کد خبر: ۱۳۸۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۲۹ دی ۱۳۹۵ - 2017January 18
سفر هایی لذتبخش با خطوط ریلی منحصربفرد در اروپا که مسافران مجذوب چشم اندازهای مسیر می شوند.
شفاآنلاین>اجتماعی>قطار نه تنها وسیله ای راحت، سریع و مطمئن است بلکه این امکان را به مسافر می دهد تا هنگام روز از منظره نقاطی که از آن عبور می کند، لذت کافی ببرد.

به گزارش شفاآنلاین،سفر هایی لذتبخش با خطوط ریلی منحصربفرد در اروپا که مسافران مجذوب چشم اندازهای مسیر می شوند. عبور از میان یخچال ها یا از خطوط ریلی که در ارتفاع بیش از 2 هزار متری در حالیکه مسافر در صندلی کوپه راحتش نشسته و از زیباترین مناظر اروپا لذت می برد.

10 منظره دیدنی و زیبای اروپا هنگام سفر با قطار در این گزارش تصویری ارائه می شود.


1 - گلاسیه اکسپرس - گلاسیه اکسپرس یکی از مسیرهای طولانی ریلی سوئیس است. این خط ریلی با گذر از کوار، دیسنتیس، آندرمات و بریگ شهرهای سن - موریتز و پیست های اسکی مشهورش را به شهر زرمات متصل می کند. این قطار با اینکه نام اکسپرس را یدک می کشد اما یکی از کندروترین ترن های سوئیس است تا مسافران سر فرصت از مناظر فوق العاده مسیر لذت ببرند به ویژه منظره دره کم عرض راین. مسیر ریلی منحصربفرد که از 291 پل و 81 تونل عبور می کند.


2 - خط ریلی چینکوئه تِرِ- روستاهای منطقه چینکوئه تِرِ در شمال غرب چکمه ایتالیا یکی از زیباترین مناطق این کشور بوده که نامش در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. دریای لاجوردی رنگ ، خانه های رنگارنگ در آب و هوا و اقلیمی مدیترانه ای هر بیننده ای را به وجد می آورد.یک خط ریلی که از شهر لا اسپتزیا حرکت می کند به مسافران این امکان را می دهد تا از 5 روستای ریومجیوره، مانارولا، کورنیئیا ، ورناتزا و مونتروسو بازدید کنند.


3 - خط ریلی رائوما - خط ریلی راوما که شهر آندالسنس را به روستای دومباس متصل می کند به مسافر امکان کشف زیبایی تمام و کمال مسیر و طبیعت وحشی نروژ را می دهد. بخش عمده ای از این خط ریلی از حاشیه بزرگترین دیواره صخره ای عمودی اروپا به ارتفاع 1100 متر به نام ترولوگن و پل کیلینگ می گذرد. سفری لذتبخش به طول 114 کیلومتر و به مدت یک ساعت و 40 دقیقه.


4 - خط ریلی دره راین - مسیر ریلی دره راین از برخی از خوش منظره ترین روستا های آلمان می گذرد. این قطار از شهر ماینس حرکت کرده و با عبور از ساحل غربی رودخانه راین به شهر کوبلانس می رسد. این سفر 100 کیلومتری که به موازان رودخانه راین انجام می شود این فرصت را به مسافر می دهد تا منظره انگورستان های وسیع و کاخ های قرون وسطایی را تحسین کند.


5 - رویال اسکاتسمن - رویال اسکاتسمن یکی از لوکس ترین قطارهای اروپا است. مسافران می توانند از باشکوهترین چشم اندازهای اسکاتلند و فلات های مرتفع این سرزمین لذت ببرند. این قطار فقط با 36 مسافر از شهر ادینبورگ حرکت می کند. سفری لذتبخش از مسیری که از میان جنگل های سرو و کاج ، کوهستان ها و دریاچه ها زیبا می گذرد.


6 - خط ریلی گلدن پس - مسافران برای کشف سوئیس و مناظر فوق العاده اش بهتر است سوار قطار گلدن پس شوند. سفری که چشم انداز 360 درجه ای از مرتفع ترین قله های آلپ سوئیس و 8 دریاچه را به مسافران هدیه می دهد. قطارها دارای پنجره های وسیع هستند تا مسافران بتوانند به حد کمال از تماشای چشم اندازها لذت ببرند.


7 - خط ریلی برگن - خط راه آهن برگن ریل وی اسلو و برگن ، دو. شهر بزرگ نروژ را به هم متصل می کند. قطار از هاردانگرویدا ، مرتفع ترین فلات اروپا می گذرد. مسیر 371 کیلومتری این سفر به یاد ماندنی 7 ساعت به طول می انجامد تا مسافران فرصت کافی برای تحسین زیبایی های فیوردها ، سواحل نروژ و طبیعت منحصربفرد این کشور را داشته باشند.


8 - اینلاندسبانان - مسافرانی که سوار قطار خط ریلی اینلاندسبانان مشهور به خط داخلی می شوند باید خود را آماده سفری 1300 کیلومتری کند که مسیر آن از شمال به جنوب سوئد است. قطار از مرداب ها، دریاچه ها، جنگل های سرو و کاج می گذرد. مسافران قطار در فصل زمستان شاهد عبور گله های گوزن در منظره ای بکر خواهند بود.


9 - آرلبرگلاین - خط ریلی آرلبرگلاین با عبور از اماکن نمادین مانند کاخ ویسبرگ ، دره پازنون و پل تریزانا شهرهای اینسبروک و بلودنز اتریش را به هم متصل می کند. سفر از قلب سرزمین تیرول به مسافر امکان لذت بردن از مناظر فوق العاده اتریش را در دکور طبیعی رشته کوه های آلپ می دهد. این مسیر ریلی به طول 135 کیلومتر هم باشکوه است و هم تماشایی.


10 - برنینا اکسپرس - مسافران سوار بر قطار خط برنینا اکسپرس می توانند شاهد چشم اندازهای پانورامیک رشته کوههای آلپ سوئیس و شمال ایتالیا باشد. این خط ریلی در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. برنینا اکسپرس با عبور از 196 پل و 55 تونل شهر شور سوئیس را به شهر تیرانو در مرز ایتالیا با سوئیس متصل می کند.جام جم آنلاین

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: