کد خبر: ۱۲۳۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - 2016September 17
شفا آنلاین>سلامت>معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: توسعه اورژانس بیمارستان کامکار یکی از برنامه‌های طرح تحول بود که نخستین مکاتبه را با شهرداری برای توسعه ساختمان اورژانس بیمارستان در سال 94 انجام دادیم ولی تا این لحظه شهرداری پاسخی نداده است.

به گزارش شفا آنلاین، محمدرضا مظفری با اشاره به انتشار تصویری از اورژانس بیمارستان کامکار گفت: این تصویر برای لحظه‌ای است که بنده نیز در اورژانس حضور داشتم و تمام تخت‌ها و حتی برانکاردهای بیمارستان نیز اشغال بود و حجم بسیار زیادی از مراجعین به اورژانس بیمارستان را داشتیم.

وی بیان کرد: ما به هیچ وجه حق نداریم که بیمار را از اورژانس بیمارستان بدون ارائه خدمات درمانی ترخیص کنیم، از این رو و با توجه به شرایط ویژه بیمار فوق، عوامل اورژانس بیمارستان مجبور بودند که در هر شرایطی خدمات درمانی لازم را به وی ارائه دهند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم ادامه داد: این اتفاق و روی زمین بودن بیمار درمدت زمان بسیار کمی رخ داد و بلافاصله بعد از انتقال بیماران اورژانس به داخل بخش‌های بستری و خالی شدن تخت، به سرعت بیمار روی تخت اورژانس انتقال داده شد.

مظفری با بیان اینکه این روزها در اوج سفرهای تابستانی هستیم، گفت: مراجعه بیماران به اورژانس‌های بیمارستانی زیاد است و با توجه به موقعیت بیمارستان کامکار که در هسته مرکزی شهر و نزدیکی حرم مطهر نیز واقع شده است، بار مراجعه به اورژانس این بیمارستان زیاد شده است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا با توجه به موقعیت بیمارستان کامکار و مراجعات مردمی، به فکر توسعه اورژانس بیمارستان کامکار نیستید، گفت: توسعه اورژانس بیمارستان کامکار یکی از برنامه‌های طرح تحول بود که نخستین مکاتبه را با شهرداری برای توسعه ساختمان اورژانس بیمارستان در بهمن ماه سال 94 انجام دادیم ولی متاسفانه تا این لحظه شهرداری هنوز پاسخی نداده و پروانه ساخت ساختمان اورژانس بیمارستان را صادر نکرده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم تاکید کرد: من از مسوولان استانی تقاضا می‌کنم که به این موضوع پرداخته و پروانه توسعه اورژانس را صادر کنند، مناقصه این توسعه برگزار و پیمانکار هم مشخص شده ولی هنوز بعد از گذشت هشت ماه هنوز پروانه ساخت صادر نشده است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: