کد خبر: ۱۳۰۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - 2016November 12
موارد ابتلا به بیماری سوزاک که سال گذشته در این کنفدراسیون به ثبت رسیده، افزایش ۲۳ درصدی داشته است.

شفا آنلاین>سلامت>مقامات بهداشتی سوئیس در گزارش جدیدی از افزایش موارد ثبت‌شده ابتلا به بیماری‌های مقاربتی در این کشور خبر دادند.

به گزارش شفا آنلاین، اداره فدرال بهداشت عمومی سوئیس (FOPH) در این گزارش که روز گذشته (جمعه) منتشر شد، اعلام کرد: موارد ابتلا به بیماری سوزاک که سال گذشته در این کنفدراسیون به ثبت رسیده، افزایش ۲۳ درصدی داشته است.

این گزارش همچنین نشان می‌دهد که موارد ثبت ابتلا به سیفلیس و کلامیدیا نیز که دو بیماری مقاربتی دیگر هستند به ترتیب رشد ۷ و ۵ درصدی داشته است.

به گزارش شینهوا، این آژانس اعلام کرده که افزایش آمار ثبت‌شده، نتیجه‌ی معاینات دقیق‌تر و افزایش دفعات معاینات است که توسط پزشکان و کلینیک‌های بهداشتی انجام گرفته و موارد بیشتر ابتلا تشخیص داده‌ شده است.

این گزارش می‌افزاید: معرفی یک تست جدید معاینه که ساده‌تر، سریع‌تر و با هزینه کمتر انجام می‌شود، توانسته نقش مهمی در کمک به پزشکان برای شناسایی موارد بیشتر ابتلا به سوزاک داشته باشد.

شناسایی بهتر و سریع‌تر بیماری‌هایی از این دست که واگیردار هستند در درمان موثر و پیشگیری از موارد بیشتر ابتلا و انتقال بیماری نقش به سزایی دارد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: