کد خبر: ۱۳۳۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - 2016December 07
مسئولان بیمارستان انگلیس اظهار داشتند: برای مواجهه با تعداد بیمارانی که در انتظار بستری شدن هستند مجبور هستیم از راهروهای بیمارستان و فضاهای دیگر استفاده کنیم.

شفاآنلاین>جامعه پزشکی>نتایج یک بررسی نشان می‌دهد از هر ۱۰ بیمار در انگلیس که در وضعیت اورژانسی به بیمارستان‌های این کشور منتقل می‌شوند بیش از یک نفر با تاخیر طولانی برای بستری شدن مواجه می‌شوند.

به گزارش شفاآنلاین، بررسی انجام شده از اطلاعات سیستم سلامت ملی انگلیس حاکی از آن است که نزدیک به ۴۷۵ هزار بیمار در سال‌های ۱۶-۲۰۱۵ بیش از چهار ساعت برای بستری شدن انتظار کشیده‌اند که در مقایسه با سال ۱۱-۲۰۱۰ افزایش پنج برابری داشته است.

مسئولان بیمارستان انگلیس نیز اظهار داشتند: برای مواجهه با تعداد بیمارانی که در انتظار بستری شدن هستند مجبور هستیم از راهروهای بیمارستان و فضاهای دیگر استفاده کنیم.

به گفته پزشکان انگلیسی بیمارستان‌های این کشور به شدت با انبوه بیماران مراجعه کننده روبرو هستند و سه چهارم بیمارستان‌ها با کمبود تخت مواجه‌اند.

طبق بررسی انجام شده در فاصله اکتبر ۲۰۱۵ تا سپتامبر ۲۰۱۶، ۴۷۳ هزار و ۴۵۳ بیمار بیش از چهار ساعت را برای بستری شدن منتظر مانده‌اند. در واقع از مجموع چهار میلیون و ۲۰۰ هزار بیمار بستری شده در این دوره ۱۱ درصد این مشکل را داشته‌اند.

به نقل از شبکه خبری بی بی سی، همچنین بیش از ۱۴۰۰ بیمار برای مدت زمان بیش از ۱۲ ساعت منتظر تخت خالی برای بستری شدن بوده‌اند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: