کد خبر: ۱۰۷۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016May 05
شفا آنلاین>اجتماعی>معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر، از برپایی چادرهای آموزش همگانی در مسیرهای منتهی به محل برگزاری نماز جمعه در تمام شهرستان ها بمنظور ارائه آموزش های مهارتی كنترل خونریزی و آتل بندی خبر داد.

 به گزارش شفا آنلاین، سیدحمید جمال الدینی افزود: جمعیت هلال احمر همزمان با هفته هلال احمر در نظر دارد با بهره‌مندی از فضای معنوی نماز جمعه، برنامه‌های آموزشی «جمعه، ایمان، ایمنی» را بصورت همزمان در سراسر كشور اجرا كند.
وی با بیان اینكه برنامه آموزشی «جمعه، ایمان، ایمنی» از فردا(جمعه) در سراسر كشور اجرا می شود، ادامه داد: هدف از اجرای این برنامه ها، كمك به آمادگی مردم در مواجهه با حوادث و بلایا است.
معاون جمعیت هلال احمر به اجرای برنامه های متعدد در قالب اجرای طرح «جمعه، ایمان، ایمنی» اشاره كرد و افزود: برپایی چادرهای آموزش همگانی در مسیرهای اصلی منتهی به محل برگزاری نماز جمعه در همه شهرستان های تابعه، حضور دو نفر مربی(یك نفر مربی زن و یك نفر مربی مرد) در هر چادر، آموزش مهارت های كنترل خونریزی، آتل بندی در هر چادر توسط مربیان هلال احمر، پاسخگویی به سوالات مراجعه كنندگان در زمینه كمك های اولیه، اطلاع رسانی برای شركت در دوره های آموزش كمك های اولیه در شعب جمعیت از جمله برنامه هایی است كه توسط معاونت آموزش، پژوهش و فناوری اجرا می شود.
هفته هلال احمر از روز یكشنبه 19 اردیبهشت ماه همزمان با روز جهانی هلال احمر و صلیب سرخ آغاز می شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: