کد خبر: ۱۵۰۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۰ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017May 01
وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در هفتمین سفر خود به استان کرمان ،امروز دوشنبه بیمارستان 235 تختخوابی امام رضا (ع) در سیرجان و 2 طرح بیمارستانی در شهرستان بافت را افتتاح کرد.
شفا آنلاین>سلامت>بیمارستان 35 تختخوابی شهرستان کوهبنان عصر امروز (دوشنبه) با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.

به گزارش شفا آنلاین، معاون وزیر راه و برخی از مسئولان کوهبنان در آیین افتتاح بیمارستان 35 تختخوابی این شهرستان حضور داشتند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی(Medical Sciences) کرمان در آیین بهره برداری از بیمارستان 35 تختخوابی شهرستان کوهبنان افزود: این بیمارستان با سه هزار و 100 متر مربع زیربنا در 2 طبقه احداث شده است.

محمد ثمره، هزینه احداث بیمارستان شهرستان کوهبنان را 100 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت : به منظور خرید تجهیزات پزشکی مورد نیاز این بیمارستان 25 میلیارد ریال هزینه شده است.

سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در هفتمین سفر خود به استان کرمان ،امروز دوشنبه بیمارستان 235 تختخوابی امام رضا (ع) در سیرجان و 2 طرح بیمارستانی در شهرستان بافت را افتتاح کرد.

بازدید از بیمارستان(Hospital) در حال ساخت جایگزین سینا زرند و افتتاح بیمارستان 35 تختخوابی کوهبنان و بیمارستان رابر از جمله برنامه های وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان کرمان بود.
افتتاح کلینیک ویژه، اورژانس و بلوک های زایمانی مرکز آموزشی و درمانی افضلی پور کرمان و افتتاح استخر شنا پردیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان از دیگر برنامه های سفر دکتر هاشمی به استان است.

استان پهناور کرمان با 23 شهرستان تعداد چهار دانشگاه علوم پزشکی در مرکز استان و شهرستان های رفسنجان، بم و جیرفت دارد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: