کد خبر: ۱۱۴۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۱۴ تير ۱۳۹۵ - 2016July 04
شفا آنلاین>روانشناسی>لازم نیست که هر روز برای همسرتان نامه های عاشقانه بنویسید، یا دسته گل بفرستید. کارهای کوچکی هستند که با انجام آنها می توانید تغییرات بزرگی ایجاد کنید.
به گزارش شفا آنلاین،موسوی متخصص اعصاب و روان گفت: هیچ دو نفری وجود نداند که شبیه به هم آفریده شده باشند. همیشه چیزهایی وجود دارد که شما دوست دارید، اما خانم دوست ندارد، و یا بالعکس. این امر کاملاً طبیعی است. تا زمانی که به اندازه کافی میان شما دو نفر وجوه اشتراک داشته باشد، میتوانید خوشحال باشید و از زندگی لذت ببرید.

موسوی ابراز داشت :مرد باید ویژگی های خاص همسر خود را بشناسد، یعنی شخصیت درون گرا و برون گرای او را بررسی کند و از تمام مواردی که باعث خوشحالی و ناراحتی او می شود، آگاهی یابد.

وی ادامه داد: رفتار و کلام  محبت آمیز بر روی خانم ها تاثیربسزایی دارد، پس مرد بایستی اوقاتی را صرف هم کلام شدن و صحبت کردن با همسر خود کند و بعد از اتمام ساعات کاری ، توجه و وقت خود را صرف دیدن تلویزیون و روزنامه نکند.

وی اظهار داشت: خانم ها از هوش و ذکاوت بالایی برخوردار بوده و دارای توانایی های بیشماری هستند و شما نیز ملزم هستید که به نظرها و عقایدشان احترام بگذارید. البته منظور ما این نیست که شما در همه حال باید با عقاید و پیشنهاد های آنها موافق باشید، بلکه او نیز همانند شما حق نظردهی دارد.

موسوی اظهار داشت: مردها بهتر است موارد مهم و مناسبت ها را در نظربگیرند و از مسائل روز جامعه و کارهایی که به خودش ارتباط پیدا می کند خانم را در جریان بگزارند.

موسوی در پایان ابراز داشت:سعی کنید همیشه در مورد مسائل مختلف از او نظر خواهی کنید و تمام وقایع زندگی خود را با او در میان بگذارید. به حرف های او گوش کنید، و در عین حال زمانیکه برای خودش مشکلی به وجود آمد، با تمام وجود پشتیبانی و حمایت خود را نشان دهید.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: