کد خبر: ۱۰۷۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۰ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016May 10
شفا آنلاین>جامعه پزشکی>معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگی از بیمارستان آموزشی و درمانی پاستور بم بازدید كرد.
به گزارش شفا آنلاین، مسعود سلطانی فر روز سه شنبه وارد شهرستان بم شد و به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهوری در سفر كاروان تدبیر و امید به استان كرمان، از نزدیك مسایل و مشكلات این مركز درمانی را بررسی كرد.
وی در حاشیه این بازدید گفت: بیمارستان پاستور بم جوابگوی نیازهای درمانی مردم این شهرستان نیست و باید امكانات و تجهیزات این بیمارستان متناسب با نیازها توسعه یابد.
وی افزود: بدون شك گزارش وضعیت فعلی این بیمارستان را به اطلاع ریاست محترم جمهوری و هیات دولت خواهم رساند و تصمیم های لازم اتخاذ می شود.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در بدو ورود به شهرستان بم عازم گلزار شهدای بم شد و با نثار شاخه گل و با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام كرد.
بیمارستان پاستور بم با بیش از 200 تخت بیمارستانی تنها بیمارستان دولتی شرق استان به شمار می رود كه به جمعیت 500 هزار نفری این منطقه خدمات دهی می كند.
شرق استان شامل شهرستان های بم، ریگان، فهرج و نرماشیر است.
رئیس جمهوری امروز (سه شنبه) در بیست و هفتمین سفر استانی كاروان تدبیر و امید وارد كرمان شد.
دیدار با علما، ایثارگران و برگزیدگان، شركت در نشست توسعه و سرمایه گذاران، بازدید و افتتاح چند پروژه، حضور در شورای اداری استان و نشست خبری از جمله برنامه های سفر دو روزه رئیس جمهوری به دیار كریمان است.
معاونان رئیس جمهوری و وزرا در این مدت به عنوان نمایندگان رئیس جمهوری به شهرستان های استان سفر و در دیدارهای مردمی و نشست با مسئولان محلی، وضعیت مناطق مختلف را بررسی می كنند.
مركز شهرستان بم در 190 كیلومتری شرق كرمان است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: