کد خبر: ۱۲۱۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - 2016August 29
شفا آنلاین>سلامت>انجمن بین المللی آموزش پزشکی اروپا (amee) با همکاری مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه، برای پنجمین سال پیاپی کنفرانس بین المللی آموزش پزشکی 2016 را به صورت زنده در سالن اجلاس دانشگاه علوم پزشکی تهران، برای اعضای هیات علمی و دانشجویان سراسر کشور پخش می کند.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر هومن شهسواری دبیر اجرایی کنفرانس بین المللی آموزش پزشکی 2016 در توضیح آن گفت: amee کنفرانس جهانی آموزش پزشکی است که هرساله دریکی از کشورهای اروپایی و امسال در شهر بارسلونای اسپانیا برگزار می شود.
وی افزود: اگرچه تعدادی از اساتید و دانشجویان به صورت حضوری در این کنفرانس شرکت کردند اما با توجه به اینکه امکان حضور فیزیکی همه علاقه مندان وجود ندارد این فرصت فراهم شده که اعضای هیات علمی و دانشجویان به صورت زنده از آخرین دستاوردها و تجربیات آموزش علوم پزشکی مطلع شوند.
شهسواری ، برگزاری این کنفرانس را در توانمندسازی اعضای هیات علمی و دانشجویان آموزش پزشکی مؤثر دانست و گفت: برای ایجاد فضای تعاملی، پس از پخش هر سخنرانی، پانل پرسش و پاسخ داخلی خواهیم داشت و شرکت کنندگان می توانند دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را مطرح کنند.
وی با اشاره به مباحثی که در این کنفرانس مطرح می شود افزود: مهارت های مختلف آموزشی، روش های نوین تدریس، ارزشیابی و ارزیابی دانشجو و تکنولوژی آموزشی و به طورکلی موضوعات تخصصی آموزشی، در این کنفرانس موردتوجه و بررسی قرار می گیرد.
شهسواری با اشاره به امتیازات شرکت در این کنفرانس گفت: برای این برنامه دو نوع امتیاز آموزش مداوم و توانمندسازی اعضای هیات علمی در نظر گرفته شده است و درمجموع 12 امتیاز آموزش مداوم و 23 امتیاز به شرکت کنندگان تعلق می گیرد.
دبیر اجرایی بین المللی آموزش پزشکی 2016 با اشاره به شرکت بیش از 100 نفر در این کنفرانس گفت: با توجه به مساعدت دانشگاه در پخش زنده معتبرترین کنفرانس جهانی آموزش پزشکی امیدواریم اعضای هیات علمی و دانشجویان از این فرصت حداکثر بهره را ببرند.
این کنفرانس به مدت سه روز از 8 تا 10 شهریور 95، به منظور کسب آگاهی از نتایج پژوهش های اخیر در موضوعات مختلف آموزش علوم پزشکی و آگاهی از چالش های موجود و پیش روی آن همچنین بحث و بررسی پیرامون دغدغه های موجود در این زمینه و آشنایی با تجارب فعالان و صاحب نظران و سازمان های فعال در این عرصه برگزار می شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: