کد خبر: ۱۰۵۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016April 22
شفا آنلاین>جامعه پزشکی>مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال با اشاره به اینکه با دریافت هزینه‌های کم به بیماران کشورهای خاورمیانه خدمات ارائه می‌دهیم، گفت:‌ سالانه به بیماران کشورهای عراق، آذربایجان، ترکمنستان، تانزانیا، عمان و ایرانیان مقیم اروپا و آمریکا خدمات ارائه می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین، حمید چوبینه در دیدار با خاویار سننت - رییس صلیب سرخ اسپانیا به توانمندی‌های جمعیت هلال احمر ایران اشاره کرد و اظهار داشت: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با ظرفیت‌هایی که دارد توانسته است در بخش‌های مختلف همراه مردم در سراسر کشور باشد و در حوادث و بلایا در سایر کشورها نیز یاری رسان باشد.

وی با تاکید بر اینکه جمعیت هلال احمر بر پایه قرار دادن مفاهیم انساندوستانه، برادری و برابری در فعالیت‌ها نقش پیامبر گونه ایفا می‌کند، افزود: بر پایه همین اهداف، جمعیت هلال احمر به بخش درمان و کمک به سلامت مردم ورود پیدا کرده است.

چوبینه با اعلام اینکه سالانه 150 هزار نفر در مجتمع دارویی درمانی هلال پذیرش و خدمات درمانی دریافت می‌کنند، افزود: فعالیت‌های تخصصی و فوق تخصصی در بخش‌های چشم پزشکی، درمان ناباروری و سایر فعالیت‌های درمانی در مجتمع انجام می‌گیرد و سالانه قریب 15 هزار عمل جراحی انجام می‌شود.

مدیر عامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران عنوان کرد: برای ورود به حوزه بین الملل، بخش گردشگری سلامت راه اندازی شده است که در راستای اهداف بشردوستانه، با دریافت هزینه‌های کم به بیمارانی از کشورهای منطقه خدمات ارائه می‌دهیم.

وی با بیان اینکه ما سالانه به بیمارانی از کشورهای عراق، آذربایجان، ترکمنستان، تانزانیا، عمان و شهروندهای ایرانی که در کشورهای اروپایی و آمریکایی سکونت دارند خدمات ارائه می‌دهیم، افزود: بالا بودن کیفیت خدمات درمانی با هزینه پایین تر نسبت به کشورهای منتطقه باعث استقبال از این بخش شده است.

چوبینه خاطرنشان کرد: با توجه به مشترکات دو جمعیت این آمادگی وجود دارد تا مقدمات همکاری‌های مشترک در بخش درمان و خدمات پزشکی فراهم شود و به عنوان اولین قدم پیشنهاد می‌کنم زمینه ملاقات با همتای اسپانیایی برای بررسی زمینه همکاری‌ها فراهم شود.

ارائه خدمات با کیفیت بالا از ویژگی‌های جمعیت هلال احمر ایران

رییس صلیب سرخ اسپانیا هم در این دیدار با اشاره به اینکه ما مدت‌ها علاقمند به بازدید از جمعیت هلال ایران بودیم، گفت: جمعیت هلال احمر ایران از جمعیت‌های قوی دنیا است و توانسته است خدمات مفید و با کیفیت ارائه کند.

خاویار سننت تاکید کرد: با توجه به نگاه و چشم انداز مشترک دو جمعیت به دنبال افزایش سطح همکاری مشترک هستیم.

وی با تاکید بر اینکه در بخش درمانی تجربیات مشترکی وجود دارد، افزود: ما علاوه بر مراکز بیمارستانی که در اختیار داریم  در بحث مداخلات اجتماعی ورود پیدا کردیم که می‌توانیم در همه زمینه ها مقدمات انتقال تجربیات را فراهم کنیم.

رییس صلیب سرخ اسپانیا با اشاره به اینکه همکاری‌های بسیار مستمر با کشورهای منتطقه از جمله سوریه و فلسطین داریم، افزود: آمادگی داریم همکاری‌های مشترک خود را در منطقه و به ویژه با جمعیت هلال احمر ایران گسترش دهیم.
رئیس صلیب سرخ اسپانیا به همراه هیات همراه از بخش‌های مختلف مجتمع دارویی درمانی هلال ایران بازدید کردند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: