کد خبر: ۱۱۳۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۰ - ۱۰ تير ۱۳۹۵ - 2016June 30
شفا آنلاین>بیمه و بانک>بانک مسکن در اقدامی نوآورانه و برای اولین بار در سیستم بانکی کشور ربات تلگرام را به منظور ارایه خدمات مورد نیاز به کاربران و مخاطبان خود راه اندازی کرد.

به گزارش شفا آنلاین، بانک مسکن به منظور سهولت در بهره مندی مشتریان خود از خدمات، به عنوان اولین بانک در سیستم بانکی کشور اقدام به راه اندازی ربات تلگرام نمود تا مشتریان با در دسترس ترین ابزار بتوانند علاوه بر دریافت اطلاعات از خدمات بانک ،از مشاوره درخصوص چگونگی استفاده از خدمات نیز بهره مند شوند.

بر اساس این گزارش مشتریان بانک مسکن می توانند از طریق جستجوی @bankmaskanbot در تلگرام و یا مراجعه به ادرس https://telegram.me/bankmaskanbot از طریق مرورگر اینترنت تلفن همراه ، تبلت و یا رایانه شخصی خود و یا دریافت @bankmaskanbot به صورت پیام از یکی از مخاطبین خود در تلگرام وارد ربات تلگرام بانک مسکن شوند

بر این اساس مشتریان بانک مسکن پس از ورود به ربات تلگرام بانک با زدن بر روی start ارتباط خود با ربات بانک مسکن را برقرار کرده و از خدماتی همچون مشاوره درخصوص دریافت تسهیلات،جستجوی شعب بانک مسکن،قیمت اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن ، محاسبه مربوط به حساب تامین آتیه طلایی،معرفی خدمات و تسهیلات بانک، مسابقه و نظرسنجی و دریافت نرم افزارها بهره مند شوند. 

شایان ذکر است ربات تلگرام نوعی حساب کاربری در اپلیکیشن تلگرام است که برای ارسال و دریافت پیام مورد استفاده قرار می گیرد. برخلاف کانال ها در تلگرام که ارتباط یک طرفه بین مدیران کانال و مخاطبان آن وجود دارد ربات تلگرام از یک سیستم تعامل دو طرفه برخوردار می باشدکه برای این منظور کافیست پیامی را به ربات تلگرام ارسال کنید تا در ازای آن پاسخی دریافت کنید.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: