کد خبر: ۱۵۱۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017May 07
این بیمارستان با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان در زمینی به مساحت نزدیک به ۴۶ هزار متر مربع و در زیربنای ۷۵۰۰۰ مترمربع طی ۳ سال احداث خواهد شد
شفا آنلاین>سلامت>بزرگترین بیمارستان خیریه کشور با نام بیمارستان تخصصی امید با حضور وزیر بهداشت افتتاح و بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی آیت الله هاشمی رفسنجانی(قابل ارتقاء به ۱۰۰۰ تخت) در ارومیه کلنگ زنی شد.

 به گزارش شفا آنلاین، سید حسن قاضی زاده هاشمی با حضور در سایت جهتلو بیمارستان 600 تختخوابه قابل ارتقا به 1000 تخت آیت الله هاشمی رفسنجانی را در ارومیه کلنگ زنی کرد.

 این بیمارستان(Hospital) با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان در زمینی به مساحت نزدیک به ۴۶ هزار متر مربع و در زیربنای ۷۵۰۰۰ مترمربع طی ۳ سال احداث خواهد شد.

همچنین وزیر بهداشت پروژه احداث بیمارستان 100 تختخوابی روانپزشکی(Psychiatry) و پروژه احداث خوابگاه دانشجویی 400 نفره را با دارا بودن امکاناتی چون قرائت خانه و رستوران دانشجویی کلنگ زنی کرد.

وی سپس برای افتتاح بزرگترین بیمارستان خیریه کشور با نام بیمارستان تخصصی امید در این بیمارستان حضور پیدا کرد.

دکتر  هاشمی در سخنرانی حاشیه افتتاح این پروژه با اشاره به وضعیت سیاست زده و فرهنگ آسیب دیده کشور در شرایط کنونی گفت: کارهای خیریه ای از این قبیل نشان از وجود امید در کشور است.

وزیر بهداشت، با بیان اینکه وزارت بهداشت وظیفه دارد از این نوع فعالیتها حمایت کند، گفت: 15 هزار تخت خصوصی در کشور داریم که حداقل 30 هزار تخت خصوصی در سطح کشور نیاز است و دولت و مجلس باید تسهیلات لازم را در این خصوص ایجاد کنند.

وی با اشاره به اینکه باید در بخش خصوصی حضور جدی تری داشته باشیم، گفت: در آذربایجان غربی کارهای بسیار خوبی انجام شده است. در این استان طی این دوره 500 پروژه شروع شده است که تعدادی از آن ها به ثمر رسیده و تعدادی در حال تکمیل شدن است.

بازدید از پروژه اورژانس(Emergency) و توسعه بیمارستان امام خمینی(ره) ارومیه ، کلنگ زنی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی زنان ارومیه، افتتاح مجهزترین مجتمع خدمات سلامت باروری مادر و افتتاح طرح توسعه بیمارستان شهید دکتر قلی پور بوکان با افزایش ۱۳۸ تخت از دیگر برنامه های وزیر در این سفر یک روزه بود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: