کد خبر: ۱۱۱۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۰ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - 2016June 12
شفا آنلاین>سلامت>معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از راه اندازی و خرید بیش از 80 تخت ویژه در بخش های مختلف آی سی یو، سی سی یو، مراقبت مادران و کودکان در سطح 80 بیمارستان و مرکزدرمانی تامین اجتماعی در سراسر کشور خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین،محمد علی همتی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد افزود: افزایش سطح خدمات دهی در حوزه درمان این نهاد به گونه ای است که در 2 سال اخیر معادل 10 سال گذشته توسعه تجهیزات پزشکی انجام شده است.
وی اظهار کرد: عمده این خدمات در بخش ناوگان آمبولانس، تجهیزات پزشکی، هتلینگ بیمارستان ها و توسعه فضاهای فیزیکی مراکز بر اساس سطح بندی خدمات درمانی بوده است.
همتی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی در دولت یازدهم به مسیر اصلی و واقعی خود که همان خدمات رسانی صادقانه به مردم و بیمه شدگان است بازگشت، افزود: رویکرد اساسی این نهاد شایسته سالاری، پاک دستی و برنامه محوری است.
وی اظهار کرد: اکنون بیش از 50 درصد معادل حدود 42 میلیون نفر از جمعیت کشور بیمه شدگان تامین اجتماعی هستند.
همتی افزود: بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران این سازمان نیز خدمات درمانی مورد نیاز را از طریق ٨٠ بیمارستان و 275 مرکز درمانی فعال در بخش درمان مستقیم به ‌صورت رایگان و در ٤٥ هزار مرکز درمانی و تشخیصی طرف قرارداد نیز با پرداخت بخشی از هزینه‌‌ها دریافت می‌کنند.
وی یادآور شد: از مجموع حدود هفت هزار و 500 پزشک در بخش درمان تامین اجتماعی کشور بیش از سه هزار و 500 نفر از آنها متخصص و فوق تخصص در رشته های مختلف هستند.
مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد نیز افزایش سطح مسئولیت پذیری در بین مجموعه کارکنان و آموزش های عملی برای کادر درمانی بویژه در بخش پرستاری و مامایی را از مهمترین برنامه های مدیریتی خود اعلام کرد.
پیام اکبری با اشاره به آسیب شناسی جدی و بررسی نارضایتی بیمه شدگان از حوزه درمان، گفت: برای یک کادر درمانی کسر شان است که مراجعه کننده ای از ناتوانی وی در انجام ساده ترین کار تزریقاتی شاکی و گله مند باشد.
وی اتمام برخی طرح های نیمه تمام، توسعه بخش های درمانی تحت پوشش این سازمان و نیز افزایش سطح خدمات رفاهی کارکنان را از دیگر برنامه های مهم کاری خود ذکر کرد.
در این آیین پیام اکبری به عنوان مدیر جدید درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات 10 ساله اسحاق غلامپور مدیر سابق نیز تجلیل شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: