کد خبر: ۱۱۸۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۰ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - 2016August 04
شفا آنلاین>سلامت>معاون وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن و ابنیه های دولتی گفت: 260 میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان آیت الله بروجردی بروجرد در نظر گرفته شده است.
به گزارش شفا آنلاین،محمدجعفر علیزاده در جریان بازدید وزیر راه و شهرسازی از بیمارستان درحال ساخت آیت الله بروجرد درجمع خبرنگاران افزود: بیمارستان درحال ساخت آیت الله بروجردی(ره) شهرستان بروجرد 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به طور قطع تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.
وی اظهار کرد: این بیمارستان یکی از بیمارستان های پیشرفته کشور می باشد که چهار بخش تخصصی داخلی، جراحی، زنان و زایمان و کودکان دارد.
به گفته وی، بیمارستان آیت الله بروجردی دارای 33 بخش مراقبت های ویژه است که طبق استانداردهای روز دنیا ساخته می شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن و ابنیه های دولتی اظهار کرد : بخش زنان و زایمان شامل پنج اتاق معاینه، زایمان و تحویل نوزاد به صورت همزمان می باشد.
وی افزود : بیمارستان آیت الله بروجردی (ره) شامل 6 اتاق عمل مجهز، 20 تخت اورژانس و 11 تخت دیالیز و بخش تصویربرداری رادیولوژی و سونوگرافی می باشد.
علیزداه گفت : درحال حاضر130 تن درعملیات ساخت بیمارستان آیت الله بروجردی فعالیت می کنند.
عباس احمد آخوندی وزیر راه و شهرسازی روزپنجشنبه به منظور بازدید ازچند طرح عمرانی از جمله طرح آزاد راه خرم آباد- بروجرد- اراک، راه آهن خرم آباد - دورود و بیمارستان های آیت الله بروجردی بروجرد و206 تختخوابی دورود به استان لرستان سفر کرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: