کد خبر: ۱۲۴۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱:۰۰ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - 2016September 21
شفا آنلاین>سلامت>دبیر شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی از ارائه تسهیلات ویژه به دانشجویان استعداد درخشان رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی برای تحصیل همزمان در دوره MBA خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر سیدمنصور رضوی با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس مصوبه شصت و چهارمین جلسه شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی، گذراندن دوره MBA (master of business administration) به صورت تحصیل هم زمان برای دانشجویان استعداد درخشان دوره‌های دکتری عمومی (پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی) بلامانع است.

دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی به نقش نخبگان و استعدادهای درخشان در آینده نظام سلامت اشاره کرد و گفت: باید برنامه‌ریزی مناسبی برای ارتقای این افراد صورت پذیرد.

رضوی افزود: استعدادهای درخشان حوزه علوم پزشکی مدیران آینده نظام سلامت کشور هستند و باید به نحوی علاوه بر ارتقای دانش آنها در راستای ارتقای سطح مهارت‌های مدیریتی این دانشجویان نیز برنامه‌ریزی شود.

وی گفت: بر همین اساس پیشنهاد امکان تحصیل همزمان دانشجویان استعدادهای درخشان دوره‌های دکتری عمومی (پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی) در دوره‌های MBA مصوب علوم پزشکی کشور در شورای عالی برنامه ریزی مطرح شد.

دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی گفت: این پیشنهاد در جلسه شصت و چهارم شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی ۲۱ شهریورماه جاری مصوب شد. دوره‌های MBA  کمک می کنند تا افراد درباره معادلات کسب و کار ، ارزش آفرینی های اقتصادی اجتماعی، بازاریابی و کارآفرینی مهارت های لازم را کسب کنند.

رضوی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ، این دوره در وزارت بهداشت، در دو زمینه مدیریت بیمارستانی و مدیریت دارو وجود دارد و داوطلبان واجد شرایط می توانند از طریق شورای استعدادهای درخشان در این دو زمینه اقدام کنند
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نرگس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
0
0
این واقعیت داره؟
لطفا بهم جواب بدید
واقعا میشه دانشجوری پزشکی بود و ام ب یای هم خوند؟
ممنون میشم
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: