کد خبر: ۱۴۲۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - 2017February 16
با راه‌اندازی اپلیکیشن دندان سازها در سه قالب عکس، فیلم و صوت، به مباحث ارتودونسی، پروتز ثابت و متحرک، پارسیل، ایمپلنت، مواد دندانی و تجهیزات پزشکی پرداخته که در گوشی‌های تلفن همراه قابل نصب است
شفا آنلاین>سلامت>یک کارشناس پروتز دندان، با راه‌اندازی اپلیکیشن دندان سازها در سه قالب عکس، فیلم و صوت، به مباحث ارتودونسی، پروتز ثابت و متحرک، پارسیل، ایمپلنت، مواد دندانی و تجهیزات پزشکی پرداخته که در گوشی‌های تلفن همراه قابل نصب است.

به گزارش شفا آنلاین، محمد مهدی حبیبی کارشناس پروتز دندانی، خلأهای ناشی از اطلاعات جامع در حوزه پروتزهای دندانی را عاملی برای تولید اپلیکیشن دندان‌سازها دانست و گفت: با توجه به اینکه در زمینه پروتزهای دندانی فعالیت دارم، احساس کردم در این بخش نشریه الکترونیکی تحت عنوان اپلیکیشن در حوزه دندان به آن صورت ایده پردازی و طراحی نشده است؛ به همین خاطر تصمیم گرفتم در حوزه پروتزهای دندانی اپلیکیشن دندان سازها را راه‌اندازی کنم.

وی به محتویات این اپلیکیشن اشاره کرد و افزود: قابلیت مجازی بودن و نصب این نوع اپلیکیشن در تلفن همراه باعث شده تا افراد علاقه‌مند به این حوزه، بتوانند هر لحظه با آن در ارتباط باشند و تمام سعی ما این است که از بهترین تکنولوژی روز در این اپلیکیشن استفاده شود که در سه قالب عکس، فیلم و صوت ایده‌پردازی شده است.

این کارشناس پروتزهای دندانی ادامه داد: اپلیکیشن دندان‌سازها برای هر دو قشر عموم جامعه و علاقه‌مندان و متخصصین پروتزهای دندان قابل استفاده است که افراد می‌توانند در فضای اینترنت این اپلیکیشن را دانلود کنند.

مدیر مسئول اپلیکیشن دندان‌سازها، به واژه‌نامه این اپلیکیشن اشاره کرد و افزود: در این اپلیکیشن سعی شده است به صورت تخصصی مسائل مربوط به دندان سازی و حرف مربوط به دندانپزشکی به طور رایگان در قالب واژه نامه بیدار که در واقع یک دیکشنری است که در دو زبان فارسی و انگلیسی آورده شده و قسمت فارسی زبان آن، قابلیت صوت را هم دارد که البته دایره لغات به تدریج به آن اضافه می‌شود.

وی اظهار کرد: مباحثی تحت عنوان ابزارها و دستگاه‌ها و مواد مصرفی در دندان سازی، به زودی در این اپلیکیشن توسط متخصصین گنجانده می‌شود که دانشجویان و پزشکان این حوزه تخصصی و حتی وارد کنندگان و تولیدکنندگان می‌توانند از آن استفاده علمی ببرند، همچنین مباحث ارتودونسی، پروتز ثابت و متحرک، پارسیل، ایمپلنت، مواد دندانی و تجهیزات پزشکی از جمله مواردی است که در این اپلیکیشن به آن پرداخته شده است.

حبیبی تصریح کرد: مطالب آموزنده و علمی تخصصی در مورد پروتزهای دندانی و دندان سازی در قالب ماهنامه در این اپلیکیشن گنجانده شده است که افراد می‌توانند به راحتی آن را دانلود کرده و از مطالب آن استفاده بهینه نمایند که بخشی از هزینه‌های کاربران در اختیار یکی از موسسه خیریه قرار می‌گیرد.

این لابراتور ارتودونسی، استفاده از متخصصین و افراد علمی در تهیه و تدوین اخبار این اپلیکیشن را سودمند و مهم تلقی کرد و با بیان این مطلب اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی که ما دنبال می‌کنیم این است که این اپلیکیشن بتواند خلأها و سوالات ذهنی افراد علاقه‌مند به حوزه دندان‌سازی را برطرف کند و به همین منظور از متخصصینی بهره بردیم که از لحاظ علمی از جایگاه قابل قبولی برخوردار هستند.

وی خاطر نشان کرد: به لحاظ پاسخگویی درست به کاربران در این اپلیکیشن سعی شده است از سیستمی استفاده شود که کاربر در هر موقعیت و زمان با شماره همراه خود سؤالات خود را مطرح و به صورت پیامکی جواب را حداکثر تا 24 ساعت دریافت کند و این امنیت برای کاربران وجود دارد که شماره تلفن همراه آنها را فقط شخص مدیر مسئول می‌تواند به طور کامل داشته باشد.

این محقق افزود: دانلود لغت نامه و ماهنامه داخل اپلیکیشن بعد از مرحله دانلود و نصب، دیگر نیازی به استفاده از اینترنت ندارد و این قابلیت وجود دارد که کاربران بتوانند بدون داشتن اینترنت از مطالب استفاده کنند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: