کد خبر: ۱۱۴۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶:۱۵ - ۱۲ تير ۱۳۹۵ - 2016July 02
شفا آنلاین>بیمه و بانک>بالاخره ترکش فیش های میلیونی مدیران عامل بانک ها به کارکنان خود بانک ها برخورد کرد!
به گزارش شفا آنلاین، به نظر می رسد قرار نیست بحران فیش های حقوقی میلیونی مدیران و مسئولان پایان داشته باشد و همچنان بحث اول این روزهای کشور است.

این روزها شهروندان وقتی به هم دیگر برخورد می کنند به شوخی از رو شدن فیش های حقوقی برخی مشاغل صحبت می کنند، موضوع تلخی که بحران در کشور به راه انداخته است.

یک روز فیش حقوقی مدیر بیمه ای و سپس فیش های حقوقی مدیران عامل بانک ها و برخی شرکت های دولتی که پاداش های میلیونی دریافت کرده اند.

براستی این بحران کی قرار است پایان یابد، متاسفانه در این آشفته بازار برخی تصمیم های شتاب زده نیز مزید بر علت این مباحث ادامه دار باشد.

چند روز گذشته و در روزهایی که بحران فیش های حقوقی سر و صدای زیادی به پا کرده است، انتشار ابلاغیه ای از وزیر اقتصاد تعجب بسیاری از کارکنان بانک ها و موسسات را بر انگیخت.

خبر کوتاه و ناامید کننده بود، وزارت اقتصاد به زیر مجموعه خود اعلام کرده امکانات رفاهی برای پرسنل موسسات دولتی محدود و پرداخت تسهیلات نیز فعلا متوقف شود!

گرچه در متن ابلاغیه اینگونه به نظر می رسد که ارتباطی بین قطع شدن تسهیلات رفاهی کارکنان بانک ها با فیش های حقوقی میلیونی وجود ندارد اما انتظار چنین بخشنامه ای در این روزها گمانه زنی ها را افزایش داده و احتمال ارتباط این دو موضوع را بیش از پیش کرده است.

کارکنان بانک ها و موسسات مالی و اعتباری که به دلیل این که مدیران عامل آنها وام های میلیاردی قرض الحسنه و حقوقی های چند ده میلیونی در ماه گرفته اند باید جور آنها را بکشند!

به واقع کارمندان بانک ها جزو زحمت کش ترین و دارای بازدهی بالا در بین کارمندان هستند و به نظر می رسد این تصمیم عجولانه و شتاب زده باشد.
 


غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
بینام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
0
2
همه کارکنان ادارات دیگر پر زحمت و البته عادت به عدم دریافت تسهیلات دارند این موضوع برای کارکنان بانکها که تسهیلات فراوان در حد خرید چند ملک و... دارند عجیب است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
0
2
جای تعجب داره اییین همه تبعیض بین حقوق کارکنان ادارات مختلف چطور تا حالا بررسی نشده که حقوق دو کارمند با یک سابقه و سطح تحصیلات در دو اداره تفاوت فوق العاده چشمگیری دارند
اقلیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
0
0
لطفا به درآمد و حقوق مدیران دانشگاههای علوم پزشکی سر بزنید حتی غیرپزشکان ... پاداش های محرمانه برای مدیران که اخیرا مد شده در سامسونیت رمزدار اسنادش بین رییس دانشگاه و معاون اداری -مالی رد و بدل میشود. در دانشگاه ... از 4سال پیش این روال جالب سامسونتی شروع شد و البته خبر ندارم الان چگونه است ؟؟؟وزیر محترم بهداشت و درمان هم بد نیست به دانشگاهها نگاهی داشته باشند ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
0
1
کارمند بانگ مهر اقتصادی را می شناسم یک سال است کارمند ان بانگ شده ماشین مدل بالا به اضافه خانه در بهترین منطقه . و ملک کشاورزی خرید بنده با سی سال خدمن نتوانستم بیشتر از یک خانه و ماشین قراضه بخرم حتما کاسه ای زیر نیم کاسه است این مورد برای اکثر کارمندان بانگ صدق می کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
0
0
کارمندان مجلس وقوه قضاییه بهترین درامدکشور را دارند ولی حیف یشتر نمی توانم توضیح بدم اگرمدیر محترم سایت شماره تلفن می داد خیلی بهتربود
مدیر پایگاه باسلام
شماره تماس های ما دربخش تماس با ما موجود می باشد
باسپاس
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: