کد خبر: ۱۱۴۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۱۰ تير ۱۳۹۵ - 2016June 30
شفا آنلاین>بیمه و بانک>رئیس‌جمهور از ابلاغ مقررات نوین تحولات بانکی خبر داد و گفت: در راستای ایجاد تحول در مقررات بانکی، مقررات نوین تحولات بانکی امضا و ابلاغ شد. مقرراتی که یکسال روی آنها کار شده بود.
به گزارش شفا آنلاین، حسن روحانی چهارشنبه شب و در ضیافت افطار با جوانان و دانشجویان رئیس‌جمهور تصریح کرد: مقرراتی که یک سال روی آنها کار شده بود، در راستای ایجاد تحول در مقررات بانکی امروز امضا و ابلاغ شد.همچنین در همین راستا بزودی لایحه ای را تقدیم مجلس می کنیم که امیدوارم مجلس نیز با تصویب آن، راه را در مسیر ایجاد تحول در فعالیتهای بانکها هموارتر سازد.

روحانی اظهارداشت: دولت باید موانع را بردارد، از بروکراسی بکاهد و بانکها را آماده کند و دانشگاه ها نیز باید تحولی را برای کارآفرینی ایجاد کنند و اگر اینها دست به دست هم دهند، شاهد تحول بسیار خوبی در کشور برای نسل جوان خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه امروز بی تردید شرایط در مقایسه با سه سال قبل در عمده بخش ها برای کار و تلاش بهتر شده است، گفت: در بخش کشاورزی نوین و توسعه صنایع متوسط و کوچک گامهای بزرگی برداشته شده هر چند که هنوز تا رسیدن به هدف نهایی، راه طولانی در پیش داریم. تلاش ما باید روی ارتقای رشد و رونق اقتصادی متمرکز شود که یکی از لوازم آن، تحول در زمینه مقررات بانکی است.

رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه ما در کشوری زندگی می کنیم که در آن دمکراسی و آزادی افکار حاکم است، گفت: البته با مشکلات نیز آشنا هستم و می دانم با چه مشکلاتی مواجه اید، باید صبر، حوصله و تلاش مضاعف کنیم. نباید بهراسید و عقب نشینی کنید و مطمئن باشید و شک نکنید که در نهایت پیروز می شویم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: