کد خبر: ۱۲۴۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۰ - ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - 2016September 26
شفا آنلاین>بیمه و بانک>بیمه مرکزی ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: هیچگونه نرم افزاری از خارج از کشور خریداری نشده و امنیت با رعایت بالاترین استاندارد در دستور کار قرار دارد.
به گزارش شفا آنلاین، این تشکیلات برنامه ای برای بهره گیری از نرم افزارهای خارجی ندارد و نرم افزار شرکت آلمانی نیز بدون بومی سازی مورد استفاده قرار نمی گیرد.

برپایه این اطلاعیه؛ اکنون کارشناسان مختلف و برجسته داخلی در حال کار روی این نرم افزار هستند و در واقع یکی از محورهای مهم فعالیت بیمه مرکزی در این مسیر، بحث امنیت است که بالاترین استانداردها در این باره باید رعایت شوند.
بیمه مرکزی خاطرنشان ساخت :هیچگونه اطلاعاتی، تحت هیچ شرایطی در اختیار طرف خارجی و یا داخلی، غیر از شرکت بیمه قرار نگرفته و نمی گیرد.
دنیای بانک: بزرگترین شرکت بیمه آلمان برای حضور در صنعت بیمه ایران ابراز تمایل کرد.

عبدالناصر همتی رییس کل بیمه مرکزی به تازگی اعلام کرد: بعد از برجام مراجعه های زیادی از سوی شرکت های بیمه ای صورت گرفته است ، و بزرگترین و نخستین شرکت بیمه اتکایی کشور آلمان ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با ایران از بیمه مرکزی برای آغاز مذاکرات دعوت کرده است.
وی افزود : مذاکرات با شرکت های بیمه خارجی شروع شده است و در دو تا سه ماه آینده نتایج بهتری را در این زمینه مشاهده خواهیم کرد.
رییس کل بیمه مرکزی گفت : تاکید ایران در کنار جذب سرمایه خارجی ، حفظ و تقویت ظرفیت داخلی بیمه های کشور است، بنابراین به سمتی حرکت می شود که قدرت و پوشش بیمه های داخلی با وجود ایجاد روابط با بیمه های خارجی را حفظ خواهیم کرد .
پیشتر علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز در مجمع عمومی سالیانه بیمه مرکزی گفت: عملکرد این سازمان در چارچوب اعتلای صنعت بیمه قابل قبول است و صورت های مالی بیمه مرکزی را مثبت خواند وگفت: برخی از مشکلات و کاستی های صنعت بیمه با برنامه ریزی و پیشنهادات کاربردی ارایه شده برطرف می شود.
به گفته طیب نیا، صنعت بیمه کشور در مقایسه با وضعیت بیمه در جهان از جایگاه مطلوبی برخوردار نیست و باید برنامه ریزی به گونه ای باشد تا به جایگاه بهتری برسیم.ایرنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: