کد خبر: ۱۲۹۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - 2016November 04
نعوظ با گردش خون بالا در ناحیه تناسلی اتفاق می‌افتد برای اینکه مردها بتوانند یک نعوظ قدرتمند و بدون مشکل داشته باشند باید یک گردش خون کامل و بی نقص داشته باشند

شفا آنلاین>سلامت جنسی>اختلالاط نعوظ از جمله مشکلاتی است که مردها این روزها با آن به شدت دست به گریبان هستند برای برخی از مردها دلایل اختلالات نعوظ به شیوه زندگی و استرس و فشار های روانی مربوط است اما برای برخی این مشکل به دلایل پنهانی بستگی دارد که شاید خودشان به آن توجه ندارند.

به گزارش شفا آنلاین،برای این  دسته از مردها خیلی سخت است که بدانند چه اتفاقی دارد می‌افتد و چرا در زندگی جنسی خود دچار این مشکل می‌شوند اگر این دسته از مردها دلایل پنهانی اختلالات نعوظ را ندانند درمان آن به شدت برایشان دشوار خواهد بود.

دلایل پنهان اختلالات نعوظ در مردها که باید به آن دقت کنند از قرار زیر است:

کلسترول بالا

نعوظ با گردش خون بالا در ناحیه تناسلی اتفاق می‌افتد برای اینکه مردها بتوانند یک نعوظ قدرتمند و بدون مشکل داشته باشند باید یک گردش خون کامل و بی نقص داشته باشند به هر حال کلسترول بالای خون و اختلالات عروقی حتی در سنین پایین باعث کاهش گردش خون می‌شود و در نتیجه عملکرد جنسی مردها را تحت تاثیر قرار می دهد.

دیابت

خیلی از افراد شاید باور نکنند که دیابت ممکن است در زندگی جنسی آنها تاثیر مستقیم بگذارد و لذت جنسی را از آنها بگیرد. اما واقعیت این است که دیابت هم در زنان و هم در مردان باعث اختلالات شدید جنسی می‌شود. زنان با دیابت در مقایسه با زنان دیگر خیلی سخت به ارگاسم می‌ رسند و مردها با دیابت دچار اختلالات نعوظ می‌شوند.  به طور میانگین ۷۵ درصد مردان دارای قند خون دارای اختلالات نعوظ هستند.

درمان های مرتبط به سرطان پروستات

به طور قطع مردانی که تحت درمان بیماری پروستات و سرطان پروستات هستند در زندگی جنسی خود با مشکلات زیادی روبه رو می شوند از جمله اختلالات نعوظ و کاهش میل جنسی که به طور قطع به تاثیر داروها بستگی دارد.

مصرف تنباکو

مصرف بیش از اندازه تنباکو و قلیان علاوه بر اینکه بیشترین آسیب را به سلامت جسم می‌زند بلکه در زندگی جنسی هم زنان و هم مردان تاثیر مستقیم دارد. سیگار مانع گردش خون کامل در بدن می شود و در نتیجه نعوظ صورت نمی‌گیرد.مصرف الکل هم تاثیر مستقیم در اختلالات نعوظ دارد.

داروها

مصرف برخی داروها و نسخه های پزشکان در اختلالات نعوظ تاثیر می‌گذارد. این داروها شامل داروهای ضد افسردگی، آنتی هیستامین، داروهای مدر و داروهای فشار خون بالا، همچنین انواع مسکن ها مانند ایبوپروفن اگر زیاد مصرف شود باعث اختلالا ت نعوظ می گردد.

چاقی مفرط

همه می‌دانند که چاقی عامل اصلی بسیاری از بیماری هاست اما شاید کمتر کسی به مشکلات جنسی ناشی از چاقی توجه کند. چاقی باعث اختلالات گردش خون می‌شود وتستوسترون خون را کاهش می‌دهد که هر دو آنها اختلالات نعوظ را پی دارند. علاوه بر آن چاقی باعث دیابت نوع دو می‌شود که خودش یکی از دلایل پنهان اختلالاط نعوظ محسوب می‌شود.

هورمونها

اختلالت هورمونی به طور مستقیم در میزان تستوسترون تاثیر دارد اما قضیه به همین جا ختم نمی‌شود. کم کاری یا پرکاری تیروئید هم در زنان و هم در مردان و اختلالات کلیوی مثل سنگ کلیه هم در اختلالات نعوظ تاثیر بسیار دارد. بنابراین با مواجه شدن با اختلالات نعوظ حتما باید آزمایش خون و هورمون انجام شود و از سلامت کلیه ها مطمئن شد.

با همه این حرفها اما خبر خوب اینجاست که این دلایل پنهان اختلالات نعوظ به راحتی قابل درمان است و شاید خیلی راحتتر از افسردگی و بیماری های ناشی از استرس کار و فشار روانی بتوان درمانشان کرد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: