کد خبر: ۱۲۴۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۰ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - 2016September 21
شفا آنلاین>سلامت> بیست و چهارمین کنگره بین المللی ارتوپدی ایران با تمرکز بر موضوع ضربه ها (تروماها) با حضور جمعی از متخصصان داخلی و خارجی این رشته برگزار می شود.
به گزارش شفا آنلاین، در این رویداد موضوعاتی مانند شکستگی های مفصل ران، شکستگی های دیستال رادیوس، شکستگی های لگن، تعویض مفصل ران، شکستگی های اطراف شانه، زانو، دست، آنومالی های اندام تحتانی در کودکان، آسیب های تروماتیک آرنج، ام آر آی در آسیب های ورزشی و مشکلات زانو در کودکان بررسی می شود.
شکستگی های ستون فقرات، استئوآرتریت زانو در جوانان، درد مفصل ران در جوانان، در رفتگی و ضایعات متعدد لیگامانی زانو، بازسازی شانه در آسیب های شبکه براکیال زایمانی، پیشگیری از عوارض در تعویض مفصل زانو و ران، پارگی های وسیع روتاتورکاف، ستون فقرات، هیپ در کودکان و نوجوانان و اخلاق در ارتوپدی از دیگر محورهای این کنگره است.
همچنین برنامه آموزش پرستاری، جلسه تدوین گایدلاین آرتروپلاستی زانو و لگن و برگزاری 24 سمپوزیوم در زمینه شکستگی ها و دررفتگی های مختلف در اندام فوقانی و تحتانی از جمله برنامه های این کنگره عنوان شده است.
در این کنگره 23 مقاله به صورت سخنرانی و 46 مقاله به صورت پوستر ارائه و مشکلات، خواسته ها و دغدغه های صنفی متخصصان این رشته مطرح می شود.
برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی و دارویی از دیگر برنامه های این کنگره است که در آن شرکت های تجهیزات پزشکی و دارویی محصولات خود را به نمایش می گذارند.
این رویداد با حضور متخصصان داخلی و 16 متخصص خارجی از کشورهای آمریکا، ایتالیا، فرانسه، آلمان، انگلیس روز پنجم مهرماه در مرکز همایش های رایزن برگزار می شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: