کد خبر: ۱۴۶۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۰ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - 2017March 23
سیاست نوسازی ناوگان حمل و نقل بیمار در بیمارستان روانپزشکی رازی از سوی ریاست دانشگاه و معاونت توسعه اتخاذ شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
شفا آنلاین>سلامت>بهره‌برداری از آمبولانس‌های جدید مرکز آموزشی درمانی روانپزشکی رازی از آخرین اخبار بیمارستان رازی در سال ۹۵ بود.

به گزارش شفا آنلاین،افشین حاجی حسنی سرپرست امور عمومی بیمارستان رازی گفت: سیاست نوسازی ناوگان حمل و نقل بیمار در بیمارستان روانپزشکی رازی از سوی ریاست دانشگاه و معاونت توسعه اتخاذ شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی اظهار داشت: مرکز آموزشی درمانی رازی زیر نظر دانشگاه علوم بهزیستی است و این مرکز به عنوان بزرگترین مرکز درمانی آموزشی در خاورمیانه به ارائه خدمات به بیماران کشور می‌پردازد.

سرپرست امور عمومی بیمارستان(Hospital) رازی افزود: با توجه به فرسودگی آمبولانس‌های مرکز از اوایل سال ۹۵ نوسازی ناوگان آمبولانس مرکز در دستور کار دانشگاه قرار گرفت و خوشبختانه توانستیم با اثبات ۶ آمبولانس شاهد بهره‌برداری از ۶ دستگاه آمبولانس با شرایط مطلوب نظیر تجهیزات و امکانات حمل و نقل بیمار و تجهیزات لازم باشیم.

وی گفت: بیمارانی که اعزام می‌شوند دچار مشکلات جسمی هستند و به عنوان مثال برای حل مشکلات گوارشی، قلب و عروق و سایر بیماری‌ها باید با تجهیزات لازم از مرکز روانپزشکی رازی به مراکز هدف انتقال یابند که این موضوع نیازمند شرایط و تجهیزات خاصی بود که خوشبختانه محقق شد.

حاجی حسنی اظهار داشت: در راستای طرح تحول سلامت(Health) خوشبختانه وزارتخانه با خرید ناوگان حمل و نقل بیمار موافقت نمود که چند دستگاه از آمبولانس‌ها نیز از محل خریداری وزارت بهداشت به بیمارستان رازی انتقال پیدا کرد.

وی ورود سه دستگاه نیسان نوسازی شده، یک دستگاه ون بنز، یک دستگاه اطفاء حریق را از دیگر موارد رسیده به بیمارستان رازی عنوان کرد.

سرپرست امور عمومی بیمارستان رازی اظهار داشت:‌ از آنجایی که بیمارستان رازی هزار هکتار است و شاهد جنگل کاری و کاج کاری در آن هستیم اقدامات پیشگیرانه در حوزه آتش سوزی نیز از دیگر رسالت‌های ماست که با ورود یک دستگاه اطفاء حریق می‌توانیم به هدف خود برسیم.

وی درباره پذیرش بیماران روانی به بیمارستان روانپزشکی رازی گفت: پذیرش بیمارستان در حوزه بیماران روانی خوب است و این بیمارستان در صورت امکان تسهیلات لازم را برای پذیرش بیماران روان محقق می‌کند.

حاجی حسنی تصریح کرد: در بیمارستان روانپزشکی رازی ۱۳۷۵ تخت مصوب داریم که هزار تخت فعال است و شاهد ارائه خدمات بهداشت و روان به این تعداد از بیماران هستیم.

وی از ارائه خدمات شبانه روزی روانپزشکی، پیراپزشکی، پرستاری، روانشناسی، کار درمانی، خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی نظیر دندانپزشکی، رادیولوژی و حضور تیم تخصصی توانبخشی در بیمارستان روانپزشکی رازی خبر داد.
برچسب ها: سلامت ، آمبولانس ، دستگاه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: