کد خبر: ۱۱۶۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶:۳۰ - ۳۱ تير ۱۳۹۵ - 2016July 21
شفا آنلاین>حوادث پزشکی>به گفته متخصصان بریتانیایی، آمار‌های جدید، افزایش هشدار‌دهنده (17 درصد در تنها یک سال) در میزان مرگ‌و‌میر مرتبط با آسم در انگلیس و ولز را نشان می‌دهند.
به گزارش شفا آنلاین،   تعداد مرگ‌و‌میر ناشی از آسم در این دو منطقه نسبت به سال 2014، 6/5 درصد افزایش داشته و به 529655 مورد در 2015 رسیده است. این بیشترین مقدار افزایش در طول یک سال از 1968 بوده است و می‌تواند به این دلیل باشد که مردم سال‌های بیشتری زندگی می‌کنند؛ بنابراین اندازه و سن جمعیت در حال افزایش است.

       به گفته دکتر سامانتا واکر، مدیر پژوهش و سیاست‌گذاری موسسه آسم انگلستان: ‌هر 10 ثانیه یک بار، یک نفر در این کشور با حملات آسم تهدید‌کننده حیات مواجه می‌شوند. به شکل غم‌انگیزی، این میزان بیشترین تعداد مرگ‌و‌میر مرتبط با آسم در ده سال گذشته بوده است.همچنین این گزارش که بر اساس جنسیت، سن و محل اقامت ارائه شده است، آشکار می‌کند که حدود 56 درصد از تمام مرگ‌و‌میر‌های ناشی از آسم در 2015، در زنان 65 ساله به بالا بوده است.

       متخصصان بر خلاف آسم کودکی، اطلاع کمتری از نحوه تاثیر آسم بر بزرگسالان مسن‌تر دارند. آنها می دانند که این بیماری، به طور معمول شدید تر و جدی‌تر از آسم کودکی است، به سختی بهبود می‌یابد و گزینه‌های درمان محدود هستند.

       اکنون 3/4 میلیون نفر در انگلیس تحت درمان برای آسم هستند؛ یعنی یکی از هر 12 بزرگسال.

       بسیار مهم است که بیماران بالغ مبتلا به آسم، واکسن آنفلوآنزا دریافت کنند و سالانه معاینه شوند.
WebMD


برچسب ها: مرگ و میر ، آسم ، بریتانیا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: