کد خبر: ۱۰۹۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۰ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - 2016May 24
شفا آنلاین>سلامت>معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به در حال انجام بودن تعهدات دولت در ساخت بیمارستان های دولتی طبق برنامه زمان بندی شده گفت: تکمیل بیمارستان قرچک اولویت وزارت راه و شهرسازی است.

به گزارش شفا آنلاین، جعفر علیزاده روز سه شنبه در جریان دیدار از پروژه ساخت بیمارستان 94 تختخوابی شهرستان قرچک افزود: پیمانکار بیمارستان قرچک توانسته طبق برنامه زمان بندی شده کار را پیش ببرد و امید می رود که با تکمیل این پروژه در چهار بخش تخصصی داخلی، جراحی، زنان و زایمان و کودکان و نوزادان خدمات مناسبی به مردم ارائه شود.
وی گفت: از شهریور ماه سال گذشته تاکنون این پروژه بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
فرماندار قرچک نیز در حاشیه این دیدار گفت: بیمارستان 94 تختخوابی قرچک در زمینی به مساحت 30 هزار و 134 مترمربع واقع شده که پس از تکمیل از زیربنایی افزون بر هشت هزار و 31 متر مربع در چهار طبقه برخوردار می شودضمن اینکه 280 مترمربع ساختمان جانبی نگهبانی، امحای زباله، تصفیه فاضلاب، پست برق داخلی و منبع زمینی ذخیره آب و انبار در آن احداث خواهد شد.
مسعود مرسل پور افزود: با توجه به نیازهای منطقه، تعداد تخت های بستری، تخت های ویژه اتاق عمل، اورژانس و دیالیز این بیمارستان از 64 تخت به 94 تختخواب ارتقاء یافته است.
فرماندار قرچک گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته، طبقه همکف این بیمارستان شامل بخشهای پذیرش، اورژانس، درمانگاه و دیالیز، طبقه اول شامل بخش های جراحی و ریکاوری و هوراسان، طبقه دوم شامل بخش های بستری زنان، کودکان و CCU و طبقه سوم شامل بخشهای بستری، جراحی و داخلی، ایزوله و اداری خواهد بود.
وی افزود: برای اجرای این پروژه 150 میلیارد ریال تعهد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و 150 میلیارد ریال نیز تعهد دولت است که تا کنون 42 میلیارد ریال از تعهدات دولت و 70 میلیارد ریال ازتعهدات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام پرداخت و هزینه شده است.
در جریان دیدار معاون وزیر راه و شهرسازی از این پروژه نمایندگان سازمان مدیریت نیز حضور داشتند تا با توجه به پیشرفت فیزیکی بیمارستان نسبت به پرداخت اعتبارات موردنیاز درسال جاری اقدام کنند.
شهرستان قرچک با 300 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: