
0
سلام خسته نباشین ۱۷ سالمه و نامزدم هر ماه پریودیم خیلی خوب بود ولی این ماه خونریزیم خیلی کم شده علتش چی می‌تونه باشه ؟؟
مدیر پایگاه اگر مساله در ماههای بعد تکرار شد ازمایش هورمونی و سونو انجام دهید یک بار مساله خاصی نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
0
0
سلام خسته نباشید من دختری 23ساله هستم دو سه ماهی هست پریویم بهم خرده قبلا 7روز تا 5روز پریود می شدم اما اما این چن ماه خیلی کم شده یه بار سه روز یه ماه هم پشت سرهم دوبار یه روزه شدم واین ماه هم یک روز شدم و درضمن جوش های خیلی بزرگی در سینه هام در میاد من مجردم نگراش شدم میشه راهنمایی کنید خیلی ممنون
مدیر پایگاه

 



درموارد اینچنینی توصیه به انجام آزمایش هورمونی و سونو گرافی می شود
ممکن است اختلال هورمونی یا کیست داشته باشید  که نیاز به مصرف چند
دوره  داروی هورونی دارید گاهی هم اضافه وزن و استرس باعث به وجود آمدن این
مشکلات می شود که باید بررسی انجام شود

رها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
0
0
سلام خسته نباشید. من 3مرداد پریود شدم بعد 3روز کاملا پاک شدم. 14مرداد رابطه داشتم که احتمال دادم مایع منی با واژنم تماس داشته همون شب ال دی رو به صورت اورژانسی مصرف کردم 23مرداد خونریزی داشتم البته بیشتر موقع دستشویی رفتن میدیدم ولی دوروز بعد حجمش کمتر شد و تیره تر بیشتر به قهوه ای میخورد.دوباره 10شهریور رابطه داشتم و مجبور به مصرف قرص اورژانسی شدم ولی بلافاصله بعد مصرف دچار لکه بینی شدم تا دوروز و الان موقع دستشویی رفتن لخته قهوه ای با رگه ها خونی دفع میکنم. بعضی وقتا یکم رقیق میشه.احتمال بارداری چقدره؟
مدیر پایگاه دوست عزیز به طور کلی مصرف قرصهای اورژانسی پشت سر هم توصیه کارشناسان نیست اگر نگران ریختن منی به داخل واژن هستید قرصهای ضد بارداری را بصورت روتین استفاده کنید ولی بطور کل اگر قرص اورژانسی درست مصرف شود درصد بارداری تا احتمال زیادی کم میشود این قرصها  هورمونی هستند  وبر نوع خونریزی تاثیر زیادی میگذارند با این حا اگر شک به بارداری دارید بهتر است برای اطمینان یک تست انجام دهید 
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
0
0
سلام.خسته نباشین .ببخشید من تقریبا یک سال و 3 ماهه که عادات ماهانه ام شروع شده (16 سالمه).سال پیش بین دوران قاعدگی ام 4 ماه فاصله افتاد ولی بعد هر 1 ماه شدم تقریبا .اما از دومین بار بعد از اون 4 ماه مرتب خونریزی بسیار کم است و روز هایی بود که فقط 2 روز بود .بعضی وقت ها خوب بود . ولی الان 2-3 ماه هست که خونریزی بسیار کم است.
Fam
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
0
0
سلام خستیه نباشید من بعد از پریودی رابطه داشتم قرص اووسیز خوردم فردای رابطه الان ده روز زودتر ازموعد پریودی با مقدار کم دوروز ازم خون رفت ولکه های قهوا ای وتیر مشاهده کردم ایا امکان حاملگی وجود دارد
مدیر پایگاه مرجان محبوب کارشناس مامایی:

حتمالا خیر،ولی برای اطمینان تست بارداری بدهید
صبا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
0
0
با سلام من ۱۹سالمه و متاهل هستم مرداد ماه عادت ماهانه نشدم با درد تخمدان راست ب دکتر مراجعه کردم بعد سونو گرافی از رحم و لگن مشخص شد کیست در تخمدان راست دارم ازمایشات هورمونی خون انجام دادم و دکتر گفت ازمایش مشکلی نداره شهریور سر وقت قبل پریود شدم روز پنجم عادت ماهانه سونوی رحم دادم دکترم گفت ک خون پریود قبلت از رحم خارج نشده بوده الان ک پریود شدی رفع شده و هیچ مشکلی نداری بعد از قطع پریود در روزهای تخمک گذاری اق۶ادام ب بارداری کردم یسری علائم داشتم اما از ی روز مونده ب موعد پریودم لک بینی دارم امروز روز ۳ عادت هستم اما خونریزی خیلی خیلی کمی دارم ب رنگ قهوه ای تیره از بی بی چک استفاده کردم منفی لطفا راهنماییم کنید مشکلی هست؟
مدیر پایگاه مرجان محبوب کارشناس باسابقه مامایی:

سلام،جهت بررسی ابهامات یک هفته دیگر سونوگرافی انجام دهید
فرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
0
با سلام من ۲۶ سالمه مجردم ۱ ماه پیش متوجه شدم تنبلی تخمدان دارم دکتر قرص سیپروترون کامپاند داد هرماه ۹ ام پرید میشدم ولی این بار بعد مصرف دارو ها ۱۱ و هر روز فقط یک قطره به رنگ قهوه ای یا لخته شده کوچیک
مدیر پایگاه حوری علیجانی کارشناس ارشد مشاوره در مامایی


عزیزم سونوگرافی بررسی رحم و ضمایم انجام بدین لطفا
سمیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
0
0
سلام حدود17سالمه پانزده سالگی ازدواج کردم نزدیک به یکسال از مکمل های چاقی استفاده کردم ویک دختر دارم خیلی پریدیم،کم میاد در حد دوروز چرا اینجوره ???????
آیلین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
0
0
سلام خانمی 30 ساله هستم بنده چندماهی هست دوره پریودم سه رو ست دوروز خونریزی خیلی کم وروز سوم فقط درحد چند قطره لازم ب ذکره بنده چون چهاربار بخاطر کیست عمل جراحی شدم زیاد سونوگرافی انجام می‌دهم کیست نیست.. میشه توضیح بدید مشکل ازکجاست
مدیر پایگاه

دکتر فرشته دانشمند متخصص زنان ،زایمان و درمان ناباروری:


سلام بابستی ازمایشات هورمونی انجام دهید و‌با توجه به آن درمان دریافت کنید
آیلین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
0
0
سلام خانمی 30 ساله هستم بنده چندماهی هست دوره پریودم سه رو ست دوروز خونریزی خیلی کم وروز سوم فقط درحد چند قطره لازم ب ذکره بنده چون چهاربار بخاطر کیست عمل جراحی شدم زیاد سونوگرافی انجام می‌دهم کیست نیست.. میشه توضیح بدید مشکل ازکجاست
مدیر پایگاه
باسلام
شاید مشکل هورمونی باشد که بهتراست به متخصص زنان مراجعه کنید تا چکاب شوید
سمانه اميري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
0
0
سلام.من١٦مهر رابطه دهاني داشتم با شوهرم و فقط مشكوكيم دستش كه واژنمو لمس كرد الوده به پيشاب و مني بود يا نه و من بلافاصله قرص تنسي ١.٥ميلي گرم خوردم و دكتراموكسي سيلين داده بود و هر هشت ساعت ميخوردم.حالا دو هفته بعد از رابطه كه تقريبا تا پريودم يه هفته مونده بود اول لكه بيني داشتم و بعدش خون خيليييي كم با اينكه قبلا پريودام روزاش و شدت خون بيشتر بود.من يبار٥روز بعد رابطه و يبار١٤روز بعد ازمايش خون دادم و هردوبار بتاي من ٢بود.ديگ ١٠٠٪؜بارداري منتفيه عزيزم؟
مدیر پایگاه

دکتر فرشته دانشمند متخصص زنان ،زایمان و درمان ناباروری:


سلام‌اگر۱۴ روز بعد منفی بوده بعید است باردار باشید
مونا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
0
سلام من ۱۷ مهر رابزه داشتم با کاندوم بلافاصله بعد رابطه قرص اورژانسی ۱/۵خوردم و ۱۲ ساعت بعدم هم ۱/۵باز خوردم بعد ۸ روز ازمایش خون دادم منفی شد بی بی چک منفی شد من ۲۸ مهر عادت شدم تا ۳ روز اول اوکی بود بعد روز چهارم فهوه ای لک شد و بعد ۲ روز قطع شد من عادت هر دوره ام ۸ روزه دکتر رفتم بهم قرص داده از روز سوم عادت مصرف کنم دارم مرتب میخورم ایا احتمال بارداری هست تو رو خدا جواب بدید دلرم سکته میکنم
مدیر پایگاه دوست عزیز وقتی قرص اورژانسی مصرف میکنید این عوارض طبیعی است شما باردار نیستید ولی در ماه اول و دوم مصرف قرص ضدبارداری احتاط کنید تا بدنتان به این قرص عادت کند 
شکوفه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
با سلام.فاصله بین دو سیکل من ۲۵ روز شده ولی شش روز هست در حد لکه بینیه . البته پریودی من ، چند ساله این شکلی شده چند روز اول لکه و بعد بهتر میشه. متخصص هم قبلاً با سونو بررسی کردن مشکل نداشتم. نظر شما چیه باز هم پیگیری کنم چون بنظرم طبیعی نیست.
مدیر پایگاه  دلیل ا ین مساله با توجه به سن و شرایط بدن و سوالاتی که متخصص از شما میپرسد و   معایناتی که انجام می شود
مشخص خواهد شد 
عوامل زیادی از عفونت گرفته تا تنبلی تخمدان و اختلال هورمونی و اضافه وزن  و استرس می تواند باعث به وجود آمدن این مشکل بشود توصیه کارشناسان ما به شما مراجعه مجدد به یک متخصص مجرب و بررسی لازم است تا در صورت نیاز به دارو تحت درمان قرار بگیرید 
لیلا قاسمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
0
0
سلام من ۱۸ سالمه و یک ساله ازدواج کردم استرس و طنش داشتم و سه ماه یکدفعه ۶ کیلو اضافه کردم از اون به بعدش پریودیم هم رنگش صورتی شده هم از روز سوم قطع میشه درد شدیدی هم دارم دوران قاعدگیم ۷ روزه اس امکان داره که علتش حاملگی یا سقط باشه؟واژنم هم خیلی بو میده این نشونه عفونته؟؟؟؟
تو رو خدا بگید چیکار کنم شهری که سکونت میکینم اشنا و فامیل ندارم نمیدونم چیکار کنم راهنماییم کنید خواهش میکنم
مدیر پایگاه
مرجان محبوب کارشناس باسابقه مامایی:

سلام،باتوجه به شرح حال شما،استرس یک عامل بسیار تاثیرگذاربرروی سیکل قاعدگیست،ازطرف دیگرباتوجه به شروع رابطه جنسی احتمالا دچارعفونت واژینال شده اید،ازطرف دیگه خود عفونت نیزباعث تغییر درسیکل قاعدگی میشود،پس دوعامل استرس وعفونت زمینه ساز مشکل شما شده است
اگردرروستا زندگی می کنید بابهورز خانه بهداشت صحبت کنید تاشماروبه مامای پزشک خانواده ارجاع دهد،اگر درشهر زندگی میکنید به نزدیکترین مرکزبهداشتی ودرمانی محل زندگی خودمراجعه کنید تا توسط ماما معاینه وویزیت شوید
آرزو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
0
0
سلام من همیشه دوره پریودیم ۲۸روزه بود و میزان خونریزیم خیلی زیاده این ماه که اقدام به بارداری کردم ۵روز تاخیر در پریود داشتم و وقتی پریود شدم فقط ۳روز خونریزی داشتم درحالی که ردزهای پریودی من۱۰روزه هست و خونریزی زیادی دارم دلیلش چی میتونه باشه البته اینم بگم دوبار بی بی چک استفاده کردم منفی بود
مدیر پایگاه
مرجان محبوب کارشناس باسابقه مامایی:

سلام.شما درخصوص روزهای قاعدگی ده روزه وخونریزی شدید حتما باپزشک زنان مشورت کنید چون درطولانی مدت باعث کم خونی میشود،درخصوص مشکل مطرح شده باتوجه به منفی بودن تست بارداری مشکل خاصی نیست
مهسا
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
0
0
سلام من دختری25 ساله هستم پریودیم دو ماهه نامنظمه طوری که 10روز زودتر پریود میشم وپریودیمم خیلی کمه حتی نوار هم استفاده نمیکنم ولی تو این دوماه وزنم بالا رفته بنظرتون دلیل کم کم شون خون مریوریم چی میتونه باشه؟
مدیر پایگاه
مرجان محبوب کارشناس باسابقه مامایی:
 
سلام.بایدازنظرکم خونی وتیروئید بررسی شویدضمن اینکه اضافه وزن هم در بهم خوردن قاعدگی تاثیر دارد ولی باید
به پزشک زنان مراجعه کنیدتا بررسی کامل انجام شود
ترمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
0
سلام وقت بخیر
من ۳۰سالمه دختر هستم ،سیکلم تو پنج ماه اخیر ۳۳روزه بوده و کلا سیکلم منظمه
من ۶مهر یه رابطه مقعدی داشتم که احتمال میدم منی با واژن تماس داشته ، ۳ساعت بعد از رابطه پریودیم شروع شد چون زمانم بوده
من باید ۸آبان پریود میشدم و نشدم ده روز بعد از اون بیبی چک استفاده کردم و منفی بود دو بار ،
ترشحاتم تو این مدت آبکی و بوی بدی داشتن رفته رفته ترشحاتم زرد رنگ شدن و کمی از بوی اونا کم شد ولی باز هم بوش بد بود ،تااینکه ترشحاتم یه رنگ صورتی مات گرفت و بوی اونم هر روز کمتر شد ۲۰صبح چهارشنبه ترشحاتم با رگه های خون بود ولی کم رنگ و بویی شبیه بوی پریودی ،به مرور پر رنگ تر شد جمعه ترشحم مثل خوناب بود ،شنبه صبح بیبی زدم و باز منفی شد از عصر شنبه ترشحاتم خون هست درواقع ولی مثل پریودی های قبلیم نیست که زیاد باشه امروز هم بعد از ادرار تو کاسه توالت ازم قطره های خون ریخت نوار زدم که رد انداخته رو نوار ،
سوالم اینه ایا من احتمال پریودی داشتم روز پریودم ؟
ایا ممکنه تخمکی بارور شه تو زمان پریودیم با توجه به عمر اسپرم و مدت خون ریزی من که ۷روزست ،
ایا این خونریزی از لانه گزینیه؟
از رابطه من ۵۰ روز میگذره واز زمان پریدیم که نشدم حدود ۱۷روز میگذره ممکنه لانه گزینی باشه ؟
ترو خدا راهنمایییبم کنید من دارم میمیرم از استرس هیچ وقت انقدر بی گدار به اب نمیزدیم ،
اگه لانه گزینیه چطور بفهمم و کی برم برا تست مجدد
مدیر پایگاه
مرجان محبوب کارشناس باسابقه مامایی:
 
سلام،باتوجه به شرح حال امکان بارداری تقریبا. منتفی هست،ولی باتوجه به توضیحات ،شما احتمالابه عفونت زنان مبتلا شدید که این اختلال قاعدگی نیز تحت تاثیر همین عفونت میباشد .حتما جهت درمان عفونت به متخصص زنان مراجعه کنید
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
0
با سلام خسته نباشید ...
ببخشید من تخمدان پلی کیستیک هستم و ۳۲ سال دارم دو بارداری هج داشتم .از مجردی پریدی نامنطم داشتم
از اسفند پارسال به متخصص زنان مراجعه کردم و بهم قرص روکین داد تا هفت ماه استفاده کردم وزنم هم گفت باید بیاری پایین و الان از ۹۵ به ۸۵ رسیدم ... بعد از اون هفت ماه قرص رو عوص کرد واسم و الان دوماه مدروکسی پروژسترون استفاده کردم ..دو تا قرص آخر این دوره رو چهارشنبه خوردم و دیروز ظهر که پنجشنبه بود پریود شدم ولی از دیرو وفقط لک کوچیک داشتم امروز هم که ی لک خیلی کوچیک ... تو این چند وقت هم اینجور نبودم...مشکل از چیه
مدیر پایگاه
مرجان محبوب کارشناس با سابقه مامایی:
 
سلام.مشکل خاصی نیست،نگران نباشید
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
0
با سلام خسته نباشید ...
ببخشید من تخمدان پلی کیستیک هستم و ۳۲ سال دارم دو بارداری هج داشتم .از مجردی پریدی نامنطم داشتم
از اسفند پارسال به متخصص زنان مراجعه کردم و بهم قرص روکین داد تا هفت ماه استفاده کردم وزنم هم گفت باید بیاری پایین و الان از ۹۵ به ۸۵ رسیدم ... بعد از اون هفت ماه قرص رو عوص کرد واسم و الان دوماه مدروکسی پروژسترون استفاده کردم ..دو تا قرص آخر این دوره رو چهارشنبه خوردم و دیروز ظهر که پنجشنبه بود پریود شدم ولی از دیرو وفقط لک کوچیک داشتم امروز هم که ی لک خیلی کوچیک ... تو این چند وقت هم اینجور نبودم...مشکل از چیه
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
0
0
با سلام من ۱۸ روز هست که ازپریودم میگزره .الان لک قهوه ای دارم .البته اینم بگم همیشه قاعدگی نامنظم دارم .کیست امانم داشتم به خاطر کرونا نرفتم دکتر لطفا راهنمایی کنید .استرس دارم
مدیر پایگاه
سلام.مجردیا متاهل?
مهسااا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
0
۲۵سالمه مجردم سابقه کیست دارم ولی با وجود کیست تخمدان همیشه پریودیام منظم بود ولی ایندفعه پریودیم خیلی کمه در حد لکه بینی هست
چون ۲روز عقب افتاده بود زعفرون و عرق رازیونه خوردم
مدیر پایگاه
دکتر فرشته دانشمند متخصص زنان ،زایمان و درمان ناباروری
 
سلام اگر تکرار شد ازمایشات هورمونی انجام دهید
محیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
0
سلام من دختر ۲۱ساله هستم مجردم..نامزد دارم دخول نداشتم..دو سالی هست ک پریود من رفته رفته تعداد روز و حجم خونریزیش کم شده به طوری ک الان بع روزی یه بار رسیده..همینشم کمه غلیظه تیرس..به حالت خوابیده اصلا خونریزی ندارم و تو دسشویی با فشار ادرار خون ازم خارج میشه ..غلظت خون دارم اما نه اونقد ک به این حال برسم..کمی تنبلی تخمدان دارم اما دکتر گفتن کمه..هر روزم شدع گریه و زاری...از نظر شما بخاطر خون غلیظو کثیفمه؟؟؟؟...یا تنگی مجرای رحم گرفتم؟؟؟
مدیر پایگاه
دکتر فرشته دانشمند متخصص زنان ،زایمان و درمان ناباروری
 
سلام برای کم شدن حجم خونریزی تون علاوه بر تنبلی تخمدان باید ازمایش هورمونی بدهید تا بررسی شود مشکل غددی یا هورمونی نداشته باشید
صنم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
سلام .. خانمی سی و سه ساله هستم .. دختر کوچیکم ماه پیش دوساله شد مدت دو هفته هست از شیر گرفتمش ... ۱سال و هشت ماه بعد زایمان عادت نمیشدم .. بعد معمولی باز شدم به مدت ۲ ما از ماه سوم خیلی کم خون شد پریودی و همزمان با کم خونی قائدگیم لک بینی بین چرخه ی قائدگی هم دارم.. بعد از دومین دوره که این نامنظمی و حس کردم به متخصص زنان زایمان رفتم آمپول و قرص پرژسترون داد که خوردم ماه پیش بین دوره لک ندیدم این ماه یعنی ۳ آذر پریود شدم بازم کم خون .. و الان که در زمان تخمک گذاریم هست از سه روز قبل احساس خستگی و سری کردم و سردرد شدید که چهار ساعت سردردم طول میکشید امروز هم همونجوری بودم که یک باره لک دیدم به هم راه درد کمر و گرفتگی یر شکم .. ممکنه خطر ناک باشه؟
مدیر پایگاه
دکتر فرشته دانشمند متخصص زنان ،زایمان و درمان ناباروری
 
سلام می تواند از علایم ازاد شدن تخمک باشد ولی بهتر است سونوگرافی واژینال از رحم و تخمدانها انجام دهید
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
0
0
سلام وقتتون بخیر من قاعدگی های منظمی‌ دارم و همیشه وقتی ازم کم خون میره مثل روز اول که اولشه و روز چهارم اخراشه درد دارم
الان این ماه من منظم پریود شدم ولی الان اصلا درد ندارم بعد گذشت دو سه روز و جالبیش اینجاس خونریزی خیلی کمی هم دارم نزدیکی مشکوکیم داشتم
به نظرتو‌ن جای‌ نگرانی‌هست‌برای حاملگی؟
مدیر پایگاه
دکتر فرشته دانشمند متخصص زنان ،زایمان و درمان ناباروری
 
سلام بله امکان حاملگی هست تست حاملگی انجام دهید
حلما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
0
0
عرض سلام و خداقوت
من یک‌سال هست تاریخ دوره هام کمی نامنظم شده و بعضی وقتها هم مقدارش خیلی کمتر میشه نمی‌دونم چرا...
اما این ماه دو هفته زودتر پریود شدم و خونش بسیار بسیار کم هست
مدیر پایگاه حتما سونوگرافی و آزمایش هورمونی انجام دهید احتمالا نیاز به مصرف داروهای هورمونی دارید
راحله گراوندی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
0
0
سلام من۲۶ سالمه یکم پریودیم خوب شد اقدام به بارداری کردیم ۱۵ لکه بینی صورتی رنگ و ابکی داشتم بعدش خونریزی کردم اما شکل پریود نبود همش لخنه لخته تو ادرار بود الان ده روزه همش خون میاد نه اما سنگین نیست ساعتی هست پنج قطره ساعتی هست هی نمیاد الان ک قرص ترانس امین خریدم واسه قطعش بازم حالت لکه بینی دارم خون قرمز شفاف تو ادرارمم لخته دارم که احساس پایین اومدن نمیکنه بنظرتون چی میتونه باشه ؟
مدیر پایگاه

دوست عزیز با توجه به شرح حالی که شما ذکر کردید نیاز هست قبل از اقدام به بارداری به متخصص مراجعه و سونو گرافی و آزمایشات هورمونی انجام دهید تا در صورت نیاز داروهای هورمونی مصرف کنید تا قاعدگی به روال عادی برگردد و سپس اقدام به بارداری کنید توصیه به مصرف خود سرانه قرص و درمان هم نمی شود در صورتی که مشکوک به بارداری هستید حتما بایدآزمایش خون انجام دهید و در صورت مثبت بودن علت  این لکه بینی ها و خونریزی ها  بررسی شود شما نیاز به مراجعه به متخصص و بررسی دارید

فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
0
0
سلام من 20سالم و مجرد
این ماه پریود شدم ولی فقط چند قطره خون تیره و بد بو به نظرتون چیکار کنم ؟؟
مدیر پایگاه
دوست عزیز این مساله در خانمهای مجرد که رابطه جنسی ندارند  می تواند به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد از کاهش وزن شدید تا اضافه وزن زیاد و استرس،ورزش بیش از حد تغییر تغذیه مسائل روحی و روانی  و عفونت و اختلال هورمونی  و بطور کل :
 
داشتن یک دوره قاعدگی سبک تر ، عادی است و نیازی به نگرانی ندارد ولی تغییرات را نادیده نگیرید و چندین ماه حواستان به پیگیری این تغییرات باشد و اگر به حالت عادی برنگشتند بهتر است که با متخصص زنان مشورت نمایید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
0
من دوماهه ک پریود میشم ولی در حد چن قطره خون در روزه مجردم و باکره
خاک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
0
0
سلام من چند ماهی است که خیلی کم پریود میشم وقتی هم که قرص پیشگیری مصرف میکنم فقط چند لکه آبکی با نقطه های قهوه ای میبینم سونو گرافی هم رفتم چیزی نشون نداد البته یکم مشکل و استرس داشتم .وقتی هم پریود نمیشم سینه هام خیلی درد میکنن.لطفا راهنماییم کنید.
مدیر پایگاه
مرجان محبوب کارشناس باسایقه مامایی:
 
سلام.سن خودتون روذکرنکردید.همچنین مجردیا متاهل???
ناشناس
|
Finland
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
0
0
با سلام و خسته نباشید
سوالی داشتم ازتون ممنون میشم هرچه زودتر پاسخ بدید
ماه گذشته دو روز از موعد پریودم دیرتر پریود شدم و این ماه سر وقت پریودم شروع شد منتها نمیشه اسمشو گذاشت پریود روز سوم پریودم ولی یک پد بیشتر استفاده نشده
منتها دل درد و کمر درد دارم و سینه هام خیلی درد میکنه

در ضمن چندماهه برای بارداری اقدام کردیم
احتمالش هست باردار باشم؟
چند بار از تست استفاده کردم ولی میترسم بازم استفاده کنم منفی باشه
ممنون میشم نظرتون رو بگید
مدیر پایگاه تست خون بارداری انجام دهید اگر لکه بینی داشتید ممکنه بارداری خارج از رحم اتفاق افتاده باشد
ناشناس منم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
0
0
من ۳۹ سالم هست نامزد دارم ولی رابطه داشتم الان چند ماه هست خونریزی کم شده ، در حد سه روز اونم خیلی کم ، آزمایش و سونو هم رفتم مشکلی نبوده این ماه که از صبح علایم پریودم داشتم در حد یکی دو قطره اومده و روز اولم هم هست، علت چی میتونه باشه ؟
مدیر پایگاه
خانم حوری علیجانی کارشناس ارشد در مشاوره مامایی
alijani.midwife:آدرس اینستاگرام
 
استرس ، نگرانی از بارداری و ...
ی روش جلوگیری داشته باشین
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
0
0
سلام وقتتون بخیر دختری ۱۸ ساله و مجردم حدودا ۴ساله که پریود میشم سالهای اولیه اصلا دوره منظمی نداشتم هر سری هم که به دکتر مراجعه کردم گفتن که بعد از گذشت یکی دوسال تنظیم میشه اما مشکل اینجاست که با گذشت این همه مدت هنوز تایم مشخصی برای پریودی ندارم و همیشه یه عالمه درد و کمترین خونریزی رو تجربه میکنم به این صورت که در حد یکی دو روز به مقدار کم خونریزی و تا پنج روز هر از گاهی لکه بینی دارم،سابقه تیروئید و کیست هم داشتم که درمان شدم ایا امکان داره این اختلالات به دلیل کیست یا تیروئید باشه یا اینکه طبیعی است؟
مدیر پایگاه
بله باید از لحاظ هورمونی و کیست چک شوید
ممکن است نیاز به مصرف داروهای هورمونی برای چند دوره داشته باشید
آیلار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
0
0
خانمی ۴۵ ساله هستم پریودم ۷ روز بوده ایندفعه فقط روز اول دوم پریود بودم و دیگر قطع شد الان یه طرف سرم دردمیکنه در اثر همین مشکله؟
مدیر پایگاه
باسلام
با توجه به اینکه با ریسک یائسگی هم روبرو هستید حتما برای چکاب به متخصص زنان مراجعه نمایید.البته شاید کیست یا مشکل مشابه دیگری هم تشخیص داده شود.ولی بدون معاینه نمی توان به شما نظرداد
ناشناس
|
United States
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
0
0
سلام من ۱۸سالمه وبانامزدم یه رابطه سطحی‌ داشتم درحدبرخوردباپیشاب من نمیدونستم پیشاب هم باعث بارداری میشه وخیلی نگران شدم یک روزاززمان پریودی گذشت الان پریودشدم ولی قبلادردشکمم زیادبودالان خیلی کمه وخونریزیمم نسبت به ماه های دیه یه کمی کمترشده آیا احتمال بارداری هست
مدیر پایگاه
مرجان محبوب کارشناس باسایقه مامایی:
 
سلام.تقریبا احتمالش کمه،برای اطمینان خاطرتست بارداری بدید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
0
0
سلام.خانمی ۳۲ ساله هستم تاالان پریودیم منظم بوده ولی این ماه پریودشدم اماخونریزی ندارم.بچه ندارم
مدیر پایگاه
مرجان محبوب -کارشناس با سابقه مامایی-:
 
 
سلام.متوج نشدم چطور پریود شدید ولی خونریزی ندارید؟
منظورتون کاهش حجم خونریزی هست؟
اگر نسبت به دفعات قبل تغییر داشته اول از همه تست بارداری بدهید
 

 
:آدرس پیج اینستا گرام مرجان محبوب کارشناس باسابقه ماماییmidwifery_mahboob

  آ

مهسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
0
0
سلام ۱۱/۹ پریود شدم دقیقا ۶پریودی بودم که رابطه داشتم با کاندوم باید ۱۲/۹پریود میشدم بخاطر مسافرت به مدت ۳ روز هرشب قرص زد بارداری خوردم و باز رابطه داشتم و منی داخل نشد.دقیقا ۱۴ روز از تاخیر پریودی گذشته بود سنو واژینال دادم گفتن که کیست تخمدان دارم ازمایش بتا هم دادم منفی بود و تست بارداری زیاد دادم منفی بود برام امپول نوشت زدم بعد ۱هفته پریود شدم روز اول و دوم خون زیاد اومد روز سوم کمتر با قبلا که مقایسه میکنم این این دفعه شدت خون ریزی کمتری داشتم ممکنه من باردار باشم چون حس میکنم یه وقتایی کل شکمم یه تکون هایی میخوره و شکمم ورم کرده. و تو این مدت که پریود نمیشدم استرس زیادی داشتم
مدیر پایگاه
باسلام
با این شرایط خیلی بعید است بارداری رخ داده باشد.با این حال برای بررسی وضعیت کیست ،حتما به متخصص زنان مراجعه کنید.
تینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
0
0
سلام من وقتی پریود میشم خیلی درد دارم زیر شکم خیلی درد میکنه
nazi
|
Japan
|
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
0
0
سلام من دختری24 ساله هستم من از پاییز 99 پریودم نامنظم شد یعنی چندروز زودتر پریود میشدم بعدبیشترشد مثلا15روز دوباره درست میشدو به همین منوال ادامه داره البته سنوهم رفتم که دکترم گفت کیستی داشتی که پاره شده ولی سوال من اینه که چرا دوباره اخری که پریودشدم روزاول خون پریودم ابکیه و 4روز بیشتر طول نمیکشه موقع پریودمم زیرشکمم خیلی دردمیگیره حتی تو روزای معمولی هم یکم بهم فشارمیاره چیکارکنم خیلیم میترسم
مدیر پایگاه
مرجان محبوب کارشناس با سابقه مامایی:
 
سلام.باید بررسی مجدد بشید.تحت نظر باشید
 
آدرس پیج اینستا گرام مرجان محبوبmidwifery_mahboob

ریحانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
0
0
سلام.۳۲ سالمه و عقد هستم من این ماه باید ۱۳ اردیبهشت پریود میشدم.اما هفتم شدم.ولی علایمم مث همیشه نیست دردا خیلی کمتر و خونریزی خیلی کمتر شده.همیشه منظم بوده دلیلش چی میتونه باشه.؟
و دوهفته است روی التم قرمز و برامده شده نمیدونم چرا.
مدیر پایگاه
مرجان محبوب کارشناس با سابقه مامایی:
 
سلام.ابتدا باید تست بارداری بدید،درخصوص ضایعه باید حتما معاینه بشید تاتشخیص داده بشه
 
آدرس پیج اینستا گرام مرجان محبوبmidwifery_mahboob

ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
0
0
سلام من ۳۲ سالمه ازدواج کردم ولی رابطه جنسی تا الان نداشتم.این ماه ۱۳ ام باید پریود شم.ولی از سوم چهارم تیرماه من خونریزی داشتم تا دیروز.دلیل خونریزی قبل از پریود چی میتونه باشه?
دو ماه قبل هم قبل از پریود خونریزی داشتم ولی هفتم ماه شروع شد و بعد از دوسه روز قطع شد.
ممنونم
مدیر پایگاه آزمایشات هورمونی و سونو گرافی انجام دهید
حدیثه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
0
0
سلام خسته نباشید..
من دوره هام ۲۸ روزه س و دوره های پریودم ۶.۷روزه و تا۴ روز خونریزی دارم و بعدش کم میشه
روز ۲۲قاعدگیم رابطه داشتم
منی همسرم ریخته روی واژنم
بعد ۷مهر پریود شدم
خونریزیم تا۹مهر بود
۱۰ مهر خونریزیم خیلی کم شد لک دیدم فقط
۱۱مهر ساعتای ۲شب دوباره لک دیدم باز فردا هیچی
حتی لک هم ندیدم تا ۱۳مهر
دلیلش چیه؟؟
ایا امکان بارداری هست؟؟
مدیر پایگاه بارداری در زمان تخمک گذاری اتفاق میفتد با توجه به اینکه از سیکل تخمکگذاری چند روز گذشته بوده احتمال بارداری بسیار ضعیف است اگر شک دارید برای اطمینان یک تست بدهید
آیلار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
0
0
سلام
ببخشید من۱۹سالمه دخترم تقریبا ۳ماه میشد پریود نمیشدم الان ۱۳روز خون‌ریزی خیلی خیلی کم دارم اصلا پاک نمیشم مثل قبلنا که درد و خونریزی داشتم نیست فقط روزی چن تا قطره خونریزی دارم لخته و بعضی وقتا قهوه‌ای رنگ بعضی وقتا هم قرمز کم رنگ هس
میشه بگید مشکل چیه ممنون میشم
مدیر پایگاه سلام
آیا قبلا هم سابقه این موضوع را داشته اید؟
آیا طی روزهای گذشته رابطه زناشویی محافظت نشده نداشته اید؟
آیا داروی خاصی مصرف کرده و یامی کنید؟
بیتا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
0
0
سلام وقت بخیر
من 35 سالمە مجردم سیکل های پریودیم همیشە منظم بودە دوره پریودی 7 روزە 4 روز اول خونریزی ولی بعدش کم میشە ولی دو ماهە خونریزیم خیلی کم شدە در حد لکە بینی 3-4 روزە و فقط موقع دفع ادرار خونریزی کمی دارم تکرر ادرار و احتباس ادرارم دارم
میشە بگید مشکل چیە ممنون
سدنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
0
0
سلام وقت بخیر من 10روز میشه عمل آپاندیس شدم پریود شدم اما پریودیم مثل قبل نیست خون خیلی کمی دارم به نظرت تاثیر عمله ممنون میشم جواب بین
مدیر پایگاه
باسلام
بله می تواند به این علت باشد

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: