کد خبر: ۱۲۷۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - 2016October 15
شفا آنلاین>سلامت>چهاردهمین همایش پرستاری کودکان و اولین همایش بین المللی پرستاری کودکان با هدف ایجاد تحول در سیستم مراقبتی و ارتقاء سطح سلامت کودکان کشور برگزار می شود.
به گزارش شفا آنلاین، مدیر پرستاری مرکز طبی کودکان و دبیر اجرایی چهاردهمین همایش پرستاری بیماری های کودکان گفت: نقش پرستار کودک با تاکید بر تصمیم گیری و مراقبت اخلاقی، قضاوت بالینی برای پرستاران، پرستاری از کودک، چالش ها، ارزش ها، تنگناها و فرصت ها ازجمله محورهای این کنگره است.
تهمینه ناجی افزود: تروما و اورژانس، تثبیت و انتقال در بخش های کودکان، کودک خیابانی، کودکان کار و سوء رفتار با کودک، آمادگی والدین برای ترخیص و مراقبت در منزل، مراقبت های تسکینی و تکنیک های کنترل درد، مراقبت از مغز نوزاد نارس، مراقبت های قبل از جراحی کودک، هنر درمانی در مراقبت از کودک، پرستاری از دانشگاه تا بالین، احیاء در کودک، ارتباط با کودک و خانواده، مراقبت خانواده محور و مراقبت معنوی دیگر محورهای این کنگره را شامل می شود.
وی ادامه داد: کارگاه های چهاردهمین همایش پرستاری کودکان با عناوین آموزش جنسی به کودکان، کارگاه ایمنی و خطاهای دارویی، کارگاه کنترل عفونت، اوتیسم، برای پرستاران برگزار می شود.
ناجی با بیان اینکه چهاردهمین همایش پرستاری کودکان و اولین همایش بین المللی پرستاری کودکان از 29 مهرماه تا دوم آبان ماه در بیمارستان مرکز طبی کودکان تهران برگزار می شود، افزود: شرکت در این همایش برای تمام پرستاران دارای 12 امتیاز بازآموزی است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: