کد خبر: ۱۳۶۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۱۳ دی ۱۳۹۵ - 2017January 02
ریشه موسسات همچون موسسه نیماد باید به قدری قوی باشد که با تغییر سلایق، مشکلی در روند کار این موسسات ایجاد نشود.
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت ضمن بیان اینکه استحکام ریشه‌های موسسه نیماد در برابر تغییر سلایق الزامی است بر ضرورت افزایش اقبال محققان در حوزه علوم پزشکی و گروه‌های آموزشی نسبت به این نوع موسسات تاکید کرد.

به گزارش شفا آنلاین، حسن قاضی‌زاده هاشمی در نشست اعضای موسسه نیماد با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه موسساتی همچون موسسه نیماد باید تقویت شوند، اظهار کرد: ریشه موسسات همچون موسسه نیماد باید به قدری قوی باشد که با تغییر سلایق، مشکلی در روند کار این موسسات ایجاد نشود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: این مسیر بسیار باارزش است که باید اقبال در نزد محققان در حوزه علوم پزشکی و گروه‌های آموزشی نسبت به این موسسات افزایش یابد که البته این مساله مستلزم جدی گرفتن کار توسط محققان است.

وی ادامه داد: عملکرد موسسه نیماد به افزایش کیفیت برون‌داد دانشگاهی و ارتقاء عزت کشور کمک می‌کند و موجب صیانت بهتر از سلامت مردم می‌شود. از این رو می‌توان گفت که این موسسات منافع ملی بی‌شماری دارند.

هاشمی تاکید کرد: تاسیس مجموعه‌های مختلف زحمت چندانی نمی‌خواهد اما ایجاد ارزش افزوده برای مجموعه نوپا و قرار دادن این مجموعه در مسیر رشد و همچنین در امان ماندن از گزند آسیب‌ها نیاز به برنامه‌ریزی و مراقبت دارد که امیدواریم این مسیر ادامه یابد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: