کد خبر: ۱۴۴۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۰ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - 2017March 01
بررسی وضعیت امکانات و تجهیزات بیمارستان ها و مراکز درمانی استان ایلام و بازدید از طرح های اجرا شده حوزه سلامت از دیگر برنامه های وزیر در این سفر است.
شفا آنلاین>سلامت> وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هدف از سفر به ایلام را بازدید از طرح های درمانی و بهداشتی استان اعلام کرد و گفت: نیازها و مشکلات حوزه درمان و سلامت این استان با حضور مسئولان بررسی می شود.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر حسن قاضی زاده هاشمی عصر چهارشنبه در بدو ورود به استان ایلام در فرودگاه شهدای در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بررسی وضعیت امکانات و تجهیزات بیمارستان ها و مراکز درمانی استان ایلام و بازدید از طرح های اجرا شده حوزه سلامت از دیگر برنامه های ما در این سفر است.

وی افتتاح چند طرح عمرانی و خدماتی در قالب طرح تحول نظام سلامت در استان ایلام را از جمله برنامه های خود در این سفر اعلام کرد و یادآور شد: سعی می کنیم نیازها و مشکلات حوزه بهداشت و درمان این استان را برطرف کنیم.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نخستین برنامه خود با حضور در مزار شهدای گمنام بهشت رضا شهر ایلام با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ و والای شهدا ادای احترام کرد.
در این سفر که 2 روز به طول می انجامد طرح های مختلفی همچون مرکز آم آر آی و مراقبت های ویژه بیمارستان امام (ره)، کلنیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان شهید مصطفی خمینی شهر ایلام افتتاح می شود.
افتتاح مرکز آسیب های روانی و اجتماعی استان در محل پردیس دانشگاه علوم پزشکی بانگنجاب، بازدید از بیمارستان در حال ساخت 374 تختخوابی ایلام، افتتاح مرکز سی تی اسکن در بیمارستان های شهرهای آبدانان و دهلران از دیگر برنامه های سفر 2 روزه وزیر بهداشت به ایلام است.
بهره برداری از مرکز تسهیلات زایمانی شهرستان های ایلام، ایوان، سرابله، مهران، دره شهر و دهلران از جمله دیگر برنامه های وزیر در این سفر است، همچنین قاضی زاده هاشمی در جمع هیات علمی و پزشکان دانشگاه علوم پزشکی سخنرانی خواهد کرد.
دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و محمدرضا مروارید استاندار ایلام و نیز حضور در جمع مدیران دستگاه های اجرایی استان از دیگر برنامه های وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این سفر است.
قاضی زاده هاشمی پیش از این سه بار دیگر 2 بار سال های 93 و 94 همزمان با همایش بزرگ پیاده روی اربعین و یک بار نیز در هنگام سفر رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت در سال 92 به استان ایلام سفر کرده بود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: