کد خبر: ۱۲۹۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۰ - ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - 2016November 02
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: طرح نظام سلامت در دولت یازدهم رفاه حال بیماران را به همراه داشته است.

شفا آنلاین>سلامت>معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: انجام تمام جراحی های مشکل و پیوندها با علم روز دنیا در داخل کشور فراهم شده است.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر محمد آقاجانی در بازدید از بیمارستان شهید رجایی گچساران افزود: پیشرفت درحوزه سلامت به خوبی لمس و دیده می شود.

وی بیان کرد: انجام تمام جراحی های مشکل و پیوندها با علم روز دنیا در داخل کشور فراهم شده است.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: طرح نظام سلامت در دولت یازدهم رفاه حال بیماران را به همراه داشته است.

آقاجانی عنوان کرد: این طرح یکی از دستاوردهای مهم نظام جمهوری اسلامی است و دولت یازدهم در خصوص تربیت پزشکان ماهر و زبده و زیرساختهای درمانی گام های موثری برداشته است.

معاون درمان وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: تکمیل سه بیمارستان با 300 تخت درگچساران نظام سلامت این شهرستان را دچار تحول می کند.

آقاجانی بیان کرد: با وجود تلاش های انجام شده کمبودهایی نیز در تجهیز، نیروی انسانی و زیرساخت های درمانی شهرستان گچساران وجود دارد.

وی افزود: مسئولان باید در این خصوص تلاش کرده و کمبودها را برطرف کنند.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این آیین ضمن بازدید، از بخش های مختلف بیمارستان شهید رجایی گچساران بازدید کرد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: