کد خبر: ۱۰۴۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - 2016April 14
شفا آنلاین>جامعه پزشکی>دبیراجرایی پنجمین سمپوزیوم فدراسیون جهانی جراحی مغز واعصاب گفت:این سمپوزیوم به عنوان بزرگترین رویداد علمی پس از انقلاب اسلامی است كه در تهران برگزار می شود.
به گزارش شفا آنلاین، دكترعلیرضا دلیری روز چهارشنبه در نشست خبری این رویداد بزرگ علمی كه در محل دانشگاه علوم پزشكی تهران برگزار شد، افزود:700 نفر از برترین های جهان در حوزه مغز و اعصاب در این سمپوزیوم شش روزه حضور خواهند یافت.
وی ارائه آخرین دستاوردهای علمی ، تعامل استادان داخلی و خارجی ، شناساندن ظرفیت های ایران را از مهم ترین مزیت های این رویداد علمی اعلام كرد و گفت: با تمام توان در تلاش هستیم ظرفیت ها و فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی را به شركت كنندگان معرفی كنیم.
وی به دوران پسابرجام و توسعه تعاملات علمی با سایر كشورها اشاره كرد و گفت: این افراد می توانند سفیرانی مناسب برای انتقال اطلاعات با نگاه واقع بینانه در جهان باشند.
وی در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری مراسم افتتاحیه این سمپوزیوم اشاره كرد و گفت: این مراسم با حضور رییس جمهوری و تعدادی زیادی از مقامات داخلی و خارجی روز 29 فروردین در برج میلاد تهران برگزار می شود.
دلیری با اشاره به اینكه رییس جمهور صربستان و نخست وزیر یكی از ایالت های آلمان از جمله میهمانان مراسم افتتاحیه هستند، اظهار كرد: تعدادی از سفرای كشورها در جمهوری اسلامی هم برای حضور در این مراسم اعلام آمادگی كرده اند.
دبیرعلمی پنجمین سمپوزیوم فدراسیون جهانی جراحی مغز و اعصاب گفت: حدود 520 مقاله به دبیرخانه این سمپوزیوم ارسال شده كه از این تعداد 398 مقاله به صورت سخنرانی و بقیه به صورت پوستر ارائه خواهد شد.
دكتر سید محمد قدسی اظهار كرد: مقالات در تمام زیرشاحه های جراحی مغز و اعصاب ارائه شده است كه به صورت پوستر و یا سخنرانی ارائه خواهد شد.
دكتر علی جعفریان رییس دانشگاه علوم پزشكی تهران نیز به استقبال باشكوه از این مراسم اشاره كرد و گفت: این رویداد علمی فرصتی مغتنم است تا جراحان، استادان و دانشجویان بتوانند از تجربیان و اندوخته های علمی برترین های دنیا بهره لازم را ببرند.
وی اظهار كرد: حضور برترین های دنیا در حوزه جراحی مغز و اعصاب از 90 كشور دنیا رویدادی كم نظیر است كه قرار است چند روز آینده در تهران برگزار شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: