کد خبر: ۱۵۱۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۰ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017May 11
در تحقیقی که اخیراً در این زمینه انجام شده، آمده است: «نتایج نشان می‌دهند که زوج‌ها می‌توانند رفتارهای متفاوتی را برای رسیدن زن به اوج لذت جنسی امتحان کنند.»
شفاآنلاین>سلامت جنسی> این که زنان چطور به اوج لذت جنسی می‌رسند، مشخص شده است و محققان راز آن را دریافته‌اند. بوسه‌های عمیق، تحریک عضو تناسلی با دست و البته سکس دهانی به همراه خود عمل جنسی می‌تواند احتمال رسیدن زنان به اوج لذت جنسی را افزایش دهد.


به گزارش شفاآنلاین، در تحقیقی که اخیراً در این زمینه انجام شده، آمده است: «نتایج نشان می‌دهند که زوج‌ها می‌توانند رفتارهای متفاوتی را برای رسیدن زن به اوج لذت جنسی امتحان کنند.»


دیوید فردریک از دانشگاه چپمن، به همراه همکارانش داده‌ها را از یک نظرسنجی آنلاین گردآوری کرده‌اند. این داده‌ها از 52 هزار فرد بزرگسال آمریکایی در بازه سنی 18 تا 65 سال جمع شده است.

 

این تحقیق نشان می‌دهد که زنانی که بیشتر به اوج لذت جنسی( Orgasm)می‌رسند بیشتر از رابطه زناشویی(sex) خود راضی هستند. آن‌ها همچنین بیشتر به همسرشان می‌گویند که در تخت چه می‌خواهند، از کارهای همسرشان قدردانی می‌کنند، صحبت‌هایی در این زمینه دارند و عشق خود را در حین عمل جنسی ابراز می‌کنند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: